Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kuukautisten siirtäminen hankalaa? saako

Vierailija
27.07.2010 |

reseptillä vai ilman siirtopillerit?

Pitääkö sitä varten varata esim omalle tervkeskuslekurille aika?

Sivuoireita tms?

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäsäännöllinen kk-kierto ei ole normaalia

Joten menepäs sinä joka olet kade, lääkäriin!

Kyllä mulle ainakin on sanottu, että on normaalia epäsäännöllinen kk-kierto. Itselläni ollut aina epäsäännöllinen 40-60 välillä. Koskaan lääkärit ei ole sanoneet, että siitä olis haittaa. Kesällä sitä juuri viimeksi gyneltäni taas kysyin.

Ja tuosta huolimatta kaikki raskaudet alkaneet ekasta kierrosta. x4

Vierailija
22/51 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko nostella, matka lähenee... :/

Olen nimittäin nyt siirtämässä ennakkoon, jo ensi kuuta ajatellen. MUTTA, siirtyykö seuraava kiertokin varmasti? Tämän kuun vuoto tulee siis n. viikon päästä kun lopetan kohta Primolut-kuurin, mutta tuleeko seuraava nyt kuitenkin vanhan kierron mukaan? Eli siirtyykö vain nämä kuukautiset sen verran mitä syön, ja seuraavat tulevat kuitenkin väärään aikaan. Vai siirtyvätkö ensi kuun kuukautiset kanssa? AUTTAKAA, nyt kävi huolestuttamaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nimittäin nyt siirtämässä ennakkoon, jo ensi kuuta ajatellen. MUTTA, siirtyykö seuraava kiertokin varmasti? Tämän kuun vuoto tulee siis n. viikon päästä kun lopetan kohta Primolut-kuurin, mutta tuleeko seuraava nyt kuitenkin vanhan kierron mukaan?

Eli siirtyykö vain nämä kuukautiset sen verran mitä syön, ja seuraavat tulevat kuitenkin väärään aikaan. Vai siirtyvätkö ensi kuun kuukautiset kanssa?

AUTTAKAA, nyt kävi huolestuttamaan...

Vierailija
24/51 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin, että aloitin pillerien syönnin 3 päivää oletettuja kuukautisia ja hyvin toimi. En siis edellisestä kierrosta.

Vierailija
25/51 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, nyt aloitin jo siirron ennakkoon...

No voisin sitten kysyä sulta että miten sen seuraavan kierron kanssa meni? Alkoivatko (näin vaan esimerkkinä) vaikka 28 päivää siitä kun niiden kuukautisten olisi pitänyt alkaa jotka siirsit. Vai 28 päivää siitä kun sinulla alkoi ne Primolutilla siirretyt kuukautiset?

Vierailija
26/51 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli jos siirrän kuukautisia esim. 10 päivällä, seuraava kierto lyhenee kokemuksen mukaan noin 5 päivällä ja siitä eteenpäin sitten kierto on aina päivää tai kahta lyhyempi kunnes päästään taas siihen samaan päivään kuukalenterissa.

Minäkin olen käyttänyt Primolut Noria, mutta viimeksi siitä tuli minulle partakarva-"ongelma", eli jostain syystä leukaan kasvoi muutama karva seuraavan kierron aikana ;-) Eli sekaisin oli systeemi hetkisen.

Vierailija
27/51 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulivat normaalisti siitä, kun edellisten olisi pitänyt alkaa, eivät siirrettyjen mukaan... mutta siitä on monta vuotta

Vierailija
28/51 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sitten olisin nyt sitten syönyt turhaan jos ei ole vaikutusta seuraavan kuun kuukautisiin.... :(

Nyt kyllä harmittaa ja paljon jos on tosiaan näin.

Kertokaahan muutkin vielä miten on mennyt, eli:

Olen nimittäin nyt siirtämässä ennakkoon, jo ensi kuuta ajatellen. MUTTA, siirtyykö seuraava kiertokin varmasti? Tämän kuun vuoto tulee siis n. viikon päästä kun lopetan kohta Primolut-kuurin, mutta tuleeko seuraava nyt kuitenkin vanhan kierron mukaan? Eli siirtyykö vain nämä kuukautiset sen verran mitä syön, ja seuraavat tulevat kuitenkin väärään aikaan. Vai siirtyvätkö ensi kuun kuukautiset kanssa? AUTTAKAA, nyt kävi huolestuttamaan...

Vierailija
29/51 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enpä vielä tiedä siirränkö jo tammikuun kiertoani vai vasta tuon matkakuukauden eli helmikuun...

Ap

Vierailija
30/51 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikon reissulta turkista, minulla, siskollani ja kälylläni kaikki syötiin siirto pillereitä, kaikki meni hyvin, alotettiin 3päivää ennen reissua ja kaikilla alkoi täl viikol normaalisti, ei mitään sivuoireita.

Vierailija
31/51 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko muutkin aiemmin käyttäneet tai ennakkoon siirtäneet kertoa miten kävi seuraavien kuukautisten kanssa?

Vierailija
32/51 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaisiko kukaan sanoa? :/

Olen nimittäin nyt siirtämässä ennakkoon, jo ensi kuuta ajatellen. MUTTA, siirtyykö seuraava kiertokin varmasti? Tämän kuun vuoto tulee siis n. viikon päästä kun lopetan kohta Primolut-kuurin, mutta tuleeko seuraava nyt kuitenkin vanhan kierron mukaan?

Eli siirtyykö vain nämä kuukautiset sen verran mitä syön, ja seuraavat tulevat kuitenkin väärään aikaan. Vai siirtyvätkö ensi kuun kuukautiset kanssa?

Vierailija
33/51 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä on tapahtunut useamman kerran. Eli on varmaan yksilöllistä.

Vierailija
34/51 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teen kun e- pillerit on viikontauolla ja olisin menossa yö kylään kuukautiseni ovat tosi runsaat en haluaisi sietää yö kyläily päivää pliis apua tarvitaan

Vierailija
35/51 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttakaa!!! Olen 15vuotias ja olen lähössä ulkomaille minulla on ollu menkat 3 kertaa joten ne on epäsäännölliset ja haluaisin siirtään niitä loman ajaksi onko se mahdollista?

Vierailija
36/51 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä kysymys jotenkin hankalasti esitetty? :/

Toivoisin siis että joku Primolutia käyttänyt voisi kertoa että miten siirron jälkeiset kuukautiset ovat tulleet. ELI jos siirsit vaikkapa heinäkuun kuukautisia, niin koska elokuun kuukautiset tulivat?

Tarvisin vähän tarkempaa kuin että "tulivat miten sattui" tai "tulivat normaalisti". Siirtyikö kierto kunnolla kokonaan, eli tulivatko esim. n. 28 päivän päästä kuurin jälkeen tulleesta vuodosta.

Pahoittelen jatkuvaa kyselyä, mutta kohta loppuu päivät kesken.

Vierailija
37/51 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin minulla kierto siirtyy kunnolla kokonaan.

Eli viimeksi omalla kohdallani meni näin:

Otin viimeisen Primolutin ma:na, kuukautiset alkoivat torstaina.

Vuotopäiviä normaalimäärä.

Seuraavat kuukautiset alkoivat 32 päivän päästä tuosta mainitsemastani torstaista. Kiertoni vaihtelee aina (ilman lääkityksiä) 29 ja 35 pvän välillä.

Eli mulla ainakin koko kierto siirtyi normaalisti.

Vierailija
38/51 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin minulla kierto siirtyy kunnolla kokonaan. Eli viimeksi omalla kohdallani meni näin: Otin viimeisen Primolutin ma:na, kuukautiset alkoivat torstaina. Vuotopäiviä normaalimäärä. Seuraavat kuukautiset alkoivat 32 päivän päästä tuosta mainitsemastani torstaista. Kiertoni vaihtelee aina (ilman lääkityksiä) 29 ja 35 pvän välillä. Eli mulla ainakin koko kierto siirtyi normaalisti.

Tästä oli enemmän apua kuin uskotkaan, kiitos ja kumarrus. Autoit juuri niinkuin toivoin. Netistä etsiessä kommentteina oli usein että seuraava kierto tuli "miten sattui" tai "normaalisti", mikä ei oikein kertonut mitään.

Kiitokset tästä ja pahoittelut "häiriköinnistä", nyt voi lähteä matkalla hieman rauhallisemmin mielin :)

Vierailija
39/51 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä kysymys jotenkin hankalasti esitetty? :/

Toivoisin siis että joku Primolutia käyttänyt voisi kertoa että miten siirron jälkeiset kuukautiset ovat tulleet.

ELI jos siirsit vaikkapa heinäkuun kuukautisia, niin koska elokuun kuukautiset tulivat?

Tarvisin vähän tarkempaa kuin että "tulivat miten sattui" tai "tulivat normaalisti". Siirtyikö kierto kunnolla kokonaan, eli tulivatko esim. n. 28 päivän päästä kuurin jälkeen tulleesta vuodosta.

Pahoittelen jatkuvaa kyselyä, mutta kohta loppuu päivät kesken.

Vierailija
40/51 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Proferia on hyvä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän