Suuseksitön avioliitto
Siis en ollut uskoa korviani kun keskustelin erään henkilön kanssa joka avioliitossa jo 22 vuotta, kuulemma heillä ei suuseksiä
Kommentit (113)
kaipaan sitä kamalasti:-(. Ei miestä voi pakottaakaan. Sanoo, että haluaa, joo joo, yrittää joskus, vaan ei edes osaa. Pelkään, ettei edes halua..siltä tuntuu. Ja mulle kun se olisi niin iso asia! Itse otan suihin paljon useammin. Olen aiemmissa suhteissa nauttinut hurjasti suuseksistää..joskus, heikkoina hetkinä, tämä on tuntunut asialta, joka voisi ratkaista paljon isompiakin kysymyksiä;-(! Olen kelvannut muille, miksen miehelleni? Hän ei vain halua eikä osaa? Olen vähän niinkuin katkera...;-(.
oksettaa pelkkä ajatus, että pitäisi ottaa bakteerimolo suuhunsa. Ennemmin vaikka eroan kuin otan haisevan ja inhottavan elimen huulteni väliin.
Onko suhteenne henkisesti epätyydyttävä?
Kun ei ollut kyse siitä, ettei OSAA nauttia suuseksistä. Vaan ettei tykkää. Mutta kun et näköjään ymmärrä, että joku ei vaan tykkää eikä opi tykkämään "heittäytymällä" tai "relaamalla" tai käymällä seksiterapiassa purkamassa estojaan.
Anna palaa beibe. Raivoa, pura tuntojasi, avaudu, vuodata, kyllä se siitä helpottaa. :)
Kun ei ollut kyse siitä, ettei OSAA nauttia suuseksistä. Vaan ettei tykkää. Mutta kun et näköjään ymmärrä, että joku ei vaan tykkää eikä opi tykkämään "heittäytymällä" tai "relaamalla" tai käymällä seksiterapiassa purkamassa estojaan.
Anna palaa beibe. Raivoa, pura tuntojasi, avaudu, vuodata, kyllä se siitä helpottaa. :)
Onko sua pakotettu seksiin? Oletko aloittanut seksikokeilut liian nuorena liian monen kanssa? Vai mistä moinen?
mitään ihmeellistä siinä, ettei joku harrasta suuseksiä. Itse tykkään, mutta jos joku ei tykkää, niin sitten ei. Mulle suuseksi on tärkeää, enkä haluaisi olla miehen kanssa, joka ei tykkää saada/antaa sitä.
Siitä olen erimieltä, että suuseksi olisi pienimunaisten juttu. Kyllä kurkkuun uppoaa isompikin (jos ei nyt ihan jumalattoman paksu ole), kun osaa rentouttaa sen kurkkunsa. Mutta tästäkään ei kaikki tykkää, eikä tarvii kyllä tykätäkään.
mies tekee suuseksiä taivaallisesti niin siitä ei voi olla tykkäämättä. Mut se et osaa taivallisesti, vaatii vuosien harjoittelun juuri saman kumppanin kanssa.
Olen myös kuullut että JOKAINEN mies rakastaa suuseksiä JOS nainen osaa sitä antaa.
Uskon täysin sydämestäni että on taidoista kiinni tykkääkö.
Se tosiaan on harjoittelusta kiinni ja rohkeudesta. Alussa saattaa jännittää, mutta lopulta jokainen tykkää seksistä samansukupuolen kanssa. Taidosta ja uskalluksesta kiinni. Jos ei tykkää, se on vain homofobiaa, joka karisee runsaalla harjoittelulla pois.
te jotka sanotte että miehenne ei ole kiinnostunut suuseksistä:miehenne ei vaan myönnä asiaa tai saavat sitä jostain muualta.Ja en nyt meinaa vain suihinottoa vaan miehet myöskin nauttivat antamisesta,mikäs sen kiihottavampaa kun kosteä pillu naaman edessä ja se nyt on ainakin todistettu että pillun näkeminen on miehistä todella kiihottavaa,nainen ei ehkä niin kiihotu peniksen näkemisestä(paitsi minä kun nään oman mieheni en niinkään muiden miesten hepeistä jos vaikka kotimaisessa elokuvassa näkyy). Sitten viellä tohon likaisuuteen,voihan ne vehkeet pestä ja nainenkin vois pitää alapään "siistissä" kunnossa niin on kiva miehen suuseksiäkin sitten antaa.Toki voi olla ihmisiä jotka ei tykkää suuseksistä,mutta ne ei vaan ole saanut hyvää sellaista.Mun mies on ainakin niin hyvä antamaan ja nauttii itsekin siitä todella paljon,toivottavasti ei lopu ikinä meidän suhteessa! Kokeilkaa kaikki ihmeessä ja jos miehenne ei tykkää niin sitten ette vaan osaa!!
kaipaan sitä kamalasti:-(. Ei miestä voi pakottaakaan. Sanoo, että haluaa, joo joo, yrittää joskus, vaan ei edes osaa. Pelkään, ettei edes halua..siltä tuntuu. Ja mulle kun se olisi niin iso asia! Itse otan suihin paljon useammin. Olen aiemmissa suhteissa nauttinut hurjasti suuseksistää..joskus, heikkoina hetkinä, tämä on tuntunut asialta, joka voisi ratkaista paljon isompiakin kysymyksiä;-(! Olen kelvannut muille, miksen miehelleni? Hän ei vain halua eikä osaa? Olen vähän niinkuin katkera...;-(.
Voin kuvitella miten estoisia olette ja kainostelette edes keskustella näistä asioista. Aloittakaa aluksi rauhallisesti. Ensiksi voisitte kävellä alasti asunnossanne. Sitten voitte vierailla vessassa, kun toinen on asioilla. Eli ovea pidetään auki. Kyllä ne estot katoaa pikkuhiljaa.
Toki voi olla ihmisiä jotka ei tykkää suuseksistä,mutta ne ei vaan ole saanut hyvää sellaista.
Minä kyllä tykkään ottaa suihin, mutten ole koskaan tykännyt siitä, että minua nuollaan. Minusta se ei ole ihanaa eikä kiihottavaa, vaan kutittavaa ja liian märkää.
Miten kukaan voi kuvitella, että kaikki tykkää kaikesta? Esim. mä saan orgasmin, kun mua purraan niskaan, en silti oleta että kaikki muutkin saavat. Eikä kaikki miehetkään ole samasta puusta veistettyjä, yks mun poikakaveri tykkäs suihinotosta melkein enemmän kuin mistään muusta, toinen taas ei oikein välittänyt koko asiasta.
mutta en niinkään olla saamapuolella. Siis mulla ei ole mitään estoja siihen, en tiedä eikö mies vaan osaa sitä tarpeeksi hyvin vai mikä siinä on...
Mutta miehen mieliksi antaudun välillä ja ei se nyt huonolta tunnu kuitenkaan :)
Itse sitten taas tykkään imeä miestä ja sen kuulema huomaa. EI ole kakomisesta tietoakaan, kielellä voi tehdä ihme asioita kun oikein panostaa, ei tarvitse olla vaan suuhun työntämistä vaan myös muuta. Molemmat nauttii ja mies hoitelee mua siinä samalla käsillä.
Ennen en pitänyt suuseksistä näin paljon, olin estyneempi ja nuorempi. Ja sen aikaiset poikaystäväni vähän"pakottivatkin " henkisesti siihen.
Nyt teen sitä omasta halustani ja voisin kuvitella että olen aika hyvä siinä. Luulen että suurin osa teidän miehistänne ei vain halua sanoa teille että haluaa sitä koska ei halua pahoittaa mieltänne kun tietää teidän kannan asiaan.
Onko sua pakotettu seksiin? Oletko aloittanut seksikokeilut liian nuorena liian monen kanssa? Vai mistä moinen?
Kohta helpottaa, täti lupaa, me jaksetaan tukea sua kyllä. *jaksuhali*
Miks tää on sulle niin vaikea asia?
en tiedä kirjoittaako siellä samat henkilöt, mutta jos tämä jollekin tuntuu olevan vaikea asia niin sinulle, yksinäsi jaksat yrittää vängätä. =)
Miks tää on sulle niin vaikea asia?
en tiedä kirjoittaako siellä samat henkilöt, mutta jos tämä jollekin tuntuu olevan vaikea asia niin sinulle, yksinäsi jaksat yrittää vängätä. =)
Niin voidaan paremmin jatkaa keskustelua itse asiasta. Nyt vain jankkaat, että joku toinen jankkaa.
sitten täälä käy se yksi Toistaja, joka on erireilu tapaus.
että SUA on pakotettu seksiin tai olet aloittanut liian nuorena, vähän eksynyt nuori nainen joka on hakenut hyväksyntää... :( Kauhean estynyt ja aggressiivinen kirjoittelija. Olisiko pieni terapiasessio paikallaan?
kauheesti päteä av-palstalla muka-viisaampana muita, niin kannattais ehkä vähän hiljentyä ittensä kanssa ja miettiä, mikä kypsymisvaihe jäi välistä koulukiusaajaiän jälkeen. Joku ongelma täytyy ihmisellä olla, jos oikeasti kuvittelee, että tietää, mistä asioista kaikkien täytyy pitää.
Kohta helpottaa, täti lupaa, me jaksetaan tukea sua kyllä. *jaksuhali*
Hei, kertaatko vielä, mistä tällä kertaa jankkaat?Niin voidaan paremmin jatkaa keskustelua itse asiasta. Nyt vain jankkaat, että joku toinen jankkaa.
varsinainen jankkaaja olenkin, ekakertaa osallistun koko ketjuun! =D ei siinä, jatkakaa...
kauheesti päteä av-palstalla muka-viisaampana muita, niin kannattais ehkä vähän hiljentyä ittensä kanssa ja miettiä, mikä kypsymisvaihe jäi välistä koulukiusaajaiän jälkeen. Joku ongelma täytyy ihmisellä olla, jos oikeasti kuvittelee, että tietää, mistä asioista kaikkien täytyy pitää.
Näytätkö vielä kohdan, jossa olen väittänyt nimenomaan noin, niin voidaan palata lempiaiheeseesi - jankkaamiseen. :) Tosin valitettavasti palaan koneelle vasta huomenna, mutta yritän etsiä ketjun käsiini. Siihen asti, koita pärjätä täpinäsi kanssa! :)
Meillä harrastetaan suuseksiä ja en kyllä terskan alla ole mitään möhnää huomannut katsos kun joidenkin miehet osaa huolehtia hygienistaan.Jos sinun tai miehesi alavärkit haisee niin herranjumala pitäkää niistä huolta tai käykää näyttämässä lääkärille .