Huomautan aina kuuluvalla äänellä "hyi yök, täällä haisee tupakka", jos ulkona joku tupakoi
ja pilaa minun hengitysilmani. Onko muita, jotka tekevät samoin?
Kommentit (52)
Huomautan aina kuuluvalla äänellä "hyi yök, täällä haisee tupakka", jos ulkona joku tupakoi
ja pilaa minun hengitysilmani. Onko muita, jotka tekevät samoin?
Mulla on 6-vuotias, joka tekee tuota samaa. Aikuinen osaaa pitää suunsa kiinni, jos tupakoija polttelee lain sallimilla alueilla.
Satunnainen tupakan haju on ikävää, mutta niin on hieltä haiseva tai liikaa hajuvesiä lätrännyt lähimmäinenkin. Kannattaa muuttaa korpeen, jos ei kestä ihmisten julkisilla paikoilla tuottamia hajuja ja näkymiä.
menen pamauttamaan partsin oven kiinni ja totean samaan aikaan hyi hemmetti taas joku tupakoi
:)
Itsekin oikeen innostun jos joku kaltaisesi tulee siihen yskimään. Yleensä lähden hänen perään kävelemään ja poltan pari tupakkaa lisää. Pitäisi kai opetella käyttäytymään kuin aikuinen, mutta on niin kiva provosoida muita tyhmiä.
ja päivittelemään miten pahalta haisee. Hän sai kaupan päälle pari ylimääräistä poltettua tupakkaa ja tarkasti kohti tähdätyt savut :-)
Mainittakoon vielä, että tämä tapahtui kadulla melko kaukana bussipysäkistä, että olisi rouva voinut muuallakin sesoa :-)
ja iso joukko ihmisiä odotti katoksen alla kaatosateen taukoamista niin eikös yks akka pistänyt tupakaksi. Mulla oli lapset mukana ja se poltti siinä mun naaman alla niin pakko oli sanoa.
Muuten en kommentoi jos sallituilla paikoilla polttavat. Omapahan on häpeänsä. Mä siirryn kauemmaksi.
Paitsi tota parveketupakointia olen kyllä välillä kovaan ääneen kommentoinut kun hajut tulee sisälle. Omassa kodissa kun en haluaisi moista saastaa haistella. mutta saavathan naapurit sitten riemulla kuunella vastineeksi meidän lasten älämölöä :-).
menen pamauttamaan partsin oven kiinni ja totean samaan aikaan hyi hemmetti taas joku tupakoi
:)
Ai kun ihanan söötti muuten toi sun vekkuli hymiösi!
mutta pohjat vetänee kuitenkin minun 3v. tyttö joka kävelee tupaitsijoiden luokse ja kysyy ihan pokkana "Miksi poltat tupakkaa? Se haisee ja on myrkkyä. Haluatko kuolla pian??" :D :D
On ilmeisesti äidin opit menneet perille ;-)
Tytölle hieman ajattelemisen aihetta tulevaisuutta varten :D :D
Eikö muilla ole näin?
Ja niistä on mun mielestäni enemmän kaikin puolin häiriötä ja kyllä se tulee yhteiskunnallekin kalliimmaksi, kuin tupakka. Täytyy toivoa, että nyt kun tupakoitsijat on ahdistettu pois, aletaan poistaa humalaiset.
Mun mielestäni pois vaan kaikki päihteet! Maailma olisi paljon parempi paikka ilman niitä :)
ruuasta, jos heillä on jotain epäterveellistä lautasellaan. "Miten sinä voit syödä tuollaista?"
Joskus sanon lapselle että ei saa sanoa noin toisen kuullen, mutta toisinaan en, koska satun olemaan täysin samaa mieltä että se nyt vaan haisee todella pahalle.
ei mua tupakan haju juuri haittaa, kun ei sisälle tunge? Siis en koe mitään erityisen epämiellyttävää tunnetta, jos joku röökailee vaikka parin metrin päässä. Voin hyvin jutella tupakoivan ihmisen kanssa ja seistä vierellä. Ei sitten haittaa yhtään. Eihän tuo haju herkkua ole, mutta se tulee ja menee, eikä aiheuta mitään pahoinvointia. Ainoastaan tupakoiva kumppani haittaa, jos pitää pussata ja just on polttanut.
Itse olen tupakoinut vain teininä jonkin aikaa kuten moni muukin.
Millaisia pellejä te itsestänne viitsittekään tehdä.