Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskomme Jeesukseen, haluaako kukaan kysyä mitään?

Vierailija
31.07.2010 |

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt saada yhteyden Jumalaan,

Mutta tuntuu ettei kukaan vastaa, mitä teen väärin?

On vain niin vaikea uskoa uskoa uskoa jos ei saa mitään merkkiä edes minkäänlaista tunnetta että hän olisi läsnä :( Haluaisin uskoa, mutta en vain kykene.

Yhtään merkkiä en ole saanut.

Vierailija
22/63 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä se totuus on teille kaikille. Ottakaa vastaan niin tulette onnellisiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka kirjoitti raamatun?

Vierailija
24/63 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt saada yhteyden Jumalaan, Mutta tuntuu ettei kukaan vastaa, mitä teen väärin? On vain niin vaikea uskoa uskoa uskoa jos ei saa mitään merkkiä edes minkäänlaista tunnetta että hän olisi läsnä :( Haluaisin uskoa, mutta en vain kykene.

Jumala ei vastaa epäuskoisten pyyntöihin. Jumala odottaa aitoa uskoa ja vastaa sitten aivan varmasti jokaiselle, Joka häneen uskoo.

Ei Jumala tule vastaamaan heillekään, jotka maailmanlopun tullessa vannovat uskovansa, kun tietätävät, ettei ollut vaihtoehtoja.

Siksi kannattaa uskoa nyt ja muuttaa elämänsä! Pitää öljyä lyhdyssänsä eli valvoa.

Vierailija
25/63 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi en voi uskoa siihen, että aito usko toisi väistämättä onnellisuuden elämään kuten ap väittää. Kestäisikö sellainen usko esim. masennuksen, suuret surut tai menetykset?

Uskoa ei voi perustaa tunteille. Pitää vain ripustautua Raamatun lupaukseen koska se on olemassa sinäkin päivänä, kun tuntuu pahalta ja tyhjältä.

Ihminen ei kykene uskomaan, ei pusertamaan itsestään mitään sellaista mikä auttaisi hyppäämään Jumalan läheisyyteen. Usko on lahja.

Jumala on koko ajan läsnä ja lähellä. Tuntui tai ei. Koska Jumala on Luoja, hänen työnsä näkyy kaikkialla ympärillämme. Lapsissamme. Jo siinä, että kaipaat Jumalaa. Miksi kaipaisit Häntä, jos ei olisi Jumalaa?

Tää virsi lohduttaa mua, kenties suakin?

Mua tartu käteen, Herra, ja taluta,

niin että pääsen kerran mä kotia.

En jaksa käydä yksin, vaan lankean.

Vie kanssas käsityksin, niin uskallan,

niin uskallan.

Sä armos, rauhas anna ain lohduttaa

ja korpitiellä kanna mua uupuvaa.

Mä jalkojesi juureen nyt laskeudun

ja rakkautees suureen taas turvaudun,

taas turvaudun.

Jos tunnekaan en täällä sun hoitoas,

oot kanssain surun säällä, viet kotias.

Siis tartu käteen, Herra ja taluta,

niin että pääsen kerran mä kotia,

mä kotia.

Vierailija
26/63 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tuntuu ettei kukaan vastaa, mitä teen väärin? On vain niin vaikea uskoa uskoa uskoa jos ei saa mitään merkkiä edes minkäänlaista tunnetta että hän olisi läsnä :( Haluaisin uskoa, mutta en vain kykene.

se kaikki, mitä Raamatussa kerrotaan, on totta. Usko Herran Jeesukseen, niin sinä pelastut. Se on tärkeintä. tunteet eivät pelasta eikä mitään merkkejä tarvita.

ohis, ei ap.

Siis ihan tosissaan nyt kysyn. Miten kukaan voi olla niin varma, jos kerran mitään merkkejäkään eikä tunteita tarvita uskomiseen. Miten voit olla varma että se kaikki on totta mitä Raamatussa sanotaan?

Vierailija
27/63 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain oikea uskoiset pääsee taivaaseen. Ja se lauma on erittäin pieni

Kehoitan ap:ta seurueineen liittymään siihen oikeaan Jumalan seurakuntaan.

Vierailija
28/63 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalan sanassa saa levätä. Evankeliumin kuuleminen virkistää. Evankeliumin kuuleminen on nykyään niin harvinaista, että tulee oikein ikävä nuoruusaikoja kun paikkakunnallani oli herätystä ja oltiin uskossa palavia. Seurakunta ei väheksynyt nuoriaan vaan antoi meille parhaita paimenia opettajiksi. Siitä olen kiitollinen. Rohkaisen sinua jatkamaan. Sinulla on tehtävä.

Siunausta teillekin:)

ap.

Vierailija
29/63 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt saada yhteyden Jumalaan, Mutta tuntuu ettei kukaan vastaa, mitä teen väärin? On vain niin vaikea uskoa uskoa uskoa jos ei saa mitään merkkiä edes minkäänlaista tunnetta että hän olisi läsnä :( Haluaisin uskoa, mutta en vain kykene.

Jumala ei vastaa epäuskoisten pyyntöihin. Jumala odottaa aitoa uskoa ja vastaa sitten aivan varmasti jokaiselle, Joka häneen uskoo. Ei Jumala tule vastaamaan heillekään, jotka maailmanlopun tullessa vannovat uskovansa, kun tietätävät, ettei ollut vaihtoehtoja. Siksi kannattaa uskoa nyt ja muuttaa elämänsä! Pitää öljyä lyhdyssänsä eli valvoa.

Usko on Jumalan lahja, ja ihmisessä ei ole sitä itsessään. Eli ihminen ei voi itsestään puristaa aitoa uskoa. Jumala antaa sen. Toki joku voi pelleilläkseen täällä palstalla sanoa, että rukoilin äsken eikä mitään tapahtunut, eikä välttämättä oikeasti, nöyrästi ole halunnutkaan antaa Jeesukselle hallintavaltaa elämässään. Sikäli ymmärrän, mitä tarkoitat. Jumala ei välttämättä vastaa kaikkiin asioihin sillä tavalla kuin odotamme. Jumala voi vastata myös Ei tai Odota.

Vierailija
30/63 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun pitää ihan itse löytää itselles tuo vastaus.

Mun pohdiskelujen tulos on se, ettei ole muutakaan mihin turvautua. Ihan todella. Maailma on hullu. On historiallinen totuus, että joku Jeesus-niminen teloitettiin silloin ja silloin Golgatalla ja joukko ihmisiä rupesi henkensä uhalla väittämään, että tämä Jeesus-tyyppi tuli ulos haudasta elävänä, vaikka oli todistettavasti kuolleena kolme päivää. Tuhannet on kuolleet marttyyreina tuon väittämän takia.

Se vakuuttaa ainakin minut.

Vierailija
31/63 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain oikea uskoiset pääsee taivaaseen. Ja se lauma on erittäin pieni Kehoitan ap:ta seurueineen liittymään siihen oikeaan Jumalan seurakuntaan.

kristityt, he jotka tunnustavat että Jeesus Kristus on Jumalan Poika ja Vapahtaja, joka on kuollut syntiemme tähden. Mihinkään tiettyyn ryhmittymään kuuluminen ei pelasta. Jumalalla yksin on valta päättää kuka pelastuu, ei meillä ihmisillä.

Vierailija
32/63 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarustoista. Oman mielen tasapainottamiseksi uskotaan mihin hyvänsä. Sanoitaha ettei maailmassa ei ole mitään järkeä aika pessimistinen ajatus. Ei ihme että on ollut paha olo ja siihen on löydetty helppo ratkaisu.Hienoa että se toimii vahinko vain että se on illuusio. Äärettömän itsekästä laittaa syyt muiden niskoille kannettavaksi?

Tässä sinulle totuus joka tekee kipeää. Ihmisen on itse kannettava vastuu teoistaan.

http://video.google.com/videoplay?docid=-7810993921354002750#

Vierailija
33/63 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisittiko rukoilla puolestani että löytäisin uskon.

Hyvää yötä!

Vierailija
34/63 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai näitkö ihan videolta.

Vierailija
35/63 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
36/63 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tuntuu ettei kukaan vastaa, mitä teen väärin? On vain niin vaikea uskoa uskoa uskoa jos ei saa mitään merkkiä edes minkäänlaista tunnetta että hän olisi läsnä :( Haluaisin uskoa, mutta en vain kykene.

se kaikki, mitä Raamatussa kerrotaan, on totta. Usko Herran Jeesukseen, niin sinä pelastut. Se on tärkeintä. tunteet eivät pelasta eikä mitään merkkejä tarvita. ohis, ei ap.

Siis ihan tosissaan nyt kysyn. Miten kukaan voi olla niin varma, jos kerran mitään merkkejäkään eikä tunteita tarvita uskomiseen. Miten voit olla varma että se kaikki on totta mitä Raamatussa sanotaan?

hakeudu sanan kuuloon kristityn seurakunnan yhteyteen. Saat eläviä todistuksia Jeesuksesta ja uskosi saa vahvistua. Itse tulin uskoon, kun näin, mitä Jeesus merkitsee muille ihmisille ja näin että Jeesus on totta ja elää. Niin ihmeellisesti Hän vaikutti seurakunnassa. Jumala on antanut minulle uskon lahjan ja armolahjojensa kautta vahvistanut uskoa niin että koen sydämessäni olevani täysin varma siitä, että Jeesus on Herra.

Vierailija
37/63 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se seurakunta on tietynlainen ei suuri, mutta Jumalan oma:)

Vierailija
38/63 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisittiko rukoilla puolestani että löytäisin uskon. Hyvää yötä!

nyt täällä kotona. Siunausta ja hyvä yötä!

Vierailija
39/63 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se seurakunta on tietynlainen ei suuri, mutta Jumalan oma:)

mitä seurakuntaa siis tarkoitat ainoana oikeana?

Vierailija
40/63 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Historiaa tutkitaan ja asioiden oikeudellisuuteen perhdytään. Se on fakta että Jeesus ei esim. ollut ainut neitseellisesti syntynyt vapahtaja Jumalan poika, oppetaja, parantaja...

Perehdy sinäkin historiaan ja lue uskontotiedettä niin pääset jyvälle asioista. Lue tutkimustuloksia hengellisestä väkivallasta uskontojen yhteisöissä. Ohan se helppoa ostaa jotakin joka antaa sinulle keisarillista valtaa ja paratiisi asumista.

Ihminen on aina itsekkäästi tarvinnut jotakin ilmiötä olentoa joka päästää hänet pälkähästä.

http://video.google.com/videoplay?docid=-7810993921354002750#

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä