Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suuseksitön avioliitto

Vierailija
30.07.2010 |

Siis en ollut uskoa korviani kun keskustelin erään henkilön kanssa joka avioliitossa jo 22 vuotta, kuulemma heillä ei suuseksiä

Kommentit (113)

Vierailija
61/113 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole siis koskaan erityisesti tykännyt suuseksistä, joten en usko että kyse on miehen taidoista, sillä useampia miehiä on kokeiltu :) Enkä osaa sen tarkemmin eritellä, että miksi en siitä pidä, mutta jostain syystä se ei vaan tunnu mukavalta. Voin kyllä saada orgasmin suuseksin aikana, mutta se on kuitenkin helpompaa käsin/muilla tavoin. Musta vaan esim. sormet tuntuu paremmalta kuin kieli. Mies kiihottuu kovasti suuseksin antamisesta, joten siksi kai on niin innokas. :)

Ymmärrän kyllä että sormet voivat tuntua paremmalta, saahan siihen paremmin painetta kuin kielellä. :)

Vierailija
62/113 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinun sitten niin mahdottoman vaikea kuvitella, että joku ei vaan tykkää kaikesta mistä sinä tykkäät? Ihan ilman mitään lapsuustraumoja, estoja tai psyykkisiä ongelmia. Henk.koht. en tykkää suuseksistä saamapuolella, koska se kutittaa, on tylsää, ällöttävän kuuloista, partakarvat pistelee, inhottaa naamassa roikkuvat limat ja pillunhajuinen kumppani naaman edessä sen jälkeen. En vaan tykkää. Tykkään monesta muusta jutusta sen sijaan. 40

Olipa kipakka sellainen tosin... Yritin nimenomaan painottaa, etten tarkoittanut syyllistää, vaan kysyin syytä. Lähtökohtaisesti en olettanutkaan, että taustalla on mitään traumoja, ne oli vain esimerkkejä mitä itselleni tuli mieleen yhtenä vaihtoehtona.

Kyllä mä hyväksyn että joku voi elää ilman suklaatakin, vaikka mä en voisi! :)

Vastauksesi avasi asiaa, kiitti siitä.

39

Olen ihan varma, että tyrkyttäisit ja tyrkyttäisit ja sitten suuttuisit jos toinen ei siitä huolimatta ota sun suklaalevystäsi palaakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/113 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en niinkään pidä siitÄ, että imisin hänen kulliaan. Eikä hän taida niin, olla vaillakaan.

Ellei, niin varmistapa vielä miehen kanta, saatat yllättyä...

olla saavana osapuolena.

Vierailija
64/113 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies nimittäin kovasti haluaisi antaa ja välillä "suostun" hänen mielikseen, vaikka itse mieluiten jättäisin väliin :)

Onko syynä vain se, että se on "turhaa" (jos ei saa suuseksillä), vai tuntuuko se kurjalta? Likaiselta, syntiseltä, väärältä? Eikö mies osaa tehdä, etkö osaa rentoutua/heittäytyä?

Pahoittelut utelusta, yritän vaan ymmärtää miksi joku haluaa valita elämän ilman suuseksiä, enkä tarkoita syyllistää etteikö niin saisi tehdä! :)

Ja mitä mies siitä saa, jos saa luvan nuolla, jos tietää, ettet sä nauti siitä? Voiko se lipsuttelu NIIN kivaa olla, olen käsityksessä että se nautinto (nuolijan kannalta) on ennen kaikkea siinä, että tietää tekevänsä toiselle hyvää.

Osaisiko/voisiko joku näihin vastata, miltä kantilta hyvänsä katsottuna, siis antava tai vastaanottava (tai ei-vastaanottava :D ), thanks! :)

joutavasta lirputtelusta, joka ei johda mihinkään, ainoastaan vetistää paikkoja liikaa.

Mieheni ja minä emme erityisemmin nauti suuseksistä. Edellisestä kerrasta on 2 vuotta. Mieheni ei saa nautintoa siitä. Ainoastaan nauttisi jos saisi runtata kurkkuun asti ja silloin tulee purjo ja purjosta hän ei nauti.

Minä en taas saa nautintoa pelkästä lirputtamisesta. Monien kanssa olen aikoinaan kokeillut ja ei ole vaan minun juttu. Naurattaa aina seksivalistusohjelmissa, kun yritetään tyrkyttää sitä suuseksiä. Miehen tulisi opetella antamaan suuseksiä. Entä jos nainen ei nauti siitä erityisemmin vaan haluaa isoa ja kovaa oikeaan paikkaan?

Ei kaikki naiset nauti suuseksistä. Minä olen sellainen.

Vierailija
65/113 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettepä tiedä mitä menetätte, on ihan jumalattoman nautinnollista kun miehen kieli pyörittelee häpyhuulten välissä, lipoo ja nuolee, imaisee klittaa, työntää kieltä sisälle jne.

Eikä se oman kielen pyörittely hepin varressa, terskan päässä jne, sen imeminen ym pahalta sekään tunnu, ainakaan mieheni reaktioista päätellen;D

vaikka tiedän kyllä minkälaista se on. Mies nimittäin kovasti haluaisi antaa ja välillä "suostun" hänen mielikseen, vaikka itse mieluiten jättäisin väliin :)

En vaan tykkää...

Vierailija
66/113 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt teen sitä omasta halustani ja voisin kuvitella että olen aika hyvä siinä. Luulen että suurin osa teidän miehistänne ei vain halua sanoa teille että haluaa sitä koska ei halua pahoittaa mieltänne kun tietää teidän kannan asiaan.

Olen naimisissa miehen kanssa, joka ei tykkää että hänen munaansa imetään. Ei voi mitään, vaikka itse tykkäisin imeäkin sitä.

Hassua, että on aina näitä tietäjiä.

Vierailija
67/113 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua rasittaa miehet, jotka innostuvat suuseksin antamisesta. He kuvittelevat että se on jokin autuaallinen kikka naisen tyydyttämiseksi.

Sitten pitää vaan näytellä että pitäisi siitä. Aikakin kuluu ja toivoisi jo sitä munaa oikeaan paikkaan. No aikansa ährättyään mies tyytyväisenä kampeaa oikeille paikoille ja nautinto saa alkaa.

Tältä minusta tuntuu. Pääasia on että mies nauttii nuolemisesta. Minä en siitä välitä pätkääkään. Tahdon vain saada kovaa ja lujaa, jos mies kovenee siitä että tahtoo nuolla minua niin nopeasti, ei ole koko päivää aikaa.

Vierailija
68/113 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en niinkään pidä siitÄ, että imisin hänen kulliaan. Eikä hän taida niin, olla vaillakaan.

Ellei, niin varmistapa vielä miehen kanta, saatat yllättyä...

ja sinähä n kaikki miehet tiedät. Meillä ei mies tykkää olla saavana osapuolena.

Käsittääkseni lainaamassasi tekstinpätkässä sanottiin, että miehen kanta kannattaa kysyä, jos nainen vain olettaa, että mies ei pidä. SAATTAA yllättyä. Välttämättä ei. =)

Vierailija
69/113 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä hyväksyn että joku voi elää ilman suklaatakin, vaikka mä en voisi! :) 39

Mä en usko, että sä oikeasti ymmärtäisit että joku ei tykkää suklaasta. Olen ihan varma, että tyrkyttäisit ja tyrkyttäisit ja sitten suuttuisit jos toinen ei siitä huolimatta ota sun suklaalevystäsi palaakaan.

Kirjoitin että HYVÄKSYN, en väittänytkään että ymmärrän. :p Sinuna en muuten tällä viikolla lottoaisi, sun "ihan varma" oli hyvin kaukana totuudesta. :p

Vierailija
70/113 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tullut mieleen, että jos ei saa suuseksistä nautintoa, syynä voi olla se, että antaja ei osaa sitä antaa. Vasta myöhemmällä iällä on löytynyt mies, joka osaa sen homman taivaallisesti. Tai opettelimme sen yhdessä, koska on kiva opetella, mistä toinen pitää. Ikävämpää on, jos toinen sitä haluaa ja toinen ei. Meillä ei onneksi ole niin;D

Vierailija
71/113 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen ei nauti suuseksistä naisen kanssa, niin hän ei tule nauttimaan siitä miehenkään kanssa, sillä naiset tietävät siitä parhaiten.

Jos mies ei nauti suuseksistä miehen kanssa, niin ei tule nauttimaan siitä naisenkaan kanssa. Mies kuitenkin antaa parhainta suuseksiä miehelle, koska tietää mistä mies pitää.

Vierailija
72/113 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tullut mieleen, että jos ei saa suuseksistä nautintoa, syynä voi olla se, että antaja ei osaa sitä antaa. Vasta myöhemmällä iällä on löytynyt mies, joka osaa sen homman taivaallisesti. Tai opettelimme sen yhdessä, koska on kiva opetella, mistä toinen pitää. Ikävämpää on, jos toinen sitä haluaa ja toinen ei. Meillä ei onneksi ole niin;D

Lesboseksistä ryhmäseksiin. Olen täysin tyytyväinen nykyiseen normiseksiin mieheni kanssa. Emme vain nauti suuseksistä. Eli antajasta se ei ole valitettavasti kiinni. Omat kädet ovat paremmat, kuin kieli. Eli en kaipaa kieltä klittalleni edes silloinkaan, kun mieheni on sisässä. Sormilla saa parhaimman tuntuman.

Vierailija
73/113 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen ei nauti suuseksistä naisen kanssa, niin hän ei tule nauttimaan siitä miehenkään kanssa, sillä naiset tietävät siitä parhaiten. Jos mies ei nauti suuseksistä miehen kanssa, niin ei tule nauttimaan siitä naisenkaan kanssa. Mies kuitenkin antaa parhainta suuseksiä miehelle, koska tietää mistä mies pitää.

Mä en ainakaan äkkiseltään osaisi nuolla naista, en yhtään, vaikka tunnen paikat. Miehelle suuseksin antaminen käy kyllä sujuvasti, kun on tullut niin monta vuotta sitä harrastettua. Ja mun miehelläni on myös ihan SUU jolla se voi kertoa, mikä tuntuu hyvältä. Enkä kyllä usko, että mun mieskään mikään virtuoosi olisi ihan äkkiä, jos sille tarjottaisiin toisen miehuutta suuhun! :D Vaikka varmasti on rämplännyt sellaista enemmän kuin itse olen...

Vierailija
74/113 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko se niin vaikeaa uskoa ettei kaikki nauti suuseksistä? Vaikka sitä antaisi mahtava niljakas miehenne niin en innostuisi hommasta. Koettu juttu. Ei vaan ole minun juttu.

Vierailija
75/113 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei ollut kyse siitä, ettei OSAA nauttia suuseksistä. Vaan ettei tykkää. Mutta kun et näköjään ymmärrä, että joku ei vaan tykkää eikä opi tykkämään "heittäytymällä" tai "relaamalla" tai käymällä seksiterapiassa purkamassa estojaan.

on näköjään hauska ja helppo provosoida. Pipa kireellä, kun ei pääse laukeamaan eikä osaa nauttia suuseksistä (eiku niin, taisit jankuttaa sitä, että sä kyllä osaisit, et vaan tykkää vai miten se oli?). Voin kuvitella kun mamma siellä kirjoittaa nuttura täristen päteviä mielipiteitään... :-)

Vierailija
76/113 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei ollut kyse siitä, ettei OSAA nauttia suuseksistä. Vaan ettei tykkää. Mutta kun et näköjään ymmärrä, että joku ei vaan tykkää eikä opi tykkämään "heittäytymällä" tai "relaamalla" tai käymällä seksiterapiassa purkamassa estojaan.

on näköjään hauska ja helppo provosoida. Pipa kireellä, kun ei pääse laukeamaan eikä osaa nauttia suuseksistä (eiku niin, taisit jankuttaa sitä, että sä kyllä osaisit, et vaan tykkää vai miten se oli?). Voin kuvitella kun mamma siellä kirjoittaa nuttura täristen päteviä mielipiteitään... :-)

ihan tappaakseni aikaa teille vastapuolelle ilman erityisempiä tunteita. On hauska venyttää ketjua jankkaamalla samasta aiheesta. Osa porukasta varmasti menettää hermonsa.

Vierailija
77/113 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko se niin vaikeaa uskoa ettei kaikki nauti suuseksistä? Vaikka sitä antaisi mahtava niljakas miehenne niin en innostuisi hommasta. Koettu juttu. Ei vaan ole minun juttu.

Miten te ootte noin herkkiä ton jutun kanssa!? =D Käsittääkseni täälläkin jokunen on sanonut, että uskoo, itse ainakin uskon heti ensisanomalla, mutta eri asia, ymmärtääkö... Mutta ei se tarkoita, että kumpikaan tapa olisi väärä, älä herkistele! =)

Vähän ku tuo suklaaesimerkki: kyllä munkin on vaikea ymmärtää että joku ei tykkää suklaasta (se vaan on niin hyvääää!!), mutta kyllä mä uskon ja hyväksyn että moni muu ei.

Vierailija
78/113 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan tappaakseni aikaa teille vastapuolelle ilman erityisempiä tunteita. On hauska venyttää ketjua jankkaamalla samasta aiheesta. Osa porukasta varmasti menettää hermonsa.

Näytät kyllä menettäneen ne jo pariin otteeseen... Kun et keksi enää muuta argumentoitavaa etkä osaa ottaa vitsinä, niin väität, että toinen osapuoli vaan jankkaa... :-)

Vierailija
79/113 |
22.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen ei nauti suuseksistä naisen kanssa, niin hän ei tule nauttimaan siitä miehenkään kanssa, sillä naiset tietävät siitä parhaiten. Jos mies ei nauti suuseksistä miehen kanssa, niin ei tule nauttimaan siitä naisenkaan kanssa. Mies kuitenkin antaa parhainta suuseksiä miehelle, koska tietää mistä mies pitää.

Mä en ainakaan äkkiseltään osaisi nuolla naista, en yhtään, vaikka tunnen paikat. Miehelle suuseksin antaminen käy kyllä sujuvasti, kun on tullut niin monta vuotta sitä harrastettua. Ja mun miehelläni on myös ihan SUU jolla se voi kertoa, mikä tuntuu hyvältä. Enkä kyllä usko, että mun mieskään mikään virtuoosi olisi ihan äkkiä, jos sille tarjottaisiin toisen miehuutta suuhun! :D Vaikka varmasti on rämplännyt sellaista enemmän kuin itse olen...

Suuseksi on vain suuseksiä. Ei sillä ole mitään väliä kumpaa sukupuolta on. Se on vain suuseksiä.

Vierailija
80/113 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onpa täällä ahdasmielistä porukkaa paljon.

Tai toisaalta, jos ei ole koskaan kokenut tai opetellut niin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän