Hyvää isänpäivää kaikille isille!
Kommentit (22)
Varsinkin niille isille, jotka voimaantuneet äitylit ovat katkeruudessaan vieraannuttaneet lapsistaan.
Voimia ja jaksamista taistelussa tuulimyllyjä vastaan.
lol, unohdit mainita aloituksessa, että oikeille isille, jotka pitävät lapsistaan huolta ja panostavat vanhemmuuteen, jotka ovat esimerkkej lapsilleen... Pelkkä lapsen tekeminen ei tee kenestäkään hyvää isää kelle tämä pitäisi toivottaa.
Hesarissa jo kolumni kuinka kouluissa pitäisi lopettaa isänpäiväkorttien askartelu!
Tarkennuksena
Kaikille lapsistaan kiinnostuneille ja lastensa elämässä oleville isille.
Päinvastoin kuin täältä palstalta saa lukea, sellaisia on. Kuten esim Harri Rovanperä.
-ohis
Minkä takia vielä tänä päivänä joku menee lisääntymään ja tekemään viattomia lapsia tuhoutuvaan maapalloon. Hävetkää niin Isät kuin Äiditkin.
Joopa joo. Biologinen isä on vankilassa henkirikoksesta, eikä ole koskaan kuulunut elämääni.
Juhlin kyllä pappaa.
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin niille isille, jotka voimaantuneet äitylit ovat katkeruudessaan vieraannuttaneet lapsistaan.
Voimia ja jaksamista taistelussa tuulimyllyjä vastaan.
Osaa ne isätkin vieraannuttaa. Tämäkään ei ole pelkästään naisten laji.
Mun isä ei enää nykyään välitä musta, on laittanut välit poikki syystä jota en tiedä. Lapsena hän oli minulle ihana ja turvallinen isä minulle ,jota muistelen rakkaudella.
Näistä lähtökohdista toivotan hyvää isänpäivää sinulle isä siellä jossain. Toivottavasit et kärsi. Korttia ei enää tule eikä soittoa, mutta lapsuuden kauniit muistot eivät koskaan häviä . ne ovat osa minun tarinaani
Vierailija kirjoitti:
Isä se on se joka haluaa olla lapsensa elämässä.
Juuri näin, kauniisti sanottu. Eikä kukaan ihminen saa tulla siihen väliin esim narsistiäiti erkaannuttamaan ,jos ja kun isällä on hyvä tahto ja rakkaus sydämessä lastaan kohtaan. Isä on lapselle aivan yhtä tärkeä kuin äiti
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia vielä tänä päivänä joku menee lisääntymään ja tekemään viattomia lapsia tuhoutuvaan maapalloon. Hävetkää niin Isät kuin Äiditkin.
Koska elämä jatkuu muualla, vaikka sinua niin kovasti ahdistaakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska elämä jatkuu muualla, vaikka sinua niin kovasti ahdistaakin.
Juu marssissa varmaan, unikuiva ja ruusunpunaisia laseja sulla näköjään päässä.
Onneksi tää populaatio tappaa ihan itse puolet ylikansoittamastaan asumuksesta. Tosin ne teidän lapsennehan sen kärsimyksen joutuvat kokemaan, omaa itsekkyyttänne.
Kiitos!