Hyvä silmänympärysvoide/-voiteet, suosituksia kiitos!
Eli olen toivoton tapaus, 40 v enkä ikinä vielä käyttänyt "ryppyvoiteita".. Mutta ajattelin aloittaa.
Suosituksia hyvistä voiteista tai jos niitä pitää olla "setti" niin seteistä..
Kiitos!
Kommentit (13)
on Dermalogica. Toimii jotenkin valokynän tapaan ilmeisesti, kun peittää samalla vähän tummia silmänalusiakin. Hinnakas, mutta muuten loistava!
hinta ei ole ongelma, niin Elizabeth Arden Ceramide Gold Ultra Lift and Strengthening Eye Capsules. Pakkauksessa on 60 kapselia joista yksi riittää 2-4 käyttökertaa. Aivan mahtavia, kosteuttavat loistavasti ja poistavat turvotusta. Toinen hyvä on Skin Doctorsin Eye Tuck.
paljonko noi tuotteet maksavat suurinpiirtein? Ja minkäikäiselle on suositus?
t. 30-vuotias, jonka pitäisi kait aloittaa myös jotakin ryppyvoiteita käyttämään
Sitten etsin netistä arvioita ja niiden perusteella ostin Louis Widmerin Eye contour creamia. Parin käyttökerran perusteella vaikuttaa aika hyvältä. Silmänaluset ei tunnu tippaakaan kireiltä ja voide tuntuu vaikuttavan pitkään.
on tuossa 60€ hujakoilla, mutta ovat kumpikin todella laadukkaita ja tehokkaita tuotteita. Piirun verran parempia on nuo E.A:n kapselit eli jos jompikumpi pitäisi valita niin ne ottaisin.
paljonko noi tuotteet maksavat suurinpiirtein? Ja minkäikäiselle on suositus? t. 30-vuotias, jonka pitäisi kait aloittaa myös jotakin ryppyvoiteita käyttämään
on hyvä eikä kallis. samassa sarjassa löytyy myös päivävoide
on Lancomen Hydra-Zen Neurocalm. Sopii kaikille herkkiksillekin (kuulemma), on hygieenisessä pumppupullossa. Hintaa on n. 50E mutta eipä niitä montaa vuodessa tarvi ostaa...
Edullinen suosikkini on Avonin Total Radiance eye cream, saa tarjouksesta jopa alta 10e.
voittajaksi selviytyi Nivean silmänympärysvoide, jotain 15 euroa, joka oli huomattavan paljon halvempaa kun kalliit luxusmerkit.
http://www.vichy.fi/#/tuotteet/aqualia_antiox/aqualia_antiox_anti-fatig…
mulla on todella herkät silmät ja silmän ympärykset, varsinkin näin kesällä kun on kaikkea mahdollista pölyä.
tämä raikastaa, pehmentää, ja kevyesti viilentää.
ehdoton juttu.
myös muut voiteet ja puhdistus aineet mulla on tuota vichya
on täydellinen minunlaiselleni laiskalle. Helppo, kätevä, nopea ja virkistävä.
Mulla on ongelmana kuivuvat ja turpoavat silmänaluset, jotka vain ärtyvät useimmista voiteista, ja vähänkin paksummista voiteista ne menevät melkein "umpeen". Tuo Avenen voide on ollut pelastus, heti jos en käytä sitä pariin päivään, oireet palaavat!
apteekista, eikä maksa maltaita. toinen ihan hyvä on lumene.