Huomautan aina kuuluvalla äänellä "hyi yök, täällä haisee tupakka", jos ulkona joku tupakoi
ja pilaa minun hengitysilmani. Onko muita, jotka tekevät samoin?
Kommentit (52)
ja tarjoan sita heti yokkaajalle ja sanon kovalla aanella: "Ala kadulle oksenna, haisee niin pahalle ja on epaterveellista." Alan myos itse kakoa.
kun mamu raiskaa jonkun tytärtä, kunhan se ei vaan tupakoi??? Nykyisin mamuillakin on enemmän oikeuksia kuin tupakoitsijoilla.
Tavallisia ihmisiä vaan ollaan. Jossain koitetaan tarvettamme täyttää. Ihan ilmaan ei voida haihtua kuitenkaan. Koita kestää. Mieti elämää vaikka kymmenen vuoden taakse - aika paljon on elämä, myös ja nimenomaan tupakoitsijoiden - muuttunut niistä ajoista. Koitetaan elää sovussa, eiköstä vaan.
saa kukaan muu aikaan kuin tupakoiva henkilö itse. Mutta tupakoivat vois kyllä tarkemmin miettiä, missä polttavat. Ja minne ne tumppinsa heittävät. Se nimittäin vaikuttaa melko monen muunkin ihmisen elämään kuin vain hänen itsensä. Vai eivätkö tupakoivat osaa sen vertaa asettua muiden asemaan? Ja kyllä yskin, jos joku tupakoi liian lähellä. Alkaa nimittäin yskittää.
mutta oikeasti elimistösi vihaa tupakkaa. Se tuhoutuu tupakasta pikkuhiljaa. Tupakan kanssa en pääse sopuun koskaan. Sitten minun yhden naisen taisteluni raikkaan hengitysilman puolesta loppuu kun suomessa kielletään täysin tupakkatuotteiden myynti ja käyttö.
Tavallisia ihmisiä vaan ollaan. Jossain koitetaan tarvettamme täyttää. Ihan ilmaan ei voida haihtua kuitenkaan. Koita kestää. Mieti elämää vaikka kymmenen vuoden taakse - aika paljon on elämä, myös ja nimenomaan tupakoitsijoiden - muuttunut niistä ajoista. Koitetaan elää sovussa, eiköstä vaan.
saa kukaan muu aikaan kuin tupakoiva henkilö itse. Mutta tupakoivat vois kyllä tarkemmin miettiä, missä polttavat. Ja minne ne tumppinsa heittävät. Se nimittäin vaikuttaa melko monen muunkin ihmisen elämään kuin vain hänen itsensä. Vai eivätkö tupakoivat osaa sen vertaa asettua muiden asemaan? Ja kyllä yskin, jos joku tupakoi liian lähellä. Alkaa nimittäin yskittää.
mutta oikeasti elimistösi vihaa tupakkaa. Se tuhoutuu tupakasta pikkuhiljaa. Tupakan kanssa en pääse sopuun koskaan. Sitten minun yhden naisen taisteluni raikkaan hengitysilman puolesta loppuu kun suomessa kielletään täysin tupakkatuotteiden myynti ja käyttö.
nykyisin menevat tupakoitsijan taskusta?
Kaytko terasseilla saarnaamassa viinan vaaroista?
Viinahan tappaa paljon nopeammin ja varmemmin kuin tupakka.
No onneksi on muuttunut. Mutta siltikin olen sitä mieltä, että polttaisivat jossakin ihan omassa kömmänässä sitä tupakkaansa ja roskittakoot omaa pihaansa niillä tumpeilla, jos ne on pakko maahan viskoa. Ei kauppojen pihoja tai katuja ole kellään oikeus roskata, niin miksi sitten tupakoitsijoilla olisi? Vaikuttaa, että nämä tupakkaihmiset myös limppivät kaduille ja kauppojen pihoille. Luulevatko he, että muista on kiva liiskata kenkänsä tuohon törkyyn?
pistää tupakaksi lasteni lähellä, sanon usein että mennään kauemmaksi, ettei savu mene hengitykseen ja siirryn tahallisen huomiota herättävästi muualle perheeni kanssa.
Muiden juoma viina ei pilaa minun tai lasteni terveyttä, ellei rattijuoppouden riskiä oteta huomioon.
Yhdenkään tupakoijan ei pitäisi unohtaa passiivisen tupakoinnin vaaroja ja sitä, että pilaa samalla myös läheistensä terveyttä.
läskeistä ihmisistä miten ne pilaa maiseman?
Ap:n tapa on kyllä helppo ja käytännöllinen. ei tarvi paljon panostaa kun saa jo näytettyä oman naurettavuutensa ja tapojen puutteen.
juuri tupakoiva, jos polttaa niin, että toiset joutuu haistelemaan tupakan hajua. varsinkin hän näyttää tapojen puutteen, jos heittää tupakan kadulle.
mutta pohjat vetänee kuitenkin minun 3v. tyttö joka kävelee tupaitsijoiden luokse ja kysyy ihan pokkana "Miksi poltat tupakkaa? Se haisee ja on myrkkyä. Haluatko kuolla pian??" :D :D
On ilmeisesti äidin opit menneet perille ;-)
Huvittaa kun nenasta roiskahtaa verta ja ethampaat lentaa. Hahhaa!
Miksei äidille ja isille ole mitään testejä?
No oot varmaan ylpeä tyttärestäs. Meneekö se sanomaan lihavillekin et "miks sä syöt niin paljon? oot ruma ja lihava. Haluatko kakkostyypin diabeteksen?" Juu, äidin opit on menneet perille. Niinhän se usein menee, et jos ei äidillä oo tapoja niin mistä se lapsi niitä sais..?
suvaitsemattomuutta ja asenteita sujuvasti lapsilleen..
vammaisen äidille "Miksi lapsesi on tuollainen kuolaava urpo, veditkö herskaa odotusaikana?", lestadiolaisperheelle "Miksi parittelette kuin kanit, eikö teillä ole yhtään itsehillintää?"
Ap tupakoi itse, ja joku on mennyt yskimään ja katselemaan paheksuvasti. Nyt yrittää tällä aloituksella saada kannustusta ja puolustelua paheelleen :D
en kannata tupakointia, mutta kylläkin sivistynyttää ja ei- dorkaa käytöstä. Oikeasti, mitä teille muille muka voisi sanoa sellaista, että lopettaisitte jonkun pahan tapanne, oli se liika karkin- tai pullansyönti, shoppailu, juoruilu jne? Tuskin mikään ulkopuolelta tuleva saisi teitä sitä lopettamaan.
pistää tupakaksi lasteni lähellä, sanon usein että mennään kauemmaksi, ettei savu mene hengitykseen ja siirryn tahallisen huomiota herättävästi muualle perheeni kanssa. Muiden juoma viina ei pilaa minun tai lasteni terveyttä, ellei rattijuoppouden riskiä oteta huomioon. Yhdenkään tupakoijan ei pitäisi unohtaa passiivisen tupakoinnin vaaroja ja sitä, että pilaa samalla myös läheistensä terveyttä.
kovalla aanella etta hyva kun noi wt:t lahti, haisevatkin niin halvalle.
Ei kovin kummosia tapahtuisi XD