Onko jollain ollut ERILAINEN tarjoilu yo-juhlissa tai rippijuhlissa?
Kaikissa aina samat tylsät. Onko jollain ollut jotain erilaista ja hauskaa?
Kommentit (11)
Meillä oli mun ylppäreissä kunnon ruoka. Eli kermaperunat, possun filepihvejä ja salaattia. Tottakai perinteiset kerma- ja kinuskikakut ym pikkuleivät kahvin kanssa. Tämä vuonna 1990. Ja porukkaa oli n 70-80 eli ei ihan pikkukestit ruokailla...
Pojan lakkiaisia ollaan jo suunniteltu. Suurin osa vieraista hänen kavereita. Alustavasti on tarjolla lempiruokia: mäkkäristä euron juustoja vadillinen, riisipiirakoita ja munavoita, lidlin pikkupuzzoja, kanawrappeja. Lempikeksejä ja fazerin sinisä paperikonvehteja. Muu makea osasto vielä hakusessa kun ei välitä makeasta. Eihän tämä erikoinen ole mutta skipataan voileipäkakut, salaatit jne perinteiset. Vain sitä mistä nuori itse pitää.
Mikä sun mielestä on hauskaa? Nauravat nakit? Niitä on lasten kutsuilla.
Vierailija kirjoitti:
Pojan lakkiaisia ollaan jo suunniteltu. Suurin osa vieraista hänen kavereita. Alustavasti on tarjolla lempiruokia: mäkkäristä euron juustoja vadillinen, riisipiirakoita ja munavoita, lidlin pikkupuzzoja, kanawrappeja. Lempikeksejä ja fazerin sinisä paperikonvehteja. Muu makea osasto vielä hakusessa kun ei välitä makeasta. Eihän tämä erikoinen ole mutta skipataan voileipäkakut, salaatit jne perinteiset. Vain sitä mistä nuori itse pitää.
Eli roskaruokaa. Hyvin ootte poikanne kasvattanut ;)
Meillä oli aikoinaan mun rippijuhlissa "pääroolissa " muurinpohjalettuja erilaisilla täytteillä, makeaa ja suolaista.
Oli sitten kyllä kakut ja karjalanpiirakoita .
Mun rippijuhlissa oli tacoja. Iso kasa eri täytteitä eri kulhoissa ja lautasilla ja niillä sai sitten täyttää itsellensä mieluisen tacon/tacoja. Sen lisäksi oli pikkusiskoni leipomia pieniä Bebe leivoksia. Juotavana oli jääteetä, vettä, kahvia.
Minulla oli japanilaisella teemalla. M28
Oli porvoolaiset juhlat. Savusilakkaa ja vesirinkeleitä. Duo Rumpögon viihdytti.
En uskaltanut laittaa omiin juhliin mitään erilaista enkä ole vieraana nähnyt. Joka paikassa samanlaiset täytekakut, karjalanpiirakat, pikkuleivät, kuivakakut... Kai kukaan ei uskalla, kun pitää murehtia että ihmiset puhuvat. Ja puhuvathan ne.