tänään vaatekaupassa nähtyä... päärynävartaloinen erittäin muhkeaperäinen
naishenkilö osti pienenpieniä stringejä ison kasan. En voinut välttyä näkemästä kun olin kassalla seuraavana. Kaikkeen sitä ihmiset ahtavat itsensä jotta olisivat muodikkaita tai muuten kiinnostavia...
Kommentit (28)
Mitäs jos etsisit jonkun harrastuksen?
isoperseiset saisi käyttää stringejä? Kysyn vaan.
olisi edes ostanut sopivan kokoiset. Ne hänen ostamansa näyttivät siltä että hiertävät varmasti ikävästi...
Mitäs jos etsisit jonkun harrastuksen?
se on sopivan laiska harrastus minulle. säkin taidat tykätä?
stringit on just mukavimmat, kun tavalliset tuppaa rullautumaan persvakoon enivei.
Ihanko oikein stringien koonkin tirkistelit? Entäpä jos ostikin ne vaikka tyttärelleen?
himoissaan kaikki vanhat niin tarvitsi uusia.
nyt fantasioida siitä muhkeasta perästä ja niistä stringeistä siellä koneesi ääressä. Nyt sä jo mietit, miten sä riisut niitä stringejä himokkaasti sen naisen yltä, sä liu'utat ne hitaasti pois sen yltä ja...
Ootko jo ihan kiimassa?
stringit on just mukavimmat, kun tavalliset tuppaa rullautumaan persvakoon enivei. Ihanko oikein stringien koonkin tirkistelit? Entäpä jos ostikin ne vaikka tyttärelleen?
jopa kokoa 60. eikä rullaudu vakoon. suosittelen. itsekin tilaan.
senikäisellä tuskin on vielä teinityttöä
Minkä ikäisellä?
pointtini tuli selväksi jo avauksessa. Kukin pitäköön mitä housuja haluaa. Minua vain ahisti ajatus naisesta liian pienissä housuissa joissa takuulla on epämukava olo.
ap
Minkä ikäisellä?
pointtini tuli selväksi jo avauksessa. Kukin pitäköön mitä housuja haluaa. Minua vain ahisti ajatus naisesta liian pienissä housuissa joissa takuulla on epämukava olo.
ap
normaalia _ahdistua_ toisen ihmisen persevaon hiertymisestä?
Minkä ikäisellä?
pointtini tuli selväksi jo avauksessa. Kukin pitäköön mitä housuja haluaa. Minua vain ahisti ajatus naisesta liian pienissä housuissa joissa takuulla on epämukava olo. ap
jossa on huolissaan ahdistuneen normaaliudesta.
Minkä ikäisellä?
pointtini tuli selväksi jo avauksessa. Kukin pitäköön mitä housuja haluaa. Minua vain ahisti ajatus naisesta liian pienissä housuissa joissa takuulla on epämukava olo. ap
oliko normaalia vastata tuohon?
Minkä ikäisellä?
apnormaalia _ahdistua_ toisen ihmisen persevaon hiertymisestä?
Jos ap:n suurin huoli on tuo, niin.. :OOO Ja en kyllä ite kaupassa tiiraile, mitä vaatteita, saatika alusvaatteita, toiset ostaa. Heh.
Minkä ikäisellä?
No entäs oliko normaalia vastata tuohon?
ja muiden alusasusteiden pohtiminen on hyvin epänormaalia. Siksi aionkin käyttäytyä kuin normaalit ihmiset ja mennä nukkumaan mummoyöpaidassani.
Itse yritit pelastaa urpoilusi tuolla lattealla "kukin käyttäköön sellaisia pöksyjä kuin tahtoo". Se onkin ainut, missä olet osunut naulan kantaan. En voi ymmärtää, että tää liikuttaa jotakuta niin paljon, että siitä tekee avauksen ja oikein odottaa jotain joukkokauhistelua. No, taisi osua omaan nilkkaan.
isoperseiset saisi käyttää stringejä? Kysyn vaan.