Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Emmaljungan merkkihuolto
30.07.2010 |
Onko kukaan käyttänyt emmaljungan rattaitaan merkkihuollossa? käsittääkseni lastentarvike tarjoaa tätä palvelua. Paljonko maksoi ja kannattiko? Meillä on city jetit ja ne nitisee ja natisee aika pahasti, eli huolto vois olla paikoillaan...
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Tampereen Lastentarvikkeessa käytin Classicit.
Niihin vaihdettiin kaikki renkaat ja jousitus kiristettiin ym. Hinta oli yhteensä noin sata euroa.
Ei mielestäni paha hinta renkaiden kanssa.