Kuka nainen alkaa suhteeseen miehen kanssa, jonka aviovaimo on raskaana?
Jotenkin vielä ymmärtää, että ottaa varatun miehen. Mutta minä en vai ymmärrä naista, joka alkaa suhteeseen naimisissa olevan miehen kanssa. Kenen vaimo on vielä raskaana?
Mikä saa miehen jättämään raskaana oleva vaimo ja vuosien takainen kumppani, hetken huuman takia?
Kommentit (33)
Mun ystävä teki niin. Oma liittonsa oli solmussa ja tapasi miehen joka oli "kuin huumetta". Heillä oli seksisuhde ja miehen vaimo tuli sen suhteen aikana raskaaksi eikä suhde vieä silloinkaan loppunut.
En hirveästi pettämisistä pidä, mutta ystävästäni kyllä. Hän on ihan hieno tyyppi ja monessa asiassa hyväsydäminenkin. Ei siis läpeensä paha. En tiedä mikä sai hänet toimimaan niin. Suhteen lopettaminen oli tosi vaikeaa. On nyt eronnut sekä silloisesta miehestään että tästä rakastajasta.
Miehet on aikamoisia valehtelijoita kun kyse on seksistä!
niin, että seurustelin lähes puoli vuotta miehen kanssa joka kulki samaan aikaan vaimonsa kanssa lapsettomuushoidoissa vai miksi niitä sanotaan, yrittivät kuitenkin saada lasta. Juu ja en todellakaan tiennyt asiasta että on edes varattu!
Tää tapaus kärähti tuossa kesän kynnyksellä...
t.25
tällaisessa tapauksessa kyse pahasti hyväksikäytetyksi tulleesta (ehkä jo lapsena?) ihmisestä, joka jää loukkuun väärään toimintamalliin ja hakee miehiltä saamatta jäänyttä hyväksyntää siten miten osaa eli "vokottelemalla" ja toimimalla "panoalustana".
ja sitä käyvät jyystämässä niin sinkut, kuin varatutkin. Joillakin miehillä lapsia ja vaimot raskaana. Ystäväni kertoi, oli tämän harakan työkäveri. Se luuska alkoi vokotella sitä ystävänikin miestä ja jotain juttua siitä kehkeytyikin...Ystävä oli aivan ruvilla.
Mistä näitä lunttuja sikiää? Sekin harakka yksinään elelee yhä... panoalustana yhä.
niin, että seurustelin lähes puoli vuotta miehen kanssa joka kulki samaan aikaan vaimonsa kanssa lapsettomuushoidoissa vai miksi niitä sanotaan, yrittivät kuitenkin saada lasta. Juu ja en todellakaan tiennyt asiasta että on edes varattu!
Mä en voi uskoa miten tyhmiä naiset ovat. Kyllä intuition pitäisi kertoa jos mies on varattu ja naimisissa. Vai missä se sanoi asuvansa, ei koskaan päästä luokseen jne.....hohhoijaa
Mä en voi uskoa miten tyhmiä naiset ovat. Kyllä intuition pitäisi kertoa jos mies on varattu ja naimisissa. Vai missä se sanoi asuvansa, ei koskaan päästä luokseen jne.....hohhoijaa
hänen luonansa kävin. Tosin sekin selvisi sitten vasta myöhemmin, että paikka missä kävin oli miehen vanha kotipaikka joka toimitti enää mökin virkaa, mutta siis ihan asutun näköinen omakotitalo. Mies teki reissutyötä, joten pysty hyvin valehtelemaan sekö minulle että vaimolleen olevansa töissä. Vaimonsa luuli miehen olevan aina ylitöissä kun olikin mun luona tai otti pekkasia että saatiin olla pidempiä aikoja yhdessä jne.
oli kyllä suhteessa miehen kanssa jonka vaimo oli raskaana, mutta ei mun käsittääkseni kukaan missään vaiheessa kuvitellutkaan että se mies olisi jättämässä vaimonsa. Suhde kesti monta vuotta ihan vain sivusuhteena, se oli kaikille (paitsi varmaan vaimolle) selvää.
Tyttäreni alkoi tapailla miestä. 3kk jälkeen alkoivat seurustelemaan ja kävivät paljon kylässä. Osallistuivat sukutapahtumiin ja matkustelivat ulkomailla, olivat kuin pariskunta.
Molemmilla oli omat asunnot mutta todella paljon viettivät yhdessä aikaa jomman kumman kotona.
Mies teki niitä kuuluisia työmatkoja säännöllisesti ja muutenkin paljon töitä.
Anopin silmissähän töitä tekevä mies on oikein hyvä!
Olipa sitten kerran aamutuimaan soinut ovikello kun nuoripari oli nukkumassa miehen kämpässä.
Ovella olikin miehen vaimo ja mies sain häneltä turpaansa.
Niin paljastui meille 6kk huijaus!
Tyttäreni alkoi tapailla miestä. 3kk jälkeen alkoivat seurustelemaan ja kävivät paljon kylässä. Osallistuivat sukutapahtumiin ja matkustelivat ulkomailla, olivat kuin pariskunta. Molemmilla oli omat asunnot mutta todella paljon viettivät yhdessä aikaa jomman kumman kotona. Mies teki niitä kuuluisia työmatkoja säännöllisesti ja muutenkin paljon töitä. Anopin silmissähän töitä tekevä mies on oikein hyvä! Olipa sitten kerran aamutuimaan soinut ovikello kun nuoripari oli nukkumassa miehen kämpässä. Ovella olikin miehen vaimo ja mies sain häneltä turpaansa. Niin paljastui meille 6kk huijaus!
Tyttäreni alkoi tapailla miestä. 3kk jälkeen alkoivat seurustelemaan ja kävivät paljon kylässä. Osallistuivat sukutapahtumiin ja matkustelivat ulkomailla, olivat kuin pariskunta. Molemmilla oli omat asunnot mutta todella paljon viettivät yhdessä aikaa jomman kumman kotona. Mies teki niitä kuuluisia työmatkoja säännöllisesti ja muutenkin paljon töitä. Anopin silmissähän töitä tekevä mies on oikein hyvä! Olipa sitten kerran aamutuimaan soinut ovikello kun nuoripari oli nukkumassa miehen kämpässä. Ovella olikin miehen vaimo ja mies sain häneltä turpaansa. Niin paljastui meille 6kk huijaus!
Mun ex miehen l***ka työkaveri. Jos jossain nyt näkisin kun en enää ole "siunatussa" tilassa niin sais kuulla kunniansa. Se on semmonen heppatyttö limingasta. En ois uskonu kun kerran näin että on pokkaa semmoseen, mutta niin vaan oli. Aika moraalitonta touhua. Rikko yhden perheen sillä leikillänsä.
Enkä olisi ennen omia tapahtumiani ikinä uskonut, että alkaisin suhteeseen varatun miehen kanssa. Niin vain kävi, vuosi oli 2001 ja yhteinen lapsi oli silloin 2.5 vuotias.
Periaatteeni oli aina ollut(30 ikävuoteen asi näemmä), etten ikinä menisi kenenkään suhteeseen väliin, vielä vähemmän jos on lapsi mukana. Toisin kävi. Tiedän, mikä oin silloin ja mitä tein. Olemme olleet miehen kanssa nyt siitä asti yhdessä, vaikka kaikki merkit viittasivat muuhun.
Mutta on tietysti kaltaiseltani tekopyhää sanoa, että raskaana olevan pettäminen on alhaisempaa, mutta kyllä se sitä on.