Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kauanko lentää köpiksestä helsinkiin?

Vierailija
31.07.2010 |

mietin vaan..onko tunnin luokkaa vai? miesystäväni piti tulla tänään sieltä takasin ja tulla suoraan mun luokse..lennon piti olla suomessa 14 aikaan ,soitti sitten että lento on todella myöhässä, oli kuulemma odotellut kentällä jo pari tuntia, ja lento ei lähtisi ainakaan tuntiin..tämä siis 14 aikaan kun puhuimme puhelimessa. Nyt ei ole miehestä kuulunut mitään sen jälkeen ja kello on jo 19.30. Onko mahdollista että lento ois noin paljon myöhässä tai ettei sieltä muka ois muita lentoja koko päivänä jos yks on vaikka peruttu??

Vai on?o vaan niin että mies valehtelee mulle ja haluaakin mieluummin jäädä sinne köpikseen eikä halua nähdä mua lupauksesta huolimatta?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
31.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähän näet koneiden tilanteen lentokentän sivuilta. Minkä yhtiön kone?

Vierailija
2/22 |
31.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kerran Blue1:n lippu ( muistaakseni) mutta lento, jolla piti lentää, peruttiin. Helsinkiin meni illansuussa niin SAS:in kuin Finnairinkin lentoja, mutta eivät siirtäneet lippujani toiselle yhtiölle ja piti odottaa keskiyölle asti viimeistä lentoa. Otti pannuun

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
31.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän lennot Helsinkiin Köpiksen lentokentän sivuilta kopioituna:

08:10 Helsinki Blue1 KF638

13:25 Helsinki Finnair AY666 Departed

14:55 Helsinki Blue1 KF652 Departed

17:35 Helsinki Finnair AY664 Departed

Flightstats.com mukaan ainostaan tuo AY666 on ollut noin 39 minuuttia myöhässä...

Vierailija
4/22 |
31.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän lennot Helsinkiin Köpiksen lentokentän sivuilta kopioituna: 08:10 Helsinki Blue1 KF638 13:25 Helsinki Finnair AY666 Departed 14:55 Helsinki Blue1 KF652 Departed 17:35 Helsinki Finnair AY664 Departed Flightstats.com mukaan ainostaan tuo AY666 on ollut noin 39 minuuttia myöhässä...

Vain yksi lento myöhässä, eikä todellakaan paljon.

Vierailija
5/22 |
31.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies tosiaan sillon vähän 14 jälkeen soittaessaan sanoi että lento oli silloin jo paljon myöhässä, ainakin tunnin. Nyt on kulunut kyllä jo niin kauan aikaa eli taitaa mies olla valehdellut minulle :( tämä tästä sitten puuttuikin..muutenkin on ollut niin vaikea luottaa miehiin..

ap

Vierailija
6/22 |
31.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika saa**nallinen tuo myöhässä ollut lento.

Vierailija
7/22 |
31.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika saa**nallinen tuo myöhässä ollut lento.

Vierailija
8/22 |
31.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotta voin sitten tarvittaessa näyttää miesystävälleni ja todistaa että jäi kiinni valheesta. kiitos paljon teidän avustanne.

ap

Vierailija
9/22 |
31.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kööpenhaminan lähtevät lennot :

http://www.cph.dk/CPH/UK/MAIN/Flight+Timetables/International+Departure…

Valitse Destination luukusta Helsinki ja säädä tarvittaessa date/time kenttiä.

www.flightstats.com kertoo lennon numerolla tarkat tiedot lähtö/saapumisajoista (Airline kohtaan KF tai AY ja Flight kohtaan perässä oleva numero)

Helsinki-Vantaan sivuilta löytyy myös saapuvien lentojen tiedot, mutta se ei näytä kuin tunnin taaksepäin.

Vierailija
10/22 |
31.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulee, että sinulle voi syöttää mitä paskaa hyvänsä eikä jää kiinni. Vaikka luulisi olevan ihan yleisessä tiedossa, että lentotiedot näkee netistä!

Suosittelen vakaasti harkitsemaan suhteen jatkamista. Valehtelee kerran, valehtelee toisenkin.

Vierailija
11/22 |
31.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastas siis soittooni. On kuulemma uudessa hotellissa nyt kun lento millä oli tulossa oli kokonaan peruttu eikä samalla yhtiöllä ollut muita lentoja..selvisi että lentääkin köpiksestä tukholman kautta helsinkiin, menityömatkalle alunperin tukholmaan ja kesken viikon siirtyi köpikseen. Ja norvegian on kuulemma lentoyhtiö millä tulossa. On suomessa kuulemma huomenna viiden aikaan. Onko ihan täyttä paskaa ja pitääkö jo oikeesti alkaa harkita suhteen lopettamista?

ap

Vierailija
12/22 |
31.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko että hän jää kiinni valehtelusta? Pääsisitkö silloin syyttämään epäluottamuksesta?

Jos tämä on ainoa syy suhteen lopettamiseen, niin mielestäni sinun luottamuspulasi on todellinen ongelma.

Vierailija
13/22 |
31.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tää lentoyhtiö siis oli, joka perui lennon? Ja piti lentää siis?

Onko tämmöistä tai jotain täntapaista tapahtunut aikaisemmin?

Vierailija
14/22 |
31.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lentoyhtiö kuulemma on Norvegian. Eli miehen piti siis lentää köpiksestä tukholman kautta helsinkiin, ja olla helsingissä 14 aikaan. Tuon nettisivun mukaan ainut norvegianin lento on ollut joskus aamulla..

Mies oli siis koko viikon työmatkalla, ja ois voinut tulla takas jo eilen muttei kuulemma tiennyt miten myöhään työt jatku joten ei ollut etukäteen varannut lentoja. Eilen oli sitten vissiin saanut nämäm tän päivän lennot. Jotka olikin sitten kuulemma peruttu..

ap

Vierailija
15/22 |
31.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta aiemmin on kyllä monet miehet pettäneet mun luottamuksen niin totaalisesti, että ihmettelen jos ylipäänsä voin koskaan luottaa keneenkään.

En todellakaan toivo että mies valehtelee mulle, toivon koko sydämessäni että hän puhuu totta ja että minä olen ylireagoinut ja kuvitellut päässäni vaikka mitä mikä ei pidäkään paikkaansa. Toivom että tähän kaikkeen on hyvä selitys ja että näen miesystäväni huomenna ja voimme jutella asiat selviksi..

ap

Vierailija
16/22 |
31.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylläolevasta cph departures linkistä tai arlanda.se sivuilta voi tsekata päivän köpis-tukholma lennotkin...

Vierailija
17/22 |
31.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuolla peruttuja lentoja näy olevan... Menneisyyden perusteella joku voi sua väittää vainoharhaiseksi, mutta minä sanoisin, että oikeasti naisen vaisto on aika usein oikeassa. Miksi tuollainen epäilys tuli edes sinulle mieleen?

Vierailija
18/22 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ei sitten eilen päässyt tulemaan jostain kumjman syystä, ja nyt on kuulemma lentämässä köpiksestä tukholmaan lennolla joka lähti klo 11 suomen aikaa. Myöhemmin tänään sitten tulossa tukholmasta helsinkiin, illalla. Edelleen haluan luottaa mieheen mutta on se kyllä kumma ettei tukholman lentokentän sivulla ole ollenkaan sellaista lentoa mikä olisi pian saapumassa sinne köpiksestä, ainut siihen aikaan saapuva olisi tulossa lontoosta. En kai mä voi vainoharhainen olla jos kerran koko lentoa ei ole olemassa?? ei kai siinä olis mitään järkeä että lentokentän sivuilla näkyisi vain osa lennoista?

vainoharhainen(ko) ap

Vierailija
19/22 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli aamulla on köpiksestä lähtrnyt lento tukholmaan ja laskeutunut tukholmaan sivun mukaan jo 9.20, eli ei voi olla tuo lento kyseessä kun mies soiutti mulle lentokoneesta juuri ennen koneen lähtöä suomen aikaa klo 11. Ja tuollaista lentoa ei siis lentokentän sivulla näy olevan. Eli mies on jossain ihan muualla kuin sanoo olevansa..

ap

Vierailija
20/22 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitettasvasti kuulostaa epäilyttävältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi