G: Pelkäätkö rasvaa vai hiilareita?
Tämä kysymys on VAIN niille jotka välttävät jompaa kumpaa ruokavaliossaan lihomisen pelon/terveyden takia.
Älä siis vastaa ettet pelkää mitään.
Kommentit (27)
jos jotain vältän. Nyt syönyt ns. normaalisti. Olen raskaana ja koko ajan huono olo. Ihan tuli vesi kielelle viestiketjua lukiessa ja mietin miten raskaana ollessa kannattaa toteuttaa hiilareita välttävä ruokavalio, ettei paino tipu. Hirvittää jos vauva saa jotain myrkkyjä rasvavarastoista. Minulle ainoastaan tuttu ranskalainen diettii syön hyvin ja siksi laihdun, ja sillä kyllä paino tippuu. Eli onko kokemuksia raskaana ollessa?
onko ihme jos tuollaisella ruokailutavalla laihtuu kun päivän aterianne sisältävät alle tuhat kaloria... Taitaa olla ennemmin siitä kyse kuin hiilihydraattien lihottavuudesta.
Itse syön aika samantyyppisesti ja kalorit yleensä tuossa 2000 tuntumassa.
Et todellakaan pysty tuosta vietistäni laskemaan kuinka paljon kaloreita saan päivässä, ja mistä yleensä sait päähäsi että edes yritän laihduttaa? Ehkä karppaan vain voidakseni hyvin, normaalipainossani.
24
ja syön yli 3000 kaloria päivässä. Enkä onneksi laihdu.
Mulla kyllä menee toi 1000kaloria rikki päivittäin varmaan toiset saman verran päälle niin ollaan lähellä. Mä en myöskään laihduta, enkä siis laihdu, paitsi kun ylimääräiset hiilarit tiputin pois niin painokin tippui 5kg vaikka ei kyllä välttämättä olisi tarvinnut.
-20 kg tänä vuonna.