Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapseni ei syönyt pilttejä... nykylapset eivät syö...

Vierailija
27.07.2010 |

..muuta kuin pilttejä. Missä syy? Äideissä ja isissä? OIKEIN!

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun saa tehdä itselleen hyvää ruokaa eikä vain näitä lapsille kelpaavia makaronilaatikoita ja jauhelihakammotuksia - kiitos valmisruokien. :)

Vierailija
22/24 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoiseni ei tosiaan ole mikään nykylapsi, hän on 20v pari metrinen korsto. Ensimmäisen elinvuotensa söi lähinnä purkkiruokaa. Hyvin näyttää kasvaneen.. =) Oliskohan pitänyt anta vähemmän pilttejä ettei olisi myöhemmin venynyt tuollaiseksi ylimittaiseksi ladonoveksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki 4.

Valmista ja itsetehtyä.

Ravinnollisesti monessa perheessä tipahtaa huonommalle syömiset kun aletaan syömään koko perheen ruokia.

Vauvan sose on vauvan sose ottaa sen kukkakaalin purkista tai soseuttaa itse, mutta kun katsotaan mitä perhe syö niin heikosti menee.

Koulu- ja tarharuoka on hyvää, terveellistä ruokaa johon ei kaikki perheet pääse.

Ei siinä ole mitään ihmeellistä ettei lapsi syö kuin purkkiruokaa jos omatekemä on liisteriä joka tarttuu kitaan kiinni (ei tarpeeksi nestettä) tai siinä ei ole mitään kummaa jos lapsi ei syö kuin omatekemää. Nirsoilua kaikinpuolin! ;)

Vierailija
24/24 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkää molemmista kovasti. Olen aika paljon lapsen kanssa kahdestaan kotona ja syön itse lounaaksi yleensä jotain salaattia tms. , mikä nyt ei varsinaisesti ole minusta noin pienelle asiallista ruokaa. Olen laiska, enkä jaksa erikseen alkaa kokkaamaan lapselle, vaan annan purkkiruokaa.

Tämä piltti-kotiruoka asia on minusta sellainen, että jokainen perhe voi ihan vapaasti valita, kumpaa painottaa lapsen ruokavaliossa enemmän. Pääasia, että lapsi saa vaihtelevaa ja terveellistä ruokaa ja tottuu monenlaisiin makuihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä