Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suuseksitön avioliitto

Vierailija
30.07.2010 |

Siis en ollut uskoa korviani kun keskustelin erään henkilön kanssa joka avioliitossa jo 22 vuotta, kuulemma heillä ei suuseksiä

Kommentit (113)

Vierailija
81/113 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen ei nauti suuseksistä naisen kanssa, niin hän ei tule nauttimaan siitä miehenkään kanssa, sillä naiset tietävät siitä parhaiten. Jos mies ei nauti suuseksistä miehen kanssa, niin ei tule nauttimaan siitä naisenkaan kanssa. Mies kuitenkin antaa parhainta suuseksiä miehelle, koska tietää mistä mies pitää.

Mä en ainakaan äkkiseltään osaisi nuolla naista, en yhtään, vaikka tunnen paikat. Miehelle suuseksin antaminen käy kyllä sujuvasti, kun on tullut niin monta vuotta sitä harrastettua. Ja mun miehelläni on myös ihan SUU jolla se voi kertoa, mikä tuntuu hyvältä. Enkä kyllä usko, että mun mieskään mikään virtuoosi olisi ihan äkkiä, jos sille tarjottaisiin toisen miehuutta suuhun! :D Vaikka varmasti on rämplännyt sellaista enemmän kuin itse olen...

Suuseksi on vain suuseksiä. Ei sillä ole mitään väliä kumpaa sukupuolta on. Se on vain suuseksiä.

Vierailija
82/113 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku voi elää ilman runkkaamista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/113 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan tappaakseni aikaa teille vastapuolelle ilman erityisempiä tunteita. On hauska venyttää ketjua jankkaamalla samasta aiheesta. Osa porukasta varmasti menettää hermonsa.

Näytät kyllä menettäneen ne jo pariin otteeseen... Kun et keksi enää muuta argumentoitavaa etkä osaa ottaa vitsinä, niin väität, että toinen osapuoli vaan jankkaa... :-)

Likka voisi oppia pitämään suunsa soukemamlla, vaikka muna turpaa olisikin venyttänyt.

Luuletko tosiaan että voitat tämän kamppailun? Luuletko! Et todellakaan voita. Ketjustasi on tehty valitus ylläpidolle. Kun saat bannit niin nauran kultaista naurua, ja perustan ketjun bannejesi kunniaksi. Sielä nauramme yhdessä kohtalollesi.

Vierailija
84/113 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku voi elää ilman runkkaamista?

Ja kyllä mä voin elää ilman runkkausta, vaikken eläkään. Ei se ole mikään elämälle välttämätön toiminto. Kuinka kaavoihin kangistunutta sun seksielämäsi oikein on, jos ei mielikuvitus riitä muuhun kuin suuseksiin??

Vierailija
85/113 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bannit vois ollakin kiva juttu, tulis tehtyä jotain hyödyllisempääkin. Tosin, mä pahoin pelkään ettei bannia ole tulossa kun en ole ketään nimitellyt. 0:-) Eikä tämä edes mun ketju ollut kyllä, no mutta tuo on jo saivartelua mun osaltani...

Naura sää silloin banniketjussa, mä nauran jo nyt, ho ho hoo! :-D

Vierailija
86/113 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on vain homofobiaa Suuseksi on vain suuseksiä. Ei sillä ole mitään väliä kumpaa sukupuolta on. Se on vain suuseksiä.

Vaan kokemattomuutta. Voisin toki oppia hyväksi suuseksin antajaksi naiselle, mutta tarkoitin, että lähtökohtaisesti en ole siinä hyvä vain siksi, että olen nainen.

Vierailija
87/113 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä hyväksyn että joku voi elää ilman suklaatakin, vaikka mä en voisi! :) 39

Mä en usko, että sä oikeasti ymmärtäisit että joku ei tykkää suklaasta. Olen ihan varma, että tyrkyttäisit ja tyrkyttäisit ja sitten suuttuisit jos toinen ei siitä huolimatta ota sun suklaalevystäsi palaakaan.

Kirjoitin että HYVÄKSYN, en väittänytkään että ymmärrän. :p Sinuna en muuten tällä viikolla lottoaisi, sun "ihan varma" oli hyvin kaukana totuudesta. :p

olet ymmärtämätön jankkaaja perusluonnetyypiltäsi

Vierailija
88/113 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitteko silti mennä jonnekin chat-huoneeseen tai keskustella älykkäämmin aiheesta täällä.

Minua niin harmittaa, kun kaikki suuseksin ystävät painuvat vittuun, eivätkä koskaan palaa takaisin tänne. Koska te, arvon kolmikko pidätte liikaa meteliä, sotkette koko keskustelun älyttömyyksillänne.

T: ModejenMode

Vierailija
89/113 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet ymmärtämätön jankkaaja perusluonnetyypiltäsi

Kiinnostaa kiviäkin. Suuseksistä nauttimattomuus sopii just sun luonteellesi, sen mitä siitä täällä on saanut kuvan... :p Kellään muullakaan ei saa olla kivaa, kun sä et osaa nauttia.

Vierailija
90/113 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suuseksin ystävät painuvat vittuun

Joo, my job here is done, joten todellakin voin nyt käteni puistellen painua pihalle. Jatkakaa asialinjalla, lapset! Moro nääs.

Vierailija
91/113 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suuseksin olevan yksi yleisimmistä asiakkaiden toiveista. Syynä, vaimo ei ota suihin.

Vierailija
92/113 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prostituoidut kertovat suuseksin olevan yksi yleisimmistä asiakkaiden toiveista. Syynä, vaimo ei ota suihin.

Muistan myös joskus lukeneeni että suomalaiset naiset hakevat brittimiehiltä juurikin suuseksiä itselleen. Että ne miehet tulevat tänne Suomeen nuolemaan suomalaisia naisia. Joko kysyntä ja tarjonta siis ei kohtaa, tai sitten tasan ei vaan käy onnen lahjat.

Vierailija
93/113 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suuseksiä on tosi harvoin. Tykkäisin itse sekä saada että antaa (olen nainen), mutta mies ei ole kovin innokas antajana enkä viitsi toiselta vaatiakaan jos ei kerran halua. Niinpä en minäkään ole jaksanut puolestani kovin montaa kertaa vaivautua kun ei ole molemminpuolista (eikä mieskään kyllä erikseen pyydä, mutta nauttii jos annan).

Vierailija
94/113 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoleminen kutittaa tai on muuten äärettömän ikävystyttävää. Puhumattakaan myötähäpeästä kun toinen ihan väkisin antaa parastaan. Tai luulee antavansa, sillä välin kun tosiasiassa kylmenen koko seksille.

Vierailija
95/113 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

avioliittoon

Vierailija
96/113 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksihän mä roikun tällä palstalla.

Vierailija
97/113 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

parisuhteeseekin

Vierailija
98/113 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin kuvottaa ajatus omista siittiöistä vaimon suussa matkalla vatsahappoihin. Kuvottava murha.

Eikä se penis suuhun ole tarkoitettu menemään. Suu on liian pieni onkalo siittimelle. Leukahan siinä menee sijoiltaan.

Vierailija
99/113 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettepä tiedä mitä menetätte, on ihan jumalattoman nautinnollista kun miehen kieli pyörittelee häpyhuulten välissä, lipoo ja nuolee, imaisee klittaa, työntää kieltä sisälle jne.

Eikä se oman kielen pyörittely hepin varressa, terskan päässä jne, sen imeminen ym pahalta sekään tunnu, ainakaan mieheni reaktioista päätellen;D

Vierailija
100/113 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

antamasa suuseksiä. Useampi päivä mallailee ,sitä nuolemista. Minä en niinkään pidä siitÄ, että imisin hänen kulliaan. Eikä hän taida niin, olla vaillakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi