Lue keskustelun säännöt.
Meijän tytöstä tulee Milla Ea Angelina :)
Kommentit (23)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Entä Ea, sanotaano se Eea vai vain Ea?
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisäänEntä Ea, sanotaano se Eea vai vain Ea?
Näillä sanoilla on eri merkitys. Ap puhui tyttöenkelistä, sinä käänsit sen tietoisesti enkelitytöksi päästäksesi nokkimaan ap:ta.
t. Ohis