Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rannalla: V,,tun kakarat ja niitten vanhemmat

Vierailija
28.07.2010 |

Hemmetin kakarat juoksee läheltä ja hiekka lentää pyyhkeelle missä haluan ottaa aurinkoo. Pitäisivät paremmin kakaroistaan huolta!

juoskoot ja riehukoot mutta sen verran kauempana ettei oo muille häiriöksi. Vois vanhemmat vähän miettiä kanssaeläjiäkin!!

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rannalla paljon väkeä muutenkin...en kehtaisi itkeä moisesta pikkuasiasta. Rannalla lasten kuuluu saada juosta ja leikkiä.Aikuinen voi vähän yrittää relata joskus...

hiukan opettaa sitä jälkikasvuaan. Että toisten päältä/vierestä ei juosta, vaan etsitään vapaa väylä.

Ikävä kyllä osa vanhemmista ajattelee, että muut hoitakoot heidän lapsensa kasvatuksen ja valvonnan. Että kun ollaan rannalla, rentoudutaan ja lapset saa "olla kuin pellossa".

Ja sitten itketään, kun lapset eksyvät tai hukkuvat, pahimmillaan.

Vierailija
22/43 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö ap ja kumppanit saa läskipersettä ylös viltiltä jotta vois vähän ravistella jos muka liikaa hiekka häiritsee? Mä en tajua tällaista ongelmaa ollenkaan. Itse käyn usein rannalla eikä koskaan ollut ongelmaa leikkivistä lapsista...jatkossakin saavat lapset juosta ihan vapaasti mun ohitseni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei sanonut.

Vierailija
24/43 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mikähän se sitten olisi? 5m lähimpään nurisijan vilttiin ettei vaan hiekan muruja mene viltille...reeeppsssss.

Vierailija
25/43 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siellä peremmällä lapset jatkuvasti apn viltin ohi juokse :D

Vierailija
26/43 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö ap ja kumppanit saa läskipersettä ylös viltiltä jotta vois vähän ravistella jos muka liikaa hiekka häiritsee? Mä en tajua tällaista ongelmaa ollenkaan. Itse käyn usein rannalla eikä koskaan ollut ongelmaa leikkivistä lapsista...jatkossakin saavat lapset juosta ihan vapaasti mun ohitseni.

jotta valvoisit lastesi tekemisiä.

Ap ei tuossa kiellä raisujakaan leikkejä, mutta toivoo, että lapsia opetetaan varomaan muita. Minusta aivan aiheellinen toive.

Vierailija
27/43 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mikähän se sitten olisi? 5m lähimpään nurisijan vilttiin ettei vaan hiekan muruja mene viltille...reeeppsssss.

Ja juu: minä itse kuljen aina rannalla vilttien välistä niin, että säilytän mahdollisimman paljon etäisyyttä. Ihan riippumatta siitä hiekan lentämisestä. Se oma rauha ja alue on meille jokaiselle mieluinen juttu.

Ja samaa opetan lapsilleni, ettei juosta tai kuljeta muiden vilttien vierestä.

Ei se kuulkaa NOIN vaikeaa ole kuin te väitätte.

Vierailija
28/43 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin eipä voi liikaa haitata ketään. Eri asia sitten hiekan heittely tai tahallinen potkiminen. Hankkikaa elämä!

Vierailija
29/43 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siellä peremmällä lapset jatkuvasti apn viltin ohi juokse :D

jolla on oma vilttinsä ap:n vieressä.

Vierailija
30/43 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiekat pyyhkeellä ovat pikkujuttuja todellisten ongelmien rinnalla...sitä aikaa odotellessa!

Vierailija
31/43 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

häiriöksi. Mä en tajua miten joku voi ottaa herneet nenään jos viltin ohi juoksee lapsi ja vähän hiekkaa lentää viltille...en todella tajua :D:D:D

Vierailija
32/43 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kukaan ei makaa viltillä.

Vierailija
33/43 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävelisi, aikuisiltakin...

Vierailija
34/43 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

veteen ja joku lapsi vähän vahingossa siinä vesileikkien lomassa roiksuttaa kylmää vettä päällesi? Kuulostat just sellaiselta kitisijältä jonka mielestä kaikkien muiden tulee sua varoa joka tilanteessa...

Vierailija
35/43 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

häiriöksi. Mä en tajua miten joku voi ottaa herneet nenään jos viltin ohi juoksee lapsi ja vähän hiekkaa lentää viltille...en todella tajua :D:D:D

Pikkuisen lukutaitoa, pliis.

Hänhän osoittaa sanansa vain niille, jotka riehuvat muiden vilttien vieressä.

Ei suinkaan hänkään nyt siitä hermostu, jos joltain vahingossa hiukan hiekanjyväsiä lentää.

Vaan nimenomaan kyse on riehunnasta. Lues ny, sitä sanaa hän käyttää.

Vierailija
36/43 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä hiekkaa kyllä saattaa lennähtää vaikka ihan nätisti ja rauhallisestikin vaan kävelisi, aikuisiltakin...

Vierailija
37/43 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri rannalla ja 2-vuotiaani käveli viereisen pyyhkeen yli. Ravistelin pyyhkeen siistiksi ja pyysin pyyhkeen omistajalta anteeksi.

Vahdin, mutta joskus käy vahinko. Ja jos käy, pahoittelen. Koska minun mielestäni muut pitää ottaa huomioon ja haluan opettaa sen myös lapsilleni.

Vierailija
38/43 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo tosi tää ketju.

Mulla ja ap:llä on sitten ilmeisesti ollut huonompi tuuri.

Pari kesää taaksepäin Luukissa kohdalle osui kaksi arviolta 8-vuotiasta poikaa, jotka leikki hiekkasotaa. Siis viskoivat toisiaan pohjasta kaapimallaan hiekalla ja sitä lensi minun ja 2-vuotiaani silmillekin. Sanoin aika tiukasti, mutta huutamatta, että "lopettakaa pojat se hiekan heittely"

Menivät valittamaan äidilleen, joka oli ilmeisesti samaa mieltä kuin muutama tässä ketjussa kommentoinut. Äiti tuli minulle huutamaan kovalla äänellä, että "onpa se kumma, kun jotkut luulee omistavansa koko rannan, eikä kestä lasten leikkiä - mitä haittaa siitä muka on, että vähän VETTÄ roiskuu?"

Johon minä sanoin, ettei vesi minua haittaakaan, mutta kun tuo oli hiekkaa ja sitä meni sivullisten silmille.

Nainen vielä kovaan ääneen kommentoi lapsilleen, että "kyllä on neuroottinen ämmä" ja meni valittamaan miehelleen, joka naama punoittaen tuli minulle huutamaan, että "mene saatanan neurootikko kotia, jos et lasten leikkiä ymmärrä!"

Juupajoo.

Vierailija
39/43 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

valtavassa itsekeskeisyydessänne lainkaan kuinka välinpitämättömästi suhtaudutte siihen, että joku ei halua vieraiden lasten hiekastavan omaa auringonottopaikkaansa?

Mitäköhän te tuumaisitte jos joku aikuinen välinpitämättömyyksissään kävelisi lastenne tekemät hiekkaleikit hajalle tai astuisi "huomaamattaan" ympäriinsä jätettyjen lelujen päälle?

Entäpä jos ravistaisi hiekat niin että ne lentäisi lasten tai teidän minä-minä-minä! tyyppien päälle. Luulen että teillä heikkohermoisillla kärähtäisi. Eikä kyse ole yhtään sen enempää välinpitämättömyydestä kuin teillä itsellännekään.

Tällainko todellakin vanhemmat pääsääntöisesti suhtautuvat muihin ihmisiin? Hiekkaa saa tahallisesti potkia tai heitellä päälle? Olen todella hämmästynyt ettei lapsia osata eikä edes yritetä kasvattaa vaan vika on muissa kuin omissa kultamussukoissa.

Vierailija
40/43 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lapset opetetaan ottamaan muutkin ihmiset huomioon! Mä olen opettanut omalleni ihan taaperosta asti ettei muiden pyyhkeiden päältä kävellä/ juosta ja että varotaan pöllyttämästä hiekkaa. Rantaviivan läheisyydessä voi juoksennella mutta antaa ihmisten olla rauhassa muuten. Kyllä muakin korpeaa ku isotkin lapset juoksee pyyhkeeni yli hiekkasilla jaloillaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi