Suuseksitön avioliitto
Siis en ollut uskoa korviani kun keskustelin erään henkilön kanssa joka avioliitossa jo 22 vuotta, kuulemma heillä ei suuseksiä
Kommentit (113)
Miten joku voi elää ilman runkkaamista?
ihan tappaakseni aikaa teille vastapuolelle ilman erityisempiä tunteita. On hauska venyttää ketjua jankkaamalla samasta aiheesta. Osa porukasta varmasti menettää hermonsa.
Näytät kyllä menettäneen ne jo pariin otteeseen... Kun et keksi enää muuta argumentoitavaa etkä osaa ottaa vitsinä, niin väität, että toinen osapuoli vaan jankkaa... :-)
Likka voisi oppia pitämään suunsa soukemamlla, vaikka muna turpaa olisikin venyttänyt.
Luuletko tosiaan että voitat tämän kamppailun? Luuletko! Et todellakaan voita. Ketjustasi on tehty valitus ylläpidolle. Kun saat bannit niin nauran kultaista naurua, ja perustan ketjun bannejesi kunniaksi. Sielä nauramme yhdessä kohtalollesi.
Miten joku voi elää ilman runkkaamista?
Ja kyllä mä voin elää ilman runkkausta, vaikken eläkään. Ei se ole mikään elämälle välttämätön toiminto. Kuinka kaavoihin kangistunutta sun seksielämäsi oikein on, jos ei mielikuvitus riitä muuhun kuin suuseksiin??
Bannit vois ollakin kiva juttu, tulis tehtyä jotain hyödyllisempääkin. Tosin, mä pahoin pelkään ettei bannia ole tulossa kun en ole ketään nimitellyt. 0:-) Eikä tämä edes mun ketju ollut kyllä, no mutta tuo on jo saivartelua mun osaltani...
Naura sää silloin banniketjussa, mä nauran jo nyt, ho ho hoo! :-D
Tuo on vain homofobiaa Suuseksi on vain suuseksiä. Ei sillä ole mitään väliä kumpaa sukupuolta on. Se on vain suuseksiä.
Vaan kokemattomuutta. Voisin toki oppia hyväksi suuseksin antajaksi naiselle, mutta tarkoitin, että lähtökohtaisesti en ole siinä hyvä vain siksi, että olen nainen.
Kyllä mä hyväksyn että joku voi elää ilman suklaatakin, vaikka mä en voisi! :) 39
Mä en usko, että sä oikeasti ymmärtäisit että joku ei tykkää suklaasta. Olen ihan varma, että tyrkyttäisit ja tyrkyttäisit ja sitten suuttuisit jos toinen ei siitä huolimatta ota sun suklaalevystäsi palaakaan.
Kirjoitin että HYVÄKSYN, en väittänytkään että ymmärrän. :p Sinuna en muuten tällä viikolla lottoaisi, sun "ihan varma" oli hyvin kaukana totuudesta. :p
olet ymmärtämätön jankkaaja perusluonnetyypiltäsi
Voisitteko silti mennä jonnekin chat-huoneeseen tai keskustella älykkäämmin aiheesta täällä.
Minua niin harmittaa, kun kaikki suuseksin ystävät painuvat vittuun, eivätkä koskaan palaa takaisin tänne. Koska te, arvon kolmikko pidätte liikaa meteliä, sotkette koko keskustelun älyttömyyksillänne.
T: ModejenMode
olet ymmärtämätön jankkaaja perusluonnetyypiltäsi
Kiinnostaa kiviäkin. Suuseksistä nauttimattomuus sopii just sun luonteellesi, sen mitä siitä täällä on saanut kuvan... :p Kellään muullakaan ei saa olla kivaa, kun sä et osaa nauttia.
suuseksin ystävät painuvat vittuun
Joo, my job here is done, joten todellakin voin nyt käteni puistellen painua pihalle. Jatkakaa asialinjalla, lapset! Moro nääs.
suuseksin olevan yksi yleisimmistä asiakkaiden toiveista. Syynä, vaimo ei ota suihin.
Prostituoidut kertovat suuseksin olevan yksi yleisimmistä asiakkaiden toiveista. Syynä, vaimo ei ota suihin.
Muistan myös joskus lukeneeni että suomalaiset naiset hakevat brittimiehiltä juurikin suuseksiä itselleen. Että ne miehet tulevat tänne Suomeen nuolemaan suomalaisia naisia. Joko kysyntä ja tarjonta siis ei kohtaa, tai sitten tasan ei vaan käy onnen lahjat.
suuseksiä on tosi harvoin. Tykkäisin itse sekä saada että antaa (olen nainen), mutta mies ei ole kovin innokas antajana enkä viitsi toiselta vaatiakaan jos ei kerran halua. Niinpä en minäkään ole jaksanut puolestani kovin montaa kertaa vaivautua kun ei ole molemminpuolista (eikä mieskään kyllä erikseen pyydä, mutta nauttii jos annan).
Nuoleminen kutittaa tai on muuten äärettömän ikävystyttävää. Puhumattakaan myötähäpeästä kun toinen ihan väkisin antaa parastaan. Tai luulee antavansa, sillä välin kun tosiasiassa kylmenen koko seksille.
Miksihän mä roikun tällä palstalla.
Jotenkin kuvottaa ajatus omista siittiöistä vaimon suussa matkalla vatsahappoihin. Kuvottava murha.
Eikä se penis suuhun ole tarkoitettu menemään. Suu on liian pieni onkalo siittimelle. Leukahan siinä menee sijoiltaan.
Ettepä tiedä mitä menetätte, on ihan jumalattoman nautinnollista kun miehen kieli pyörittelee häpyhuulten välissä, lipoo ja nuolee, imaisee klittaa, työntää kieltä sisälle jne.
Eikä se oman kielen pyörittely hepin varressa, terskan päässä jne, sen imeminen ym pahalta sekään tunnu, ainakaan mieheni reaktioista päätellen;D
antamasa suuseksiä. Useampi päivä mallailee ,sitä nuolemista. Minä en niinkään pidä siitÄ, että imisin hänen kulliaan. Eikä hän taida niin, olla vaillakaan.
Suuseksi on vain suuseksiä. Ei sillä ole mitään väliä kumpaa sukupuolta on. Se on vain suuseksiä.