Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomautan aina kuuluvalla äänellä "hyi yök, täällä haisee tupakka", jos ulkona joku tupakoi

Vierailija
27.07.2010 |

ja pilaa minun hengitysilmani. Onko muita, jotka tekevät samoin?

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kylläpä täällä haisee pahalta, ja yskin vähän.

Vierailija
2/52 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tupakoija on minua kaksi kertaa isompi, kaljupäinen ja tatuoitu mies suomivaakunakoruineen ja joka erehdyttävästi muistuttaa jotain moottoripyöräjengiläistä nahkatakkeineen. Eli harkinnan mukaan.

Saatan myös karjaista "Onpa isokokoinen 12-vuotias!", kun joku aikuinen pyöräilee jalkakäytävällä. Jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-kun joku ei kerää koiransa paskoja.

-kun akat haisee parfyymeillensa. (mieheni myös, ei voi sietää)

-teidän kauniisti koulutetut teinit heittelee pulloja ja roskia pitkin poikin.

-kun joku ei kertakaikkiaan osaa parkkeerata. (ai että se ärsyttää)

mutta eipä tunnu maailma pelastuva...

Vierailija
4/52 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon jokaisen tupakoitsijan häpeävän muutenkin ihan tarpeeksi. Se lopettaminen kun ei ole niinkään yksinkertaista...

Vierailija
5/52 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä näitä sikiää???

Vierailija
6/52 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina välillähän tommosia vastaan kävelee...

Korkeintaan tekis mieli heittää takasin, että "ihanks tosi, kas kun mulla tässä palaa yks semmonen."

Röökilakkoa s et sillä saa aikaan. Oon tosi pahoillani.

Vierailija
7/52 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaako tuo jotakin?

siitä että en kykene tekemään mitään muuta estääkseni tupakoitsijaa tupakoimasta.

ap

Vierailija
8/52 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se tulee polttamaan siihen kahta kauheammin ihan sun kiusaksesi. Jos häpeää tupakointiaan, niin tekee sen jossain salassa. Suurin osa ei häpeä, vaan pitää sinua idioottina. Itse en siis tupakoi, mutta jos mulle tuommoista huudellaan jostain muusta asiasta, niin pidän huutelijaa vain idioottina.

Vierailija
9/52 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaako tuo jotakin?

siitä että en kykene tekemään mitään muuta estääkseni tupakoitsijaa tupakoimasta.

ap

No, anna palaa sit vaan XD

Mikähän auttaisi vaikkapa frustraatioon siitä, että en kykene tekemään mitään esim. venäjän orpolasten olojen parantamiseksi? Olisko vinkkiä kellään?

Vierailija
10/52 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa kukaan muu aikaan kuin tupakoiva henkilö itse. Mutta tupakoivat vois kyllä tarkemmin miettiä, missä polttavat. Ja minne ne tumppinsa heittävät. Se nimittäin vaikuttaa melko monen muunkin ihmisen elämään kuin vain hänen itsensä. Vai eivätkö tupakoivat osaa sen vertaa asettua muiden asemaan? Ja kyllä yskin, jos joku tupakoi liian lähellä. Alkaa nimittäin yskittää.

Vierailija
11/52 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

polttaisin ja jos oltaisiin sellaisella paikalla, missä saa tupakoida, niin vetäisin kyllä vähintään toisen perään.

Vierailija
12/52 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa kukaan muu aikaan kuin tupakoiva henkilö itse. Mutta tupakoivat vois kyllä tarkemmin miettiä, missä polttavat. Ja minne ne tumppinsa heittävät. Se nimittäin vaikuttaa melko monen muunkin ihmisen elämään kuin vain hänen itsensä. Vai eivätkö tupakoivat osaa sen vertaa asettua muiden asemaan? Ja kyllä yskin, jos joku tupakoi liian lähellä. Alkaa nimittäin yskittää.

mainitsi, että tupakoitsijat, jotka polttavat ulkona... Ilmeisesti kailottaa kaikille vastaantulijoille ajasta tai paikasta riippumatta.

Terveisin tupakoitsija, joka ei koskaan sytytä esim. bussipysäkin katoksen alla, jonossa, ruuhkaisella jalkakäytävällä tms. paikoissa, joissa joutuis käryämään ihmisten keskellä. Mieluummin vähän syrjemmässä sitten.

Vierailija
13/52 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaako tuo jotakin?

siitä että en kykene tekemään mitään muuta estääkseni tupakoitsijaa tupakoimasta. ap

No, anna palaa sit vaan XD Mikähän auttaisi vaikkapa frustraatioon siitä, että en kykene tekemään mitään esim. venäjän orpolasten olojen parantamiseksi? Olisko vinkkiä kellään?

anna rahat köyhille. Aika helppoa loppujenlopuksi.

Vierailija
14/52 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kylläpä täällä haisee pahalta, ja yskin vähän.

pitkalle ulos? Huvittavan nakoisia nama yskijat:).

Vierailija
15/52 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallisia ihmisiä vaan ollaan. Jossain koitetaan tarvettamme täyttää. Ihan ilmaan ei voida haihtua kuitenkaan. Koita kestää. Mieti elämää vaikka kymmenen vuoden taakse - aika paljon on elämä, myös ja nimenomaan tupakoitsijoiden - muuttunut niistä ajoista. Koitetaan elää sovussa, eiköstä vaan.

Vierailija
16/52 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallisia ihmisiä vaan ollaan. Jossain koitetaan tarvettamme täyttää. Ihan ilmaan ei voida haihtua kuitenkaan. Koita kestää. Mieti elämää vaikka kymmenen vuoden taakse - aika paljon on elämä, myös ja nimenomaan tupakoitsijoiden - muuttunut niistä ajoista. Koitetaan elää sovussa, eiköstä vaan.

Vierailija
17/52 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
18/52 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
19/52 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut pointti tuli varmaan selväksi :)

Vierailija
20/52 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaako tuo jotakin?

siitä että en kykene tekemään mitään muuta estääkseni tupakoitsijaa tupakoimasta. ap