Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

<>SYYStaaperojen TIISTAI <>

11.10.2005 |

jos äiti sanoo ääneen, ettei vielä nukuta, niin eihän se voi tarkoittaa, että pitää sitten leikkiä Nyttysen kanssa vielä tähän aikaan????? Totta jokainen sana! Poju huusi 1,5t sängyssään ja mikään ei taas auttanut. kaiken kukkuraksi isukilla on herätys 4.50 aamuhukiin, että silleen. Päädyimme siis tähän että mä väsytän kamun tainnoksiin ja isi nukkuu korvatulppien kera! Esikoinen kun nukahti niin ei moisesta metelistä oo moksiskaan, omaiosinpa jälleen kerran samat unenlahjat.Tai oon kai joskus omannut, mutta äitiys tekee ihmisesta herkkäunisen väitän mä. Ennen sai pommikin tippua eikä herännyt. Tossa syötiin myöhäisiltapalaa, leikitiin palikoilla ja samalla kun kirjoitan teille rakkaat siskot, poju vahtaa teletappeja sylissäni ja haukottelee makeesti. vielä muutama leikki ja yritystä kehiin, oottelen josko mieskin nukahtaisi kunnolla.

Hohoi, ei paljoo naurata taas. Poika hoki muuten taas sängyssään, että auto... Ehkä myöhäiset päikkärit syypää tai joku kipu. nukkuin 15.30-17 päiväunet, aiemmin ei suostunut...

Nyt leikkiin (mua väsyttää oikeesti...krooh)

Tuttis

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mä täällä aamun eka, huh huh!!

Tarkennusta eiliseen uuteen aiheeseen.

Eli pistetäänpä uusi G:

MITÄ HYVÄÄ MIEHESSÄSI??? SIIS MISTÄ OMINAISUUKSISTA OLET ERITYISEN TYYTYVÄINEN??

Nyt " töihin" eli MLL:n perhekahvilaa avaamaan :)

Vastaan itte tuonnempana...

Kerppu

Vierailija
22/33 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksy säteilee. Joka päiväksi on luvattu pilviä, aina on aurinko tullut esiin jossain vaiheessa.

Tämän päivän ohjelmassa puistoilua ja jotain kivaa. Illalla alkaa minun työrutistukseni, joten taidan hemmotella meitä kirjastokäynnillä tai jollain muulla mukavalla.

G. Olen niin " vanha" että tähän kysymykseen olen jo vastannut... Tällä kerralla mieheni on hyvä minulle siksi, että hän näyttää kerran toisensa jälkeen, etten ole yli-ihminen. Kun kuvittelen olevani vahva, täydellinen ja kaikkitietävä, hän löytää tavan näyttää että ihminen ei ole jumala.

Rinta edelleen kipeä ja kova. Mietin jo, alottaisinko uudelleen imetyksen, kun olo on niin tukala. Mistä tähän löytyy apu?

Kukkuu 32 v, Kukkanen 1 v. ja Poikanen 5,5 v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilläkin valvottiin 4-5 ja maitoa annettiin jo 01, ei hyvä. mutta 2 uutta hammasta alhaalla, niin hyvä kun syy on tiedossa. aamulla puuro maistui, hyvä!

Kukkuu, mulla tuli tosi kipeä juoste toiseen rintaan noin 1 viikko imetyksen loputtua. ensin järkytyin et onko kasvain, heh, sitten hoksasin ettätukkeutunut tiehythän se on. sain käsipumpulla ihan hyvin tyjennettyä (noin 15ml) ja sen jälkeen ovat olleet pehmoiset läpyskät molemmat rinnat.

Mies on realisti. kun mä elättelen haaveita isoista asunnoista yms, mies toppuuttaa ja muistuttaa että menetkös sitten 5 pvä viikossa painaan duunia. meis toppuuttaa myös pikkukakkosprojektia (en kyllä itekkään ole 100% valmis). mies on siis vakaa, ei haihattele ja kestää mun mielestä hyvin tasaista elämänmenoa. väliin se mua ärsyttää, -voishan sitä vähän enemmän elämässä riskejäkin ottaa ja toimia intuition mukaan eikä aina spekuloida! ja kun mun mielestä ei ole yhtään paha vaikka elämässä aina jokin pikku-projekti olisikin menossa tai näköpiirissä, sehän pitää mielenkiinnoa ja vireystilan yllä. vaikkapa kakkosta ajteltaessa, mies huokailee että taasko tämä sama 2 vuoden srtessi uudelleen. muistuttaa mikälaista on olla kesällä raskaana saati pikkuvauvan kanssa, mä en oikein jaksa ajatella yleensä noin pitkälle.

Mies on lapsen kanssa aika hyvähermoinen, siitä olen iloinen.

nyt poika tyhjentää kirjahyllyä.

tiivii ja pikku-V

Vierailija
24/33 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tuntui todella olevan hyvä ratkaisu se että isovanhemmat tuli hoitan tänne kotiin, oli tutut tavarat, hajut, sänky yms. ja olivat touhunneet tosi paljon, käyneet puistossa, kävelyllä jopa kylvettäneet. kaiken tän aktiviteetin ja tehohuomion jälkeen v oli nukahtanut yllättävän helposti.

Vierailija
25/33 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin kun Sini viihtyi keittiössä. Viihtyyhän sitä kun on mutusteltavaa.. Oli sitten löytänyt kaapista koiran herkkunappulat. Toki tervellisiä ne ovat, mutta tuo hengityksen haju ei ole lainkaan meillyttävä!

Gallubit;

-Politiikka. Äänestän, henkilöä. Eduskuntaan äänestän oman kaupungin ihmistä joka menee läpi. Täällä on onneksi ymmärretty se että on parempi rikkoa puoluerajat ja saada 1 ihminen eduskuntaan kuin ns. ampua ääniä haulikolla.. Niin ja täällä on vain 8000 asukasta, minusta aika hienoa että meillä on oma edustaja! En osaa laittaa itseäni oikein mihinkään puolueeseen.

-Talosta löytyy sekarotuinen koira. Haluaisin että löytyisi kaksi. Poden pentukuumetta, mutta annan itseni potea. Täytyy odottaa että lapsille siunaantuu tuota järkikultaa. Koira ja Sini ovat hyvissä väleissä. Vähän liiankin intiimeissä.. Koira kun tykkää hoitaa Sinin hampaita. Yäk! Viihtyyköhän mutans-bakteeri koiran suussa? Onko tietoa? Koira kyllä välillä lähtee rauhalisempaan paikkaan, jos Sini heittäytyy liian kovakouraiseksi.

Sini ei nukahtanutkaan päikkäreille, palailen mies gallubbiin.

Lila75

Vierailija
26/33 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesg. Meillä osapuolet täydentää toisiaan. Mies on suunnitteleva, rauhallinen, tarkka raha-asioissa, saa minut nauramaan, hoitaa hommat pois alta nopeasti (oli kyse sitten siivouksesta tai paperiasioista), viihtyy kotona ja omistaa maailman parhaan paikan = kainalon! Erityisen ylpeä olen hänen alkoholinkäyttötaidostaan. Osaa ottaa kohtuudella eikä tee sitäkään kovin usein. Itse taas olen ex-temporee tyyppi joka ei jaksa miettiä/suunnitella raha-asioita, omaan kuivakan tai hirtehisen huumorintajun ja nipotan sitten jossain pikkuasioissa niin ettei valmista tahdo tulla.. Eli Jep, täydennämme toisiamme!

Mitä piti muistaa sanoa.. Ainakin selkävaivaisille parantumisia! Ja Tiiviille onnittelut onnistuneesta viikonlopusta! Jotain muutakin oli..

Tänään täytyy lähteä Tuuriin. Nyt on kyllä kaupoissa saanut olla niin, että motivaatiota ei juurikaan ole! Sini antoi kännykälleni eilen sellaisen käsittelyn, että känny sanoi yhteistyösopimuksen irti.. Ostan kyllä taas jonkun halvan käytetyn, ei sitten harmita kun se taas pian on säpäleinä!

Lila75

Vierailija
28/33 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei mies saa sairaslomaa sen takia, kun minä olen raihnainen, enkä oikein pystyisi hoitamaan lasta. No, saatiin me toki lääkärissä käytyä ja onneksi sain oman selkäasiankin siinä hoidettua. Pääsen torstaina röntgeniin. Mutta pipi on selkä. Ja aamulla oli ihan todella kuvottava olo, kun otin illalla sallitut 2 kolmiolääkettä. Pahoinvointia voivat aiheuttaa. Kauhea tuskan hiki nousi 3-4 kertaa ja kun yritin syödä, yökötti. Onneksi meni ohi.

Mies soitti tänään kotipalveluun, siihen numeroon, jonne mun piti soittaa yli puoli vuotta sitten, kun olin hermoraunio Onnin kanssa. Mutta kun sitten kuitenkin se kynnys oli liian korkea soittaa. Nyt sitten tulee huomenna joku avuksi mulle aamusta lähtien. En tiedä mitä ajatella. Tuntuu oudolle, että joku vieras tulee kökkimään meille. Mutta mies kun nyt halus välttämättä kokeilla, onko sitä apua saatavilla. Parhaassa tapauksessa (minun kannalta) apulainen on mun kaveri, jonka luona käyn viikoittain kahvilla naapurissa:) Tekee nyt tuurauspuuhana kotipalvelun hommia. Se varmaan hyppis riemusta, jos nakki napsahtais; kotona kun saa hoitaa omiakin lapsia:D

Vierailija
29/33 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä pienessä kivussa mietin noita lääkkeitä, että otanko vaiko en. Jos niitä nautittuaan ei saa ajaa autolla, miten lie tuo lapsen hoito sitten?

Onni pelkäs taas lääkäriä, tuota arviolta espanjalaissyntyistä. Piti mua kaulasta kii koko ajan (Onni, ei se lääkäri:)). Sillä kun on tumma parta, se varmaan vähän ihmetyttää. Lääkäri vitsaili, että olenko näin ruma. En viitsinyt sitten sanoa, että et ainakaan äidin mielestä:D

Miesg: Vaikka ollaan molemmat kaksosia (en usko horoskooppeihin oikeastaan mutta eiköhän ne jotain luonteesta ainakin joskus kerro..), olemme kuin yö ja päivä. Minä oon tämmönen haihattelija, haluan tänään yhtä asiaa, huomenna toista. Parasta (ja joskus ärsyttävääkin) miehessä on tuo täsmällisyys. On meidän perheen taloudenhoitaja, pitää rahapussin nyörit käsissään ja taitavasti sen tekeekin. Ei hermoile ja on auttavainen.

Jep, nyt tän voi lähettääkin.

T-P

Vierailija
30/33 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ilma, mutta me oltiin sisällä. Käytiin aamusta lääkärillä, joten ei ehditty puistoilemaan kunnolla.

Lääkäri määräsi Kepan verikokeeseen, maitoallergiaa nyt epäillään. Laboratorionhoitajat eivät osanneet hommaansa, olivat tosi töykeitä, Kepalta ei löytynyt suonta, verta ei saatu tarpeeksi, tyttö itki niin, että oksensi, äitillä oli kamala olo. Että kaikin puolin ihana reissu. Toivottavasti saavat siitä veritipasta testin tehtyä, kun ei millään haluttaisi viedä tyttöä uudestaan sinne. Toinen hoitajista kehtasi mainita useaan kertaan, että miksi näitä pieniä aina tuodaan näihin allergiatesteihin, nehän ehtii jo monta kertaa muuttua ennen 5 v ikää. Teki mieli tirvaista! En minä sinne lastani turhan takia vie! Meidän pitää saada selville, mitä maitoa Kepalle annetaan hoidossa.

Mies-G: Ihanan innostuva, halutessaan aikaansaava, hauska, hellä, turvallinen, ei juo, ei polta, rakastaa luontoa.

Lemmikki-G: Akvaarikaloja löytyy. Kepa tykkää katsella kaloja kovasti ja haluaa myös ruokkia niitä. Isän kanssa touhuilevat aina vedenvaihdossa ja muussa huoltopuuhassa. Kepa hakkaa akvaarion lasia, mutta vain silloin, kun isä on kotona!

Palaillaan,

Leppis

Vierailija
31/33 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kuvauksesi kuin itse kirjoittamani. Lisäksi täydentäisin vielä, että mies on tosi fiksu, tietää paljon ja on kuin kävelevä tietosanakirja. Ja sitten hän on tosi hyvä lasten kanssa eikä menetä hermojaan ikinä. Ihana mies.

Eilen oli Aleksis Kiven päivä. Muistin kyllä selvästi miten silloin vähän yli vuosi sitten suunnittelin kovasti että synnyttäisin silloin, mutten muistanut miksi. Kun mies tuli töistä kotiin niin hän sitten totesi että kihlausestamme on kulunut kymmenen vuotta♥♥ Ja vei minut ja lapset Rossoon syömään sen kunniaksi (ja kun en ollut saanut vielä ruokaa aloitettua). Oih!

Lillin nenu valuu vaan pahemmin, jätettiin tänään perhekerhokin väliin sen takia ja tultiin kotiin mittaamaan kuumetta, no ei onneksi ollut. Ihan hyväntuulinen Lilli on ollut nyt sitten aamun jälkeen.

Tiivii, on pitänyt sanoa että kiva kun häämatkanne oli onnistunut.

Tänään tulee asuntomme ostaja käymään taas, haluaa nähdä nuo yhtiön yhteiset tilat kun ei silloin sunnuntaina päässyt näkemään. Välittäjä ei voinut lähteä näyttämään kun tupa oli täynnä ihmisiä :-) Joten tunnustakaa pois, syysmammat, oliko joku teistä meidän näytössä ihan uteliaisuuttaan? Jos oli niin lämmin kiitos, sillä ilman sitä ihmispaljoutta (14 porukkaa!) ei olisi tarjousta tullut niin nopeasti.

Lilanko kännykän vaapero oli nyppinyt atomeiksi? Minun herätyskelloni koki saman kohtalon, ihmettelin vaan mitä Lilli niin keskittyneesti nyppii ja tuohan oli nyppinyt kellosta viisarit irti... Teknisesti suuntautunut, selvää diplomi-insinööriainesta, hih.

Ihana auringonpaiste ulkona, taidan käväistä kävellen Puustellissa pojan hakumatkalla, joten lienee syytä ruveta valmistautumaan.

Ankkis ja [color=red]♥Lilli♥

Vierailija
32/33 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi perhana sentään, mitä kohtelua olette Kepan kans saaneet! En tiedä mitä sanoisin, pistää niin vihaksi. Meillä on onneksi noissa verikokeissa ollut ihan kohtuu mukavia tätejä pistämässä. AIna on ollut kaks naista, jotka on vuorotellen etsinyt Onnilta suonia ja hyvin on aina onnistunut. Tosin itkuahan se tietää aina mutta ei kuitenkaan oksennukseen asti. Voi surku, miten teillä tänään meni:(

Vierailija
33/33 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leppis, törkeää ja ammattitaidotonta tuollainen kohtelu. meillä viimeksi allergialääkäri halus katsoa korvat kun V nuhassa, joutui sitten vaikkua putsaamaan ja tokas mulle töykeeti että pidä kunnolla kiinni tai muuten voi tulla verta korvasta. meni kyllä luottamuspisteet kolisten alas, tosin on ilmeisesti ulkomaalaissyntyinen joten kommunikaatio voi olla senkin takia vähän outoa. asiansa sinänsä osaa.

T-P, meillä kävi MLL:n kodinhoitaja parina päivänä ulkoiluttamassa V:tä silloin kun olimme miehen kanssa molemmat oksennustaudissa. mä imetin, oksensin ja poika ei syönyt juuri kuin maitoa, olin niin raatona että tuskin jaksoin tuota 8 kg kirppua nostaa. kannttaa käyttää apua,kun on itse kipeänä, jos sellaista on saatavilla.

tiivii