Huomautan aina kuuluvalla äänellä "hyi yök, täällä haisee tupakka", jos ulkona joku tupakoi
ja pilaa minun hengitysilmani. Onko muita, jotka tekevät samoin?
Kommentit (52)
tupakoija on minua kaksi kertaa isompi, kaljupäinen ja tatuoitu mies suomivaakunakoruineen ja joka erehdyttävästi muistuttaa jotain moottoripyöräjengiläistä nahkatakkeineen. Eli harkinnan mukaan.
Saatan myös karjaista "Onpa isokokoinen 12-vuotias!", kun joku aikuinen pyöräilee jalkakäytävällä. Jne.
-kun joku ei kerää koiransa paskoja.
-kun akat haisee parfyymeillensa. (mieheni myös, ei voi sietää)
-teidän kauniisti koulutetut teinit heittelee pulloja ja roskia pitkin poikin.
-kun joku ei kertakaikkiaan osaa parkkeerata. (ai että se ärsyttää)
mutta eipä tunnu maailma pelastuva...
Uskon jokaisen tupakoitsijan häpeävän muutenkin ihan tarpeeksi. Se lopettaminen kun ei ole niinkään yksinkertaista...
Aina välillähän tommosia vastaan kävelee...
Korkeintaan tekis mieli heittää takasin, että "ihanks tosi, kas kun mulla tässä palaa yks semmonen."
Röökilakkoa s et sillä saa aikaan. Oon tosi pahoillani.
Auttaako tuo jotakin?
siitä että en kykene tekemään mitään muuta estääkseni tupakoitsijaa tupakoimasta.
ap
se tulee polttamaan siihen kahta kauheammin ihan sun kiusaksesi. Jos häpeää tupakointiaan, niin tekee sen jossain salassa. Suurin osa ei häpeä, vaan pitää sinua idioottina. Itse en siis tupakoi, mutta jos mulle tuommoista huudellaan jostain muusta asiasta, niin pidän huutelijaa vain idioottina.
Auttaako tuo jotakin?
siitä että en kykene tekemään mitään muuta estääkseni tupakoitsijaa tupakoimasta.
ap
No, anna palaa sit vaan XD
Mikähän auttaisi vaikkapa frustraatioon siitä, että en kykene tekemään mitään esim. venäjän orpolasten olojen parantamiseksi? Olisko vinkkiä kellään?
saa kukaan muu aikaan kuin tupakoiva henkilö itse. Mutta tupakoivat vois kyllä tarkemmin miettiä, missä polttavat. Ja minne ne tumppinsa heittävät. Se nimittäin vaikuttaa melko monen muunkin ihmisen elämään kuin vain hänen itsensä. Vai eivätkö tupakoivat osaa sen vertaa asettua muiden asemaan? Ja kyllä yskin, jos joku tupakoi liian lähellä. Alkaa nimittäin yskittää.
polttaisin ja jos oltaisiin sellaisella paikalla, missä saa tupakoida, niin vetäisin kyllä vähintään toisen perään.
saa kukaan muu aikaan kuin tupakoiva henkilö itse. Mutta tupakoivat vois kyllä tarkemmin miettiä, missä polttavat. Ja minne ne tumppinsa heittävät. Se nimittäin vaikuttaa melko monen muunkin ihmisen elämään kuin vain hänen itsensä. Vai eivätkö tupakoivat osaa sen vertaa asettua muiden asemaan? Ja kyllä yskin, jos joku tupakoi liian lähellä. Alkaa nimittäin yskittää.
mainitsi, että tupakoitsijat, jotka polttavat ulkona... Ilmeisesti kailottaa kaikille vastaantulijoille ajasta tai paikasta riippumatta.
Terveisin tupakoitsija, joka ei koskaan sytytä esim. bussipysäkin katoksen alla, jonossa, ruuhkaisella jalkakäytävällä tms. paikoissa, joissa joutuis käryämään ihmisten keskellä. Mieluummin vähän syrjemmässä sitten.
Auttaako tuo jotakin?
siitä että en kykene tekemään mitään muuta estääkseni tupakoitsijaa tupakoimasta. ap
No, anna palaa sit vaan XD Mikähän auttaisi vaikkapa frustraatioon siitä, että en kykene tekemään mitään esim. venäjän orpolasten olojen parantamiseksi? Olisko vinkkiä kellään?
anna rahat köyhille. Aika helppoa loppujenlopuksi.
että kylläpä täällä haisee pahalta, ja yskin vähän.
pitkalle ulos? Huvittavan nakoisia nama yskijat:).
Tavallisia ihmisiä vaan ollaan. Jossain koitetaan tarvettamme täyttää. Ihan ilmaan ei voida haihtua kuitenkaan. Koita kestää. Mieti elämää vaikka kymmenen vuoden taakse - aika paljon on elämä, myös ja nimenomaan tupakoitsijoiden - muuttunut niistä ajoista. Koitetaan elää sovussa, eiköstä vaan.
Tavallisia ihmisiä vaan ollaan. Jossain koitetaan tarvettamme täyttää. Ihan ilmaan ei voida haihtua kuitenkaan. Koita kestää. Mieti elämää vaikka kymmenen vuoden taakse - aika paljon on elämä, myös ja nimenomaan tupakoitsijoiden - muuttunut niistä ajoista. Koitetaan elää sovussa, eiköstä vaan.
Auttaako tuo jotakin?
siitä että en kykene tekemään mitään muuta estääkseni tupakoitsijaa tupakoimasta. ap
että kylläpä täällä haisee pahalta, ja yskin vähän.