Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aivopiereskely, käytätkö sitä sanaa?

Vierailija
29.07.2010 |

jos joku mulle sitä sanaa käyttää, sen ihmisen mielipide lakkaa olemasta olemassa.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan käsittämättömille lipsahduksille ja ajatusvirheille.

En kyllä käytä usein.

Vierailija
2/25 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttöä asiayhteydessä jossa aivopiereskelystä puhutaan silloin kun toisen mielipide on eri kuin itsellä eikä se miellytä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni aivopieru sopii loistavasti kuvaamaan "mielipidettä", jota ei osata perustella pätevin argumentein, jolloin se jää tyhjäksi väittämäksi, joka haisee lähinnä sivistymättömän ihmisen asenteelta eikä perustellulta kannanotolta. Jos on jotkain mieltä (esim. tietystä yhteiskunnallisesta asiasta), tulee mileipiteen tueksi esittää näyttöä, joka on myös tieteellisin kriteerein todennettavissa. Muuten keskustelu on lähinnä aivopierujen päästelyä, josta tuloksena on vain kasa p*skaa ;)

Vierailija
4/25 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulle ei taida olla kukaan mukaan ihminen olemassa. Mä veikkaan, että sun maailman ainoa ihminen olet sä itse.

Vierailija
5/25 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene vaikka kävelylle, niin lakkaat olemasta minulle. Tiedän kuka olet ja jos näen sinut tai perheesi suojatiellä, painan kaasua.

Vierailija
6/25 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene vaikka kävelylle, niin lakkaat olemasta minulle. Tiedän kuka olet ja jos näen sinut tai perheesi suojatiellä, painan kaasua.

Onko sulla joku fantasiaolento, jota pelkäät ja jonka luulet jotenkin vainoavan sua? En arvannut, että sulla heittää todellisuudentaju noin paljon.

Jos sä kirjoitat tänne typeriä ja helposti tunnistettavia juttuja, et kai voi muita ihmisiä syyttää siitä, että sut tunnistetaan.

Kerropa lisää tästä möröstä! Missä tää mörkö asuu, sänkysi alla?

Vierailija
7/25 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän kirjoittaa tänne ärsyttäviä ja helposti tunnistettavia juttuja, ja sitten kun joku tunnistaa, se onkin toisen syytä. Ei suinkaan kirjoittajan, koska Psykomamma itse ei ole vastuussa mistään.

Vierailija
8/25 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mussellesi. Niin ei tarttis möröistä höpistä. Tiedän kuka olet.

Vierailija
9/25 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitukseni eivät kiinnosta. Ja taas lähtee pahaa karmaa melko monien päälle.

Vierailija
10/25 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mille musselle? Ja kukahan mä mahdan olla, olis kiva tietää. Toisin kuin sinä, mä en kirjoita kaikkia yksityiskohtia perhe- tai muustakaan elämästäni tänne, joten mua ei voi myöskään tunnistaa.

Luuletko sä, että mä olen tällä palstalla ainoa ihminen, joka tunnistaa sun jutut...? Mä oon vissiin pitänyt sua älykkäämpänä kuin oletkaan.

Vierailija
11/25 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitukseni eivät kiinnosta. Ja taas lähtee pahaa karmaa melko monien päälle.

jos muiden mielipiteet ei kiinnosta?

Vierailija
12/25 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän kohdallenne toivon suuren ja pahan onnettomuuden lähiaikoina.

Te olette turhia ihmisiä.

Vierailija
13/25 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt pelottaa, Psykomamma katsoo pahalla silmällä. Ymmärrätkö, että vaikka sulla onkin harhoja, se ei tarkoita sitä, että voisit jollain kuvitelluilla psykokineettisillä voimillasi vahingoittaa muita.

Vierailija
14/25 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän kohdallenne toivon suuren ja pahan onnettomuuden lähiaikoina.

Te olette turhia ihmisiä.

mutta ei oo vaan kuulunu...

Vierailija
15/25 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aiheuttaa paljonkin pahaa, tai oikeastaan sillä että jätän tekemättä.

Vierailija
16/25 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 6, mitä muuten Eerikille kuuluu?

tunnenko ketään Eerikkiä. En taida tuntea. Käykö Eero, niitä oon tuntenut useaman. Yhtä hyvää Eero-kaveriani oon kyllä joskus tainnut sanoa Eerikiksi, käykö se?

En tiedä tarkalleen, mitä kuuluu, juttelin sen kanssa viimeksi toukokuussa puhelimessa. Töitä tekee ja opiskelee. Miksi sua kiinnostaa tietää, tuskin sä sitä tunnet.

Vierailija
17/25 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea en tietenkään kerro, mun mielestä ei ole hyvä levitellä asioita itsestään netissä. Mut esim. lempivärin, -ruuan ja sen semmoista voin kertoa.

Vierailija
18/25 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet liian mitätön ihminen kiinnostaaksesi.

Vierailija
19/25 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä nro 6 minua kiinnosta olet liian mitätön ihminen kiinnostaaksesi.

kuitenkin mulle piti esittää kysymys...? Ja kun sä et tunne mua, voit päätellä musta asioita...miten?

Ei vaan. Ymmärrän, että sulla on sellainen harha, että vain sä itse olet tärkeä ihminen, ja muilla ei ole väliä. Sitä ilmentää myös tuo, että sä luulet, että sä voit ajatuksen voimalla vahingoittaa toisia ihmisiä.

Jos sä kuvittelet muuten voivas loukata mua esim. sanomalla mua mitättömäksi ihmiseksi, niin valitettavasti se ei onnistu. Mä en hae hyväksyntää - tai sen puoleen paheksuntaakaan - keskustelupalstoilta. Ihan omasta elämästä löytyy se mielekkyys. Nyt meen tekemään ruokaa, jää sä vaikka tänne notkumaan.

Surullista, että jollakin noin sairaalla ihmisellä on lapsia. Onhan noita tapauksia nähty.

Vierailija
20/25 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet lakannut jo olemasta minulle nro 6

Todella vakuuttavaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä