Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelottaa huominen synnytystapa-arvio, viimeksi kauhea runnonta

Vierailija
12.07.2010 |

Huh, pelottaa melkein synnytystäkin enemmän huominen synnytystapa-arvio. Viimeksi oli joku puolalainen naispainija sitä tekemässä ja näin kirjaimellisesti tähtiä, kun se täti runnoi. Tuntui kuin ois pesäpallomailalla tehty se arvio. Loppuillan supisteli kipeästi. Onko ne aina tuollaisia vai sattuiko minulle viimeksi vain joku astetta ronskimpi ronklaaja?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ainakaan sattunut. Odotin kuulemani perusteella myös jotian kuvaamasi kaltaista, muttei se ollut tavalllista sisätutkimusta kummempi, lähinnä ultralla katsottiin kokoarviota jne.

Vierailija
2/4 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sano ainakin etukäteen, ettet halua kovakouraista käsittelyä. Minä ainakin kielsin kohdunsuun koskemisen, koska se sattui ihan pir.sti.

Ja ihmettelen, miksi sinulla kakkosesta edes tehdään tuollaista. En muista, että mulle olisi tehty lainkaan enää toisesta. Tosin mun molemmat lapset oli pienikokoisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä meen synnytystapa-arvioon vaikka on toinen tulossa. Sanottiin aikoinaan, etten isompaa olisi synnyttänytkään ja pitää nyt sitten arvioida että millainen synnytys olis nyt edessä.

Parempi tsekata etukäteen.

Vierailija
4/4 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tehtiin eri syystä (eka synnytys päätyi sektioon vauvan sydänäänien katoamisen vuoksi), joten se voinee vaikuttaa.

Lisäksi itse en koskaan ole kokenut kipua ronkkimisessa, joten sekin kai vaikuttaa.

Ihan perus sisätutkimus ja ultra, minulle tuplana, kun mukana oli harjoittelija.

Tosin voisin uskoa, että sinullakin keskitytään lähinnä vauvan kokoon, kun tietona on, minkä kokoinen vauva mahtuu tulemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä