Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Järjestättekö miehillenne yllätyksiä? Millaisia?

Vierailija
27.07.2010 |

Ihan muuten vaan vai merkkipäivien kunniaksi?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan muuten vaan ja toki myös merkkipäivinä.

Tässä yksi päivä ostin liput kesäteatteriin ja järjestin lapsenvahdin. Sanoin miehelle etukäteen vain että älä järjestä sille illalle mitään, on jo ohjelmaa ja näet sitten mitä. Vein lapset hyvissä ajoin hoitoon, sitten ajelin kesäteatterille (ja mies yritti koko matkan epätoivoisesti arvailla mihin ollaan menossa) ja vietettiin vielä kiva iltakin siihen päälle! :)

Joskus ilahdutan tekemällä koko viikkosiivouksen yksin + vielä leipomalla ja tekemällä ihanaa ruokaa siihen päälle :) Sitten jääkin viikonloppu kaikkeen muuhun kivaan (tulen miestä aiemmin kotiin töistä).

Sitten näitä petikammarin yllätyksiä... Saatan esim. ajaa itseni posliiniksi, uudet sexyt alusvaatteet päälle ja sitten viettelyä, suihinottoa, eri asentoja jne...

Joskus olen varannut yllärinä viikonloppumatkan vain minulle ja miehelle. Pidemmät matkat ja koko perheen reissut suunnitellaankin sitten yhdessä.

Mieskin järjestää minulle yllätyksiä. Nämä on ihan elämän suolaa! En jaksaisi tylsää tasaista arkea vailla ylläreitä...

Vierailija
2/3 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku matkoja, retkiä, ruuanlaittokursseja, lippuja eri kulttuuritapahtumiin, erikoista ruokaa kotona, hemmotteluhetkiä, pikku lahjoja (kirja, tuoksu, levy, vaate), kirjoitan sille itse tai lainaan jonkun toisen runoja ja laitan sen työlaukkuun tai kännykkään. Käyn kampaajalla ja/tai kasvohoidossa tai ostan uudet alusvaatteet niin ettei se tiedä. Se on onneksi myös romantikko, joten osaa arvostaa esim. kirjallisuutta.

Yritän muutenkin elää niin että joka päivä olisi jotain kivaa. Meillä on jo isot lapset, joten niiden puolesta päästään menemään melko vapaasti. Mies on onneksi myös "romantikko", joten osaa arvostaa esim. kirjallisuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasvohoidossa käynti joku yllätys miehellenne?