Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rannalla: V,,tun kakarat ja niitten vanhemmat

Vierailija
28.07.2010 |

Hemmetin kakarat juoksee läheltä ja hiekka lentää pyyhkeelle missä haluan ottaa aurinkoo. Pitäisivät paremmin kakaroistaan huolta!

juoskoot ja riehukoot mutta sen verran kauempana ettei oo muille häiriöksi. Vois vanhemmat vähän miettiä kanssaeläjiäkin!!

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

valtavassa itsekeskeisyydessänne lainkaan kuinka välinpitämättömästi suhtaudutte siihen, että joku ei halua vieraiden lasten hiekastavan omaa auringonottopaikkaansa? Mitäköhän te tuumaisitte jos joku aikuinen välinpitämättömyyksissään kävelisi lastenne tekemät hiekkaleikit hajalle tai astuisi "huomaamattaan" ympäriinsä jätettyjen lelujen päälle? Entäpä jos ravistaisi hiekat niin että ne lentäisi lasten tai teidän minä-minä-minä! tyyppien päälle. Luulen että teillä heikkohermoisillla kärähtäisi. Eikä kyse ole yhtään sen enempää välinpitämättömyydestä kuin teillä itsellännekään. Tällainko todellakin vanhemmat pääsääntöisesti suhtautuvat muihin ihmisiin? Hiekkaa saa tahallisesti potkia tai heitellä päälle? Olen todella hämmästynyt ettei lapsia osata eikä edes yritetä kasvattaa vaan vika on muissa kuin omissa kultamussukoissa.

Vahingot ovat asia erikseen, mutta niistäkin on tapana esittää anteeksipyyntö.

Miettikääpä asiaa niin päin, että kyse on yhdessäelon perussäännöstä: live and let live. Kaikille annetaan mahdollisuus nauttia rannallaolosta, eikä muiden mahdollisuutta häiritä tai haitata omilla toimilla (=riehumalla).

Mitä kaupunkimaisemmissa ja ahtaammissa oloissa elämme, sen tärkeämpää on antaa muille tilaa elää ja rentoutua.

Ja juurikin on kyse KANSSAIHMISISTÄ (kanssaihminen ei tarkoita elämänkumppania, kuten joku alkupään kommentoija virheellisesti luuli).

-33-

Vierailija
42/43 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:lle: Sinäkö AINA lapsena itse käyttäydyit mallikelpoisesti, rannalla kävelit aikuismaisesti ja istuit vain viltillä pyörittelemässä sormia ja vanhempasi eivät antaneet sinun käyttäytyä kuin lapsi; juosta ja leikkiä? Ai niin, vanhempiesihan ei tarvinut sinua komentaa, koska olit pikkuvanha mallikelpoinen kympin tyttö. Hahaaa.

Mene selluliittiperseesi kanssa muualle ottamaan aurinkoa, ehkä sinunkin kannattaisi joskus vähän liikkua...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:lle: Sinäkö AINA lapsena itse käyttäydyit mallikelpoisesti, rannalla kävelit aikuismaisesti ja istuit vain viltillä pyörittelemässä sormia ja vanhempasi eivät antaneet sinun käyttäytyä kuin lapsi; juosta ja leikkiä? Ai niin, vanhempiesihan ei tarvinut sinua komentaa, koska olit pikkuvanha mallikelpoinen kympin tyttö. Hahaaa. Mene selluliittiperseesi kanssa muualle ottamaan aurinkoa, ehkä sinunkin kannattaisi joskus vähän liikkua...

Pointsi olikin suunnattu niille vanhemmille. Että ei saisi antaa lasten riehua.

Vahingot on asia erikseen. Mutta muillakin on oikeus olla siellä rantsulla rauhassa, eikä sun "nico-petterillä" ole yksinoikeutta rannallaoloon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi