Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ok jos 8-vuotias on mökillä alasti uimassa ja rehtori näkee?

Vierailija
29.07.2010 |

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyse tytöstä vai pojasta entä onko rehtori nainen vai mies ja miten rehtori pääsi näkemään?

Vierailija
2/15 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja rehtori on nainen.

Lapsi oli siis isovanhempien mökillä, ja rehtori on mökkinaapuri. Reksi tuli käymään ja lapsi oli just uimassa ja mökillä harvemmin tulee uikkareita käytettyä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökillä nyt vaan uidaan alasti.

Meidän mökkinaapurilla on tapana lähteä kalaan vaimonsa kanssa niin että menevät veneellä metrin päästä meidän laiturista. Mikään pakko tähän ei ole, mutta suorin reitti. Mun isä ja mies menevät tahallaan patsastelemaan nakuina laiturin nokkaan jos vain sattuvat olemaan saunassa silloin. Sitä vaimoa nolottaa ihan vietävästi aina. Ja meidän ukoilla on hauskaa!

Vierailija
4/15 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja rehtori on nainen.

Lapsi oli siis isovanhempien mökillä, ja rehtori on mökkinaapuri. Reksi tuli käymään ja lapsi oli just uimassa ja mökillä harvemmin tulee uikkareita käytettyä.

ap

Vierailija
5/15 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rehtori olisi mies ja lapsi tyttö niin silloin ... Tyttöjen pitää aina käyttää uima-asua. Koskaan ei voi tietää kuka vastarannalta videokuvaa.

Vierailija
6/15 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä? Lapselle varmasti tosi nolo juttu, mutta rehtori on ihan ihminen hänkin, ja hänelläkin on ihmisen kroppa vaatteidensa alla. Hassua, että juuri rehtorin nähden alastomuus olisi jotenkin ei-OK. Voihan rehtori osua samaan aikaan vaikka uimahallin saunaan (siis jos on samaa sukupuolta).

Vierailija
7/15 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin lapset kuin aikuisetkin. Ja 8-v on vielä ihan lapsi, joten tietysti uikoot alasti.

Vierailija
8/15 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rehtori runkkaa itseään ja haaveilee 8-vuotiaasta pojastasi..???????

Vierailija
9/15 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rehtori olisi mies ja lapsi tyttö niin silloin ... Tyttöjen pitää aina käyttää uima-asua. Koskaan ei voi tietää kuka vastarannalta videokuvaa.

Ihan samalla tavalla on pikupojista haaveilevia pervoja.

Minusta tuo katseilta suojelu on mennyt överiksi. Hyväksikäytöt ja ahdistelut on ehdottomasti tuomittavaa, oli ne tasolla millä hyvänsä. Mutta aik vainoharhaista miettiä mökkirannassa, onko jossain vastarannalla joku kuvaamassa. Jos on, paljon todennäköisemmin se tiirailee saunovia aikuisia. Ja mitä siitä?

Alastonkuvia lapsestani en laittaisi nettiin, mutta tavalliset kuvat, rannaltakin otetut on minusta aika riskittömiä. Pedofiili löytää kyllä herkullisempaakin materiaalia kuin joku "tyttö tekee bikineissä hiekkalinnaa"

Vierailija
10/15 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isä ja mies menevät tahallaan patsastelemaan nakuina laiturin nokkaan jos vain sattuvat olemaan saunassa silloin. Sitä vaimoa nolottaa ihan vietävästi aina. Ja meidän ukoilla on hauskaa!

Tää oli hauska! :D

Vierailija
11/15 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä on ihan sama meneekö lapsi niin tyttö kuin poikakin alasti uimaan vai onko hänellä sitten uimapuku/bikinit/uimahousut, niin se ei estä pedofiilejä millään tavalla.
Jos pedofiili on kiinnostunut jostain pikkutytöstä tai -pojasta, niin kyllä se käyttää sellaista hyväkseen heti kun siihen on mahdollisuus.
Rajana lapsen uimiselle alasti voi kuitenkin pitää 12 ikävuotta tai siinä vaiheessa kun lapsi itse haluaa käyttää uimapukua/bikinejä/uimahousuja.

Vierailija
12/15 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 14:43"]

Jos pedofiili on kiinnostunut jostain pikkutytöstä tai -pojasta, niin kyllä se käyttää sellaista hyväkseen heti kun siihen on mahdollisuus.

[/quote]

Höpö höpö. Eivät pedofiilit ole raiskaajia, jotka koko elämänsä odottavat vain tilaisuutta päästä käsiksi lapsiin. Suurin osa pedofiileista arvostaa kiinnostuksen kohteitaan niin, etteivät halua vahingoittaa tätä millään tavalla.

Vierailija
13/15 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla viisi poikaa uivat aina alasti mökillä ja pippelit heiluu tuulessa ja naapurissa asuu vanhimman poikani tytöystävä pojat tykkää olla alasti mun pojat 6 . 8 .10 .13 .16 pojat juoksee mökil pihal alasti

Vierailija
14/15 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin tässä itsekseni, millä tavalla tuon vieraan ammatti liittyy lapsen alastomana uimiseen.

Ajatteleeko ap, että rehtoriksi hakeutuvat sellaiset ihmiset, jotka haluavat olla lasten kanssa ... niin, "sillä tavalla"?

No, ehkä asiaan vaikuttaa se, onko kyseinen henkilö jonkun peruskoulun rehtori -> on pitänyt toimittaa rikosrekisteriote vaiko jonkun aikuisoppilaitoksen kuten ammattiopiston, kansalaisopiston, yliopiston tai sellaisen rehtori.

Vierailija
15/15 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun pojat ui mökillä aina alasti ja Leikkii possu mattilaa jonka on itse keksiny eli mul on 7 poikaa ja tykkää juosta alasti mökillä

pojat 6.7.8.10.11.12.13

possu Mattilan peli säännöt

1.vaatteet riisutaa

2.valitaa joku hipaisi

3.juosta karkuun alasti

4.hippa on possu Mattila

5.kaikki pelaajat paitsi possu Mattila huutaa possu Mattila epäs saa meitä kiinni

6.possu Mattilan on tarkoitus pissata pelaajien päälle kun possu Mattila osuu pissalla johonkin pelaajaa niin vaihtuu hippa

7.kun kaikki pelaajat on pissassa niin sit suihkuun ja pesulle ja tai uimaa ja saunaa

8.peli loppuu näin et viiminen joka on ollu possu Mattila joutuu tekemää koko kesän haasteita alasti

On kiva peli kannattaa kokeilla no pojat on poikii