Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko blogisteilla jo ihan pakkomielle lastenvaatteisiin?

Vierailija
31.07.2010 |

Kun pitää valokuvata joka ikinen ostos?

Ja lapsen päällä se ja se merkki...

Mietin vaan, että alkaako mennä vähän normaaliuden yli, että kaikki tekemiset ja ostokset pitää raportoida omassa blogissaan?

Pidän itsekin vaatteista, älkää ymmärtäkö väärin, ja luen mielellään blogeja.

Mutta joskus mietin että elävätkö he vaan saadakseen kuvia tietyistä hetkistä....siis aina on aikaa ottaa tilanteesta kuva ja selostaa "tänään me tehtiin sitä ja tätä, ja mussukalla oli päällä..."

Luulisi että käy vähän raskaaksi ja teennäiseksi?

Kommentit (102)

Vierailija
41/102 |
07.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertokaas nyt miksi Hanna ja Jarna ei ole enää väleissä? Viime kesänä olivat vielä hyvissä väleissä. Nyt eivät enää edes linkkaa toistensa blogeihin.

Vierailija
42/102 |
07.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy sähköpostitse Jarnalta tai Hannalta? Tai kasvotusten, jos heidän ystävänsä ja asiat kiinnostaa. Minä voisin kyllä kysyä ja saisin vastauksenkin, mutta itseasiassa tuo ei edes mua kiinnosta, kun en seuraa heidän elämäänsä pelkästään blogin kautta.

Kysyt ainakin 4 kertaa eri keskusteluissa "Vuoden takainen välirikko, jonka takia eivät linkkaa toistensa blogeihin?" Heh, hanki elämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/102 |
07.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totahan sä kysyit jo toistamiseen Kysy sähköpostitse Jarnalta tai Hannalta? Tai kasvotusten, jos heidän ystävänsä ja asiat kiinnostaa. Minä voisin kyllä kysyä ja saisin vastauksenkin, mutta itseasiassa tuo ei edes mua kiinnosta, kun en seuraa heidän elämäänsä pelkästään blogin kautta.

Kysyt ainakin 4 kertaa eri keskusteluissa "Vuoden takainen välirikko, jonka takia eivät linkkaa toistensa blogeihin?" Heh, hanki elämä.

No, mä olen kysynyt kahdesti, kerran tässä ketjussa ja kerran toisessa. Joku muu vastaa noista muista kommenteista. Eli en ole ainoa jota kiinnostaa :) Hanki itse elämä :D

Vierailija
44/102 |
07.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

netistä jonkun, jota et tunne, joku kaveruussuhteen muuttuminen?hanki oma elämä tai kysy niiltä suoraan?

Vierailija
45/102 |
07.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sua kiinnostaa netistä jonkun, jota et tunne, joku kaveruussuhteen muuttuminen?hanki oma elämä tai kysy niiltä suoraan?

Hih, Jarna vai Hannako siinä jankkaa? :D Sinä et voi ymmärtää, että blogeja pitävät ovat omanlaisiaan "julkkiksia", joten kyllä heidän asiat kiinnostaa kansan syviä rivejä ;)

Vierailija
46/102 |
07.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdestä lasten vaatteesta ja ne ei tyytyneet siihen salomonin tuomioon ku se ois pitäny leikata kahtii ja siks ne ei linkkaa ristiin blogejaan. Ristiin linkkaaminen on tosi tärkeetä blogin pitäjälle, se on niiku et sit tykkää tai ei tykkää jostain ja siitä me blogin lukijat päätellään suhdanteita vähän niiku kotona jos mies laittaa hesarin silleen oikeaan asentoon pöydän kulmalle et nyt tänään sit aiotaan harrastaa seksii.

Vierailija
47/102 |
07.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisella nettikirjoittelijalla oli aika suppee elämänpiiri kavereineen blogeihin jähmettynyt kun heti alkoi väittää mua joksikin jarnaksi tai siksi toiseksi:-D

Vierailija
48/102 |
07.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin nettikirjoitteluun ja toisella nettikirjoittelijalla ___oli aika suppee elämänpiiri kavereineen blogeihin jähmettynyt___ kun heti alkoi väittää mua joksikin jarnaksi tai siksi toiseksi:-D

Hoono soomi :D Mitä sä yrität sanoa? Hannako se siellä? :D

Vierailija
49/102 |
07.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on blogin lukijan perusominaisuus?:-D

Vierailija
50/102 |
07.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vainoharha on blogin lukijan perusominaisuus?:-D

jankkaus ja hoono soomi, sinun perusominaisuudet? :D

Vierailija
51/102 |
07.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun ominaisuus, mutta kypsy siihen:-D

Vierailija
52/102 |
07.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

uteliaisuus on oikeasti sun ominaisuus, mutta kypsy siihen:-D

Kerro miten kypsytään uteliaisuuteen?

js mitä ihmettä tällä lauseentapaisella sanarimpsulla yrität sanoa:

"Vastasin nettikirjoitteluun ja toisella nettikirjoittelijalla ___oli aika suppee elämänpiiri kavereineen blogeihin jähmettynyt___ kun heti alkoi väittää mua joksikin jarnaksi tai siksi toiseksi:-D"

Vierailija
53/102 |
07.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikea olisi pakkomielle:-D Kypsy, ryydy siihen. Ja jos et älyä sanaa kysy isoveljeltäsi, jos ei ole sivari ja jos miestä ei ole neuvomaan niin mieti miltä se tuntuu, kun uteliaisuus kihisyttää sua, mutta vastausta et saa... :-D

Vierailija
54/102 |
07.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikea olisi pakkomielle:-D Kypsy, ryydy siihen. Ja jos et älyä sanaa kysy isoveljeltäsi, jos ei ole sivari ja jos miestä ei ole neuvomaan niin mieti miltä se tuntuu, kun uteliaisuus kihisyttää sua, mutta vastausta et saa... :-D

Kenellä täällä on pakkomielle? Aika paljon sä ainakin jaksat hengata ja jankata täällä blogistien pakkomielle-ketjussa... ;)

Sä annat itsestäsi näillä kummallisilla kirjoituksilla ihan mielisairaan kuvan. Mutta onneksi sulla on se sun sivari-isoveli, joka varmaan huolehtii susta ja suppeasta jämähtäneestä kaveripiiristäsi :D

Vierailija
55/102 |
07.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielisairaista, kuulostat kouluttamattomalta sekä nuorelta. Ja blogisteihin kohdistuva uteliaisuutesi tukee tätä arviota. Varmaan luet Seiskaakin tai katsot ainakin otsikot Kräkkärimarketilla asioidessasi ja mietit, ostaisiko yhden suklaapatukan vähemmän ja sijoittaisi rahat viihdelehteen.

Vierailija
56/102 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kuka on oikeasti mielestään niin jeesus ja hieno ihminen että voi tulla toisille neuvomaan mihin rahansa pitää kuluttaa, saati miten elämää pitää elää. Oli blogisti tai ei, mun mielestä ainakaan sellaisten ruotiminen julkisesti ei ole asiallista.

Tämän ketjun aiheena ei kuitenkaan tuo kuvien julkaisu netissä ollut. Ja hmm..eikö se ole sama tuhlaako rahansa halpiksiin vai vähemmän halpiksiin, yhtä epäekologista tuhlailu varmaan kuitenkin, mutta kuka oikeasti on niin puhtoinen ja täydellinen itse, että on varaa arvostella muita?

Vierailija
57/102 |
07.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyään ei puhuta mielisairaista, kuulostat kouluttamattomalta sekä nuorelta. Ja blogisteihin kohdistuva uteliaisuutesi tukee tätä arviota. Varmaan luet Seiskaakin tai katsot ainakin otsikot Kräkkärimarketilla asioidessasi ja mietit, ostaisiko yhden suklaapatukan vähemmän ja sijoittaisi rahat viihdelehteen.

Kuules nyt sinä "potentiaalinen mielenterveyspotilas"...

Ooh mitä syväanalyysiä! :D Oikea ennustajaeukko! Ja mikäs kielipolliisi sinä sivutoimenasi olet? Et muuten edelleenkään laittanut siitä lauseentapaisestasi tiivistelmää... Ikävä kyllä kaikki veikkauksesi menivät pieleen. Suklaapatukan saatan joskus ostaa, mutta kaikki muu *täät* meni huti :)

Vierailija
58/102 |
07.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on uteliaisuus, inttäminen JA halu sanoa viimeinen sana. Piste.

Vierailija
59/102 |
07.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ja mikäs kielipolliisi sinä sivutoimenasi olet? Et muuten edelleenkään laittanut siitä lauseentapaisestasi tiivistelmää... "

Vierailija
60/102 |
07.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

blogiarvostelijoiden eräs pakkomielle on uteliaisuus, inttäminen JA halu sanoa viimeinen sana. Piste.

Ja sun sisälukutaitosi on suorastaan liikuttavan korkeaa tasoa. Kenen blogia olen haukkunut?