kauanko lentää köpiksestä helsinkiin?
mietin vaan..onko tunnin luokkaa vai? miesystäväni piti tulla tänään sieltä takasin ja tulla suoraan mun luokse..lennon piti olla suomessa 14 aikaan ,soitti sitten että lento on todella myöhässä, oli kuulemma odotellut kentällä jo pari tuntia, ja lento ei lähtisi ainakaan tuntiin..tämä siis 14 aikaan kun puhuimme puhelimessa. Nyt ei ole miehestä kuulunut mitään sen jälkeen ja kello on jo 19.30. Onko mahdollista että lento ois noin paljon myöhässä tai ettei sieltä muka ois muita lentoja koko päivänä jos yks on vaikka peruttu??
Vai on?o vaan niin että mies valehtelee mulle ja haluaakin mieluummin jäädä sinne köpikseen eikä halua nähdä mua lupauksesta huolimatta?
Kommentit (22)
siinä Juutinrauman sillan toisella puolella? Siitä on junayhteys Kastrupiin (n. 20min)
Vähän oudolta kuulostaa, mutta juttele nyt rauhassa sen miehen kanssa, turhaa panikoit kun et tiedä mistä on kyse
näyttää olevan olemassa, lähtee ruotsista 15.30 paikallista aikaa ja on täällä 17.30 niinkuin mies sanoikin olevansa täällä.
Mutta tuo mysteerilento köpiksestä vähän huolestuttaa kun sitä ei ole olemassa..nyt miehen pitäis olla jo tukholmassa jos kerran lähti köpiksestä 2h sitten. Täytyy toivoa jos se soittais niin voisin vähän kysäistä asiasta. Todella inhottavaa epäillä näin rakastaan mutta kuulostaa vaan munkin mielestä epäilyttävältä :( en kyllä voi tajuta miksi hän valehtelisi jostain tällaisesta..
ap