Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi laihoja saa haukkua?

Vierailija
28.07.2010 |

Olen aina ollut laiha ja alipainoinen vaikka kuinka söisin enkä pahemmin edes harrasta liikuntaa. Nyt vielä lapsen jälkeenkin olen samoissa mitoissa. Nuorempana sain kuulla laihuudestani negatiivista kommenttia sekä myös pituudestani kun olin kaikkia päätä pidempi. Nykyään eräs ystäväni tuntuu haukkuvan kaikkia pitkiä ja laihoja, ei siis minua mutta kaikkia samanlaisia vartaloita. Ystävälläni on reittä ja mahaa muttei nyt kuitenkaan ole ylipainoinen vaan ihan normaali. Jotenkin alkaa välillä ärsyttää että tekeekö ystäväni sen tahallaan vai eikö hän tajua, että olen siinä vieressä ja se tuntuu kuin hänen kommettinsa olisi tarkoitettu minulle...tulipa avauduttua

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille ystävällesi. Ketään ei saa haukkua, ja se on ite kuka sanoo.

Vierailija
2/6 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

syystä kuin lihavia tai ihan ketä tahansa :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jotkut lihavat hokevat kuinka heidän painostaan ei saisi sanoa mitään mutta jo seuraavassa lauseessa haukkuvat laihoja ihmisiä riukutikuiksi ja henkareiksi. Vähän ristiriitaista. Minä olen sitä mieltä että paino on jokaisen henkilökohtainen asia ja eiköhän jokainen itse tiedä minkä kokoinen on, miksi siitä pitäisi muiden huomautella. t:ylipainoinen.

Vierailija
4/6 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

seuraavalla kerralla kun aloittaa niin kysy onko tarkoitus piiloviestiä sinulle. On oikeasti hauskaa seurata ihmisen hätäännystä tuollaisessa tilanteessa.

Todennäköisesti se kadehtii sun hoikkuutta varsinkin jos sun ei tarvi olla nälkäkuurilla vaan se tulee luonnostaan. Minäkin olen kateellinen, mutten hauku vaan ihastelen.

Vierailija
5/6 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomaan esimerkiksi kun kaupassa olen, ei niin hoikat naiset aina tuijottaa, ja ilme on kun sitruunan olisi niellyt. mikä on todella ärsyttävää. pidän kunnosta ja ulkonäöstä hyvää huolta. pitäisitte tekin (jotka ei siis pidä) niin ei tarvitse muita kyylätä nyrpeinä.

Vierailija
6/6 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kai sanoa että huomaan ystäväni piiloviestin.

Ärsyttää muutenkin kun joskus minua on verrattu anorektikoihin! sehän on vakava sairaus. Enkä todellakaan ihannoi laihuutta enkä ymmärrä sairaalloista kuntoilua ja dieettiä laihuuden takia...

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme