Lue keskustelun säännöt.
Alkaa oikein vituttaa kun joka sisustusohjelmassa tuuntaan "uutta ja vanhaa" sekaisi
30.07.2010 |
siis joka kämppään jotain uutta ja sitten niitä niiiiiiin muodikkaita vanhoja,kuluneita,maalit ropisseita huonekaluja,vanhoja peltipurkkeja ja ahavoituneita koristeesineitä.arggghhhhhhhhhh
Kommentit (2)
keittio sen jalkeen kun naen sisustusohjelmia.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ite tykkään tehä näin, mutta en ole tulossa arvostelemaan sinun makuasi.