Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koululaisita huomaa perheen rahavarat, toisilla

Vierailija
31.07.2010 |

lapsilla uusia pyöriä, ja laatuvaatteita. Toiset puettu halpahallivaatteisiin ja ruosteisiin pyöriin.En ennen ole kiinnittänyt huomiota...

Onkohan opettajilla suosikkeja enemmän hyvin puetuissa vai toisissa?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä opettaja ja monet luokkakaverit edes tiedä millainen pyörä pojallamme on.

Meillä on vaatteita halpahallista sekä kalliita merkkivaateitakin. Niitä vanhoja kuluneita vaatteittahan tuo haluaa käyttää. Uusia ei millään laittaisi päälleen ja ei ole rahasta kiinni.

Taitaa kuulua opettajan suosikeihin, mutta se johtuu siitä, että on hiljainen ja kiltti poika, joka pärjää koulussa ja on vielä kuulemma kohteliaskin.

Eiköhän opettajat tykkää niistä helpoista oppilaista, jotka ei neuvoja ja apua tarvitse, eivätkä häiritse tunnilla.

Vierailija
42/46 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei perheen tulot välttämättä lasten vaatteissa näy... meillä on keskimääräistä isommat tulot, mutta kaikki mahdollinen kierrätetään ja ostan myös kirpparilta. Merkkivaatteita ostan hyvin harvoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mielestäni kuvottavaa!

Vierailija
44/46 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsen antaa pienestä pitäen ymmärtää, että sinua tullaan kiusaamaan, jos et pue sitä ja tätä merkkiä, sinulle nauretaan, jos käytät kirpparivaatteita, kukaan ei ole kaverisi, jos sinulla on ruosteinen pyörä, et pääse kenenkään suosioon ennen kuin pukeudut tietyllä tavalla, niin ei kai se ihme ole jos lapsetkin alkavat ajatella näin!!??

Minä haluan opettaa omalle lapselleni, että ulkokuorella ei ole väliä. Itsekin kuljin aikanani kirppisvaatteissa, välillä nuhjuisissakin, mutta en koskaan kärsinyt siitä eikä minua koskaan kiusattu. En edes tajunnut ajatella, että vaatteilla olisi merkitystä. Enkä edelleenkään tajua.

Olen opettajana alakoulussa ja osa oppilaista saa suosiota toisilta oppilailta merkkivaatteidensa takia ja osa sen takia, että ovat mukavia ja toisten kanssa hyvin toimeen tulevia. Kiusatuksi tulee yleensä huonosta itsetunnosta kärsivät lapset, olivat he sitten kalliisti tai halvasti puettuja.

Vierailija
45/46 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että itse en valitse suosikkioppilaita, vaikka joistakin väkisinkin tykkää enemmän. Se ei kuitenkaan vaikuta arvioiteihin tai muuhun kohteluun.

Vierailija
46/46 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenellä ei ole varaa merkkivaatteisiinh. Tai en siis edes tiedä merkkejä, koska ne eivät ole minua kiinnostaneet.

Teinityttö pukeutuu henkkaan ja maukkaan ja anttilan vaatteisiin, koska ovat edullisia. Teinipojat käy ostaan farkkunsa ja puseronsa anttilasta samasta syystä. Prismasta myös ostetaan aika paljon. Nuorin kierrättää isompien vaatteet.

Pyörät on halvimpia tai käytettyjä. Opettajat on kyllä tykänneet, koska ovat hyväkäytöksisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi