*~^Puolukoiden tiistaihöpinät~^*
[color=magenta]Täällä sitä taas yövuorossa kökötetään:) Onko muita töissä/hereillä olevia? Huomenna viimeinen pilleri, jes!
Kommentit (25)
kuin myös.. yövuoroa pukkaa!!! masu täynnä kun kävin ennen töihin tuloa ravintolassa syömässä!! olo on siis hyvin täyteläinen!! :)
väsy ei ainakaan viel paina mutta aamuun on aikaa viel!! seuraavakin yö ois viel valvomista!
onnea viimoisista pillereistä!!
teillä on oikein kokkausvuorot siellä yöllä??
nams.. kaalilaatikko onkin hyvää ;)
Merineito kuulosti tosissaan syysuupuneelta! Jaksuja sinne ja hyvä että sait tehtävän tehtyä!! Kyllä ne valmiin paperit vielä on edessä!! ja työt...häät...raskaus... :)
[color=lime]juu täällä tehdään seuraavan päivän lounas+jälkiruoka valmiiksi, kun aamussa on aina sitä tekemistä sen verran paljon ettei oikein ehdi silloin. Kaikki täällä nukkuu kiltisti, onneksi. Ei muakaan vielä väsytä oikeestaan, yleensä vasta aamuyöstä mut sit alkaakin jo kaikki touhuilu, esim. just noi ruuat yms. Kiitti pillerionnitteluista, vaikkei asiat ole varsinaisesti edenneetkään, mut on tääkin askel oikeaan suuntaan! Millonkas sä oikein Miitsu testaat uudestaan;)!
Siis mukavaa että tehtävä on edennyt (menin vähän asioiden edelle!), siitä saa aina uutta pontta opiskeluun. Mäkin toivoisin pääseväni nyt tammikuussa sinne th-kouluun, on niin masentavaa aina hakea ja pettyä sitten kaikkensa yrittäneenä. Onneksi en oo täysin näihinkään hommiin vielä kypsynyt, etenkin tää on hirmu kiva paikka! Jaksuja syysmasikseen!
testaan varmaan joskus loppuviikosta, tai mihin asti nyt maltan olla testaamatta: ei oo kotona uutta testiä polttelemassa!!! haluan toisaalta elää tässä epävarmuudessa ja jännityksessä onkos se uusi elämä siellä kasvamassa.... vaikka oishan se varmuus kiva saada pian! :)
Toivottavasti et malta enää kauaa piinailla! Vaikka ymmärrän kyllä mietteesi tuosta epävarmuudesta, odotus on niin suloista kun on kaikki mahdollisuudet vielä avoinna! Mitkä ovat miehesi aatokset olleet?
[color=orange](((((((((((((((((((((((((((((PLUSSASÄTEITÄ))))))))))))))))))))))))))))))))))
Mies on aika jännityksessä kanssa: ei kyllä kauheesti tuulettele vaan melkoisen jalat maassa meininki: sanoikin kyllä mulle että mitään vouhkaamista tämän suhteen ei ala! ei siis sillä saralla muuttunut vielä mihinkään.. mutta juttelee vauvoista ja odotuksesta kyselee kyllä!
pikkuhiljaa hyvä tulee :) itekin oon kyllä melkoisen rauhallisin mielen, ei hätää ei paniiikkia vaan antaa mennä omalla painollaa!!
yleensäkään taida oikein vielä osata olla alkuvaiheessa mukana, ja ihan ymmärrettävääkin kun ei niille siinä vielä varsinaisesti mitään tapahdu, ainakaan fyysisesti. Mutta eikös sulla jo haamu näkynyt, vai?
Meillähän on jo pian sivu kirjoiteltu, vaikkei vielä aamukaan ole:)!
Laitampas heti galluppia pystyyn tähän, eli, montako etunimeä aiot antaa lapsellesi?
Ite haluan antaa kaikki kolme:) Kun mullakin on.
Ja eikun luumukiisselin tekoon!
aamu alkaa kohta jo sarastamaan!! ei ois montaa tuntia jälellä valvomista!
G: kolme nimeä tai sitten kaksi jos löytyy oikein lyhyesti ja ytimekkäästi pari hyvää :) itellä sekä miehellä on 2 nimeä... pojalle on toinen nimi valmiina: sattuu olemaan molempien suvuissa niin eiköhän se tartte kierrättää, tytölle ei olla mietitty mitään...
Kiitos lumiina kannustuksesta, mä en uskalla oikeen sitä haamuakaan tunnustaa kun en ollenkaa varma oliko testissä vaan mielikuvitus viiva... menkkoja ei näy niin toivossa on hyvä elää!!
Huomenta ja hyvää päivänjatkoa muillekin puolukoille kun alatte heräilemään!!! :)
Juu päivä alkaa olla pulkassa, tai oikeastaan yö siis. Ruuat tehty ja lattia pesty. Enää ois aamupuuron keitto. Tää on kyllä tosi kivaa että osa tekee yövuoroja, on vähän seuraa työ-öiksi:)!
[color=red]Huomenia tosiaan muillekin Puolukoille!
Täällähän on ollu vilkasta keskustelua yön aikana! Hyvä niin.
Voi Merineito, kumpa piristyisit! Onko teillä syyslomaa? Tiedän kokemuksesta että raskasta on elää viikot erossa miehestään, sekin varmasti vain pahentaa sun oloa, ja sitten vielä nuo kaikki muut päälle kaatuvat asiat! *halauksia* Älä vaan lopeta kirjottamista vaikka ei mitään positiivistä sanottavaa oiskaan! Jospa se siitä hellittäis...
Minä kävin eilen oikeen reippaalla kävelyllä, yritin miestä mukaan, mutta ei lähtenyt ja kävin yksin ja olin tosi tyytyväinen itseeni! Minä en oikeen yksin osaa käyä, ja puhuinkin koko matkan puhelimessa! Niin matka menee paljon mukavammin. Tosin loppumatkasta varpaat tuli kipeäksi ja myöhemmin huomasin että olivat veressä! Huh olipas rankkaa! Liekkö liian pitkät kynnet vai liian pienet kengät, tai ehkä molempia...
Illalla katottiin se uusi sarja Täydelliset naiset ja vaikutti ihan mukavalta. Samalla kudoin, tietysti, alotin ne haalarihousut siskon pojalle, aika paljon työläämmät kun nuo aiemmat projektit mutta hyvä siitä tulee!!!
Nyt työn touhuun! Touhukasta tiistaita myös muille!
Eilen illalla se sitten tuli lopullinen niitti!!
Mies ilmoitti että meillä ei harrasteta seksiä ennen kuin hommaan pillerit/kierrukan. Ja minä kun en niitä pillereitä jaksa muistaa popsia joka päivä ja sitä kierrukkaakaan en tykkäisi laitattaa. Ilmeisesti meillä tosiaan ollaan selibaatissa loppuelämä. Ellei sitten taas mies haluamaan niin paljon että antaa vaikka ilman kumia ja sattuis sillain se vahinko. Ellei nyt olis suuri ihme tärppi sattunu tuossa kuun vaihteessa, mutta senhän pitäis selvitä viikonloppuna. Mutta suuri todennäköisyys on että kuumeilen vaan täällä palstalla. =( Täytyy tällä viikolla käydä sitä serkun tyttövauvaa katsomassa jos sitä sais vaikka vähän hoitaa. =)
onpa sulla jännät paikat! voi kun itsekkin pääsisis pian tuota jännittämään myös omalla kohdalla.
välillä musta tuntuu et tää mun kuume on enempi raskauskuumetta kun vauvakuumetta. vaikka tietty se on sitä itteänsä, mut koska tuo odotuskin tuntuu vielä niin kaukaiselta niin ei ajatuksiaan osaa heti suunnata siihen vauvaan.
Leijona. jos et ota kierukkaa tai pillereitä niin eiköhän se mies suostu jatkamaan kumilinjalla. tuskin sentään selibaattia on tiedossa..
onpas meissä paljon vuorotyöläisiä. hauska että on jo heti aamulla tarinoita luettavaksi.
oliko jotain nimigalluppia, miitsun vastauksesta päätellen on ollut. mun lapsosille riittää kaksikin nimeä, mutta jos luovuus pääsee valloilleen niin miksi ei kolmeakin.
eilen taas pohdittiin illalla nimiä ja ehkä löydettiin vähän yhteistä säveltäkin.
harmi että niin monet kivat nimet on käytössä. musta esim reetta ja teemu ois tosi kivoja, mut kumpaisiakin löytyy meidän kavereista.
no joo, taidan käväistä vielä hetken leikkimässä väestörekisterikeskuksen nimisivuilla ennen kun alan ahertamaan.
-luna
[color=blue] Höh Leijona! Ei kai se mies nyt tosissaan? Ootko itse aivan ehdoton siinä ettei pillereitä? Ei kai se haittaa jos joku pilleri aina sillön tällön unohtuu? Seksielämä kyllä on parempaa pillereillä kuin kumeilla! No tuskin se mies aikoo koko loppuikäänsä elää selibaatissa!
Nimigallup: Luultavasti kaks nimeä. Jotain aika perinteisiä varmaankin. Mutta voi olla että kolmekin, se on nykyaikasempaa...
LUNA: Mullakin tuntuu joskus olevan enemmänkin raskauskuumetta, tai että kaikista eniten tällä hetkellä oottaa sitä raskautta ja haaveilee siitä. Mutta eikö se ole ihan oikea järjestys, kun kuitenkin ensin pitää ne 9 raskauskuukautta kestää ennen kun saa käärön?! Eiköhän sitä kun tämä asia on " ajankohtasempi" niin ala haaveilla myös vauvasta! On nekin kyllä niin ihania ja sulosia ja lämpimiä paketteja, tuoksuu hyvälle...
Plussasäteitä Miitsulle! +++
Kyllä toki seksi on parempaa pillereillä kuin kumilla, eikä meistä kumpikaan tykkää kumista mutta enemmän minä olen sitä vastaan. No tietty ne pillerit ois jos ne hakis ja ei söis tai siis unohtais ottaa niitä. =) Enkä todellakaan usko siihen että selibaatissa eletään kovinkaan pitkään. Menkat pitäis alkaa viikonloppuna jos on alkaakseen ja pitänee pitää ihan matalaa profiilia tuon vauva asian kanssa.
Meillä ei mies ole varsinaisesti kuumeillut koskaan, eikä sitä hirveesti oo ne odotus ajan tapahtumatkaan hirveesti kiinnostanut.
Meillä on pojilla 2 nimeä ja tytöllä 3, ne vaan tuli sillain.
[b]Lumiina:[/b] Tuskin sentään raskaana, illalla jo vilutti sen verran paljon että lämpö on laskenut, eli kyllä ne menkat sieltä pian tulee.
[b]Miitsulle:[/b]Pidämme peukkuja pystyssä ja varpaita. Ja toivomme plussasäteitä~~~~~~~~~~
[b]Essille:[/b]Plussasäteitä seuraavaan kiertoon.
[b]Hannele:[/b]Yliopistoilla ei ole syyslomia ollenkaan. " Omaa" lomaahan voisi pitää, mutta se taas ei edistä valmistumista. :(
[b]Leijona:[/b]Voimia! Tuohan on varsin yksipuolinen sanelupäätös. :(
Mitkäs sinun omat fiilikset ovat noista vaihtoehdoista?
[b]JJ:[/b]Millä väreillä painoit niitä kuvioita?
mullekin tuli tuosta JJ ompeluksista fiilis, että haluais kanssa opetella käyttämään ompelukonetta, kun vaan joskus löytyis aikaa.
Ja samoin nyt taas on iskenyt innostus että pitäisi ehtiä opettelemaan ristipistoilua. Niin ja yksi kerta näin lankakaupassa aivan ihanan värisiä huovutusvilloja, ja hetihän olis tehnyt mieli ostaa niitä ainakin kilo.
Mutta nyt on kuitenkin pakko laittaa opiskeluhommat kaiken edelle. :/
[b]G:nimistä[/b]:Luultavasti tässäkin asiassa mies on konservatiivisesti sitä mieltä että kaksi nimeä. Luultavasti se nimien määrä ratkee lopulta sitten kun ne nimet annetaan.
[b]G: Mitä ruoka-aineita/juomia + muita juttuja aiot välttää raskausaikanasi kokonaan tai ainakin osaksi?[/b]
Homejuustoja en syö(esim aurajuusto)enkyllä muutenkaan juuri välitä ko juustoista.
Kaupan maksalaatikkoa aion syödä, mikäli raskausaikaan osuus joulu.
Alkoholia ei taida meidän talossa silloin juuri ollakaan, vaikka satunnaisen viinilasillisen voisinkin ruuan kanssa voisin nauttiakin.
Kahvia juon seurassa, ja varsin vaihtelevasti, joten tuota ei kait sen enempää tarvinne vähentää. Cocacolasta kait pitäis päästä eroon.
Ja tupakkaa en koskaan polttanutkaan joten se aiheuta mitään toimenpiteitä.
Tässä muutamat jotka pikaisesti tuli mieleen.
[b]G:kysyttiin koska kertoa vauvasta: mä olen ajatellut että tuon rv12 jälkeen jolloin suurin keskenmenoriski on takanapäin.Jos ukko malttaa sinneasti olla kertomatta äidilleen (äidinpoika kun on...)
tiistain jatkoa!
[color=blue]Ehkäpä sitä ei kovin helposti tuu omaa lomaa piettyä. Jos haluaa joskus valmistuakin. No jos yhtään lohduttaa niin mulla seuraava loma on ens kesänä! Nyt yritän säästää pekkaspäiviä että sais joulun aikaan muutaman ylimääräisen vapaapäivän!
No nyt lähen taas kotiin kutomaan, ja ehkä illalla jumppaan jos oikeen intoudun!
[color=green]Aktiivisesti seuraillut teidän kirjoittelua öisin ja päivisin. en ees muista millo mulla on seuraavan kerran yövuoro, oisko ens viikolla...?
leijona: kurjuuksien kurjuus. tiedämme tunteen. sit saa vasta vauvan kun mies niin sanoo, todella epäreilua. miks he saavat aina päättää asioista??
miitsu: hui, haamu...jännittää kyllä ihan hirveesti sun puolesta. sit kun oot saanut tehtyä testin loppuviikosta niin tuuthan kertoo heti meille *hengessä mukana* ! Eipä tuota tiedä vaikka pääsis itsekin testailee parin viikon päästä. koko ajan vaan miettii ett jos sillo oviksen aikaan ois nyt sit tärpännyt, niin siellä se pieni nuppineulan pää nyt kehittyis muutaman päivän ikäisenä....tai siis kyllähän siinä kaikki kiinnittymisvaiheet jne...mut kuiteskin =) rupee varmaan ihan väkisin kohta tutkailee onko tissit kasvanut...toiveajattelua, hih =)
merineidollo lohtuhali!!!
G: nimistä: itselläni kolme nimeä, miehellä kaksi. tällä hetkellä siis tytön nimi tiedossa. vielä ei olla täysin päätetty, tuleeko kahden jo valitun nimen väliin yks nimi vielä suvusta...mahdollisesti. mun mielestä kolme ois kuitenkin ihan jees, jos sopii nätisti yhteen eikä näytä liian täyteen tumpatulta.
voih, tulin just hygienia osaamistestistä...tuntuu ett sekin kohta vissiin kaikille ammattiryhmille pakollinen. enpä minäkään edes koske potilaille vietäviin ruokiin...täytyy myöntää ett tais mennä päin helvettiä koko testi, no keväällä sit uudestaan,jos nyt ei mennyt läpi.
ihanasta ilmasta pitäis lähtee nauttimaan jollain tavalla. miten voikaan olla näin lämmin lokakuussa????
Golda
[color=red]hylsyhän siitä testistä sit tuli, soitin ja kysyin...no niinhän vähän arvelinkin. piru, kaikkee ne keksiikin. eikös ois vaan pääasia ett osaa työnsä tehdä, eikä se, kuinka mikrobit leviää....RAIVOSTUTTAA!
sorke.
nyt kaverin kans lenkille
G
[color=lightorange]säkin kuulostat nyt siltä että oisit raskaana;)! Oikeesti! Voisko olla mahdollista, vai millaisia pms-oireita sulla yleensä on? Voi kun täällä alkaisi oikein suuri vauvabuumi ja syksyllä meillä kaikilla oisi jo omat vaavelot! Kiva että sait sen tehtävän tehtyä, ei tarvi enää sitä ahistella:)! Mun on mentävä pian kaalilaatikon tekoon... täällä saa tehäkin oikein kunnon satsin!