Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

tänään vaatekaupassa nähtyä... päärynävartaloinen erittäin muhkeaperäinen

Vierailija
28.07.2010 |

naishenkilö osti pienenpieniä stringejä ison kasan. En voinut välttyä näkemästä kun olin kassalla seuraavana. Kaikkeen sitä ihmiset ahtavat itsensä jotta olisivat muodikkaita tai muuten kiinnostavia...

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkupikku strungeissä. Tuli ihan kylmiä väristyksiä. Varmasti epämukavaa kaivella se naru pyllyn välistä. Mutta niihän se on suomalainen nainen ostaa liian pieniä alkkareita ja rintsikoita.

Vierailija
22/28 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös joku pervo maksa käytetyistä pikkareista aika hyvin ja luulisi että pienemmät on kysytympiä... paha sanoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös joku pervo maksa käytetyistä pikkareista aika hyvin ja luulisi että pienemmät on kysytympiä... paha sanoa.

Vierailija
24/28 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tuollainen ja käytän stringejä aina, koska ne on niin mukavat ja kevyet yllä. Jos en saisi käyttää niitä, olisin aina ilman aluspöksyjä. Ja niin olenkin jos on hame päällä.

Vierailija
25/28 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen joskus kuntosalilla nähnyt muhkeaperäinsen pikkupikku strungeissä. Tuli ihan kylmiä väristyksiä. Varmasti epämukavaa kaivella se naru pyllyn välistä. Mutta niihän se on suomalainen nainen ostaa liian pieniä alkkareita ja rintsikoita.

välissä on juuri muhkeaperäisellä epämukava? EIkös stringeissä se pointti vähän niin kuin ole, että naru on kankkujen välissä, oli perse sitten mitä kokoa tahansa? Vai oonko käsittänyt väärin?

Vierailija
26/28 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisellä?

pointtini tuli selväksi jo avauksessa. Kukin pitäköön mitä housuja haluaa. Minua vain ahisti ajatus naisesta liian pienissä housuissa joissa takuulla on epämukava olo. ap

Miksi sen naisen muhkea perä sua niin kovasti vaivaa..??? Tai se nainen ylipäätään..??

Vierailija
27/28 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

EIkös stringeissä se pointti vähän niin kuin ole, että naru on kankkujen välissä, oli perse sitten mitä kokoa tahansa? Vai oonko käsittänyt väärin?

tai muuten se tuntuu tosi inhottavalle. Voipi itse testata :) Liian pienet stringit hankaa mutta joku saattaa tykätä siitä, ehkä.

Vierailija
28/28 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

EIkös stringeissä se pointti vähän niin kuin ole, että naru on kankkujen välissä, oli perse sitten mitä kokoa tahansa? Vai oonko käsittänyt väärin?

tai muuten se tuntuu tosi inhottavalle. Voipi itse testata :) Liian pienet stringit hankaa mutta joku saattaa tykätä siitä, ehkä.