Huutonetissä postikulujen kohdalla "kysy myyjältä" eli siis ov
kannattaako/pitääkö kysyä postikuluja, ennenkuin huutaa?
Meinaan että jos en kysy, huudan ja voitan, voiko myyjä sitten ottaa postikuluiksi ihan mitä haluaa, vaikka kuinka paljon siis...?
Kommentit (4)
Minä kyllä en viitsi enää noita kohteita edes huudella. Ei ne myyjät vastaa kuitenkaan. Ehkä odottavaat, jos tyyppi huutaisi ennen vastaamista ja sitten räväyttää jotkut kivat toimituskulut. Mutta hähää, olen huutanut jo sillä välin jotain muuta vastaavaa kohdetta, jossa ilmoitus on kunnossa.
Muuten ei kysymys ole postikulujen kohdalla vaan toimituskulujen ja ne ovat kaksi eri asiaa. Toimituskuluihin sisältyy myös pakkausmateriaalit yms. vaivannäkö. Joten sieltä voi rävähtää ihan mitä vain summaksi.
Yleensä myyjä jättää yli 3 euron postikuluiksi menevistä tuotteista tiedot säännönmukaisesti pois esim. paksuista fleecepuseroista. Koska kyllä niitä hölmöjä piisaa, joihin tuo on hyvä markkinointikikka.
jos myyjällä on paljon palautteita, niin niitäkin kannattaa tutkia, jos on tuollainen postituskuluilla rahastaja, niin se yleensä kyllä näkyy myös palautteissa.
Mä kysyn aina postikulut, jos niitä ei näy.
Itse myyn paljon, mutta en mainitse postikuluja. Perin aina alhaisimmat mahdolliset postikulut ja yhdistelen postituksissa aina kun on mahdollista. Koskaan ei ole ollut postituksissa ongelmaa, paitsi, että jotkut ei ymmärrä, että esim. 134 koon farkut eivät tule enää kirjeessä vaikka kuinka pistäis minigrip-pussiin ja kaulitsisi ;-)
Palautteista kyllä näkee hyvin, että onko postikuluilla rahastaja.
En jaksa kysellä. Ja jotkut ottaa ihan kamalia summia jos ei ole ilmoitettu