tänään vaatekaupassa nähtyä... päärynävartaloinen erittäin muhkeaperäinen
naishenkilö osti pienenpieniä stringejä ison kasan. En voinut välttyä näkemästä kun olin kassalla seuraavana. Kaikkeen sitä ihmiset ahtavat itsensä jotta olisivat muodikkaita tai muuten kiinnostavia...
Kommentit (28)
eikös joku pervo maksa käytetyistä pikkareista aika hyvin ja luulisi että pienemmät on kysytympiä... paha sanoa.
eikös joku pervo maksa käytetyistä pikkareista aika hyvin ja luulisi että pienemmät on kysytympiä... paha sanoa.
Mä olen tuollainen ja käytän stringejä aina, koska ne on niin mukavat ja kevyet yllä. Jos en saisi käyttää niitä, olisin aina ilman aluspöksyjä. Ja niin olenkin jos on hame päällä.
Itse olen joskus kuntosalilla nähnyt muhkeaperäinsen pikkupikku strungeissä. Tuli ihan kylmiä väristyksiä. Varmasti epämukavaa kaivella se naru pyllyn välistä. Mutta niihän se on suomalainen nainen ostaa liian pieniä alkkareita ja rintsikoita.
välissä on juuri muhkeaperäisellä epämukava? EIkös stringeissä se pointti vähän niin kuin ole, että naru on kankkujen välissä, oli perse sitten mitä kokoa tahansa? Vai oonko käsittänyt väärin?
Minkä ikäisellä?
pointtini tuli selväksi jo avauksessa. Kukin pitäköön mitä housuja haluaa. Minua vain ahisti ajatus naisesta liian pienissä housuissa joissa takuulla on epämukava olo. ap
Miksi sen naisen muhkea perä sua niin kovasti vaivaa..??? Tai se nainen ylipäätään..??
EIkös stringeissä se pointti vähän niin kuin ole, että naru on kankkujen välissä, oli perse sitten mitä kokoa tahansa? Vai oonko käsittänyt väärin?
tai muuten se tuntuu tosi inhottavalle. Voipi itse testata :) Liian pienet stringit hankaa mutta joku saattaa tykätä siitä, ehkä.
EIkös stringeissä se pointti vähän niin kuin ole, että naru on kankkujen välissä, oli perse sitten mitä kokoa tahansa? Vai oonko käsittänyt väärin?
tai muuten se tuntuu tosi inhottavalle. Voipi itse testata :) Liian pienet stringit hankaa mutta joku saattaa tykätä siitä, ehkä.
pikkupikku strungeissä. Tuli ihan kylmiä väristyksiä. Varmasti epämukavaa kaivella se naru pyllyn välistä. Mutta niihän se on suomalainen nainen ostaa liian pieniä alkkareita ja rintsikoita.