Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapseni ei syönyt pilttejä... nykylapset eivät syö...

Vierailija
27.07.2010 |

..muuta kuin pilttejä. Missä syy? Äideissä ja isissä? OIKEIN!

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas oikean järjenjättiläisen yleistys! Meillä alle 1v kelpaa sekä Piltit että kotiruoka, oikeastaan kaikki, mitä suuhun kumotaan. Pilttejä käytän vain siksi, että on HELPOMPAA. Itsekin syön usein ulkona/haen kaupan tuoretiskilta valmista (koti)ruokaa, koska en pidä ruuanlaitosta ja siihen käytetyn ajan voin käyttää muutenkin.

Vierailija
2/24 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas oikean järjenjättiläisen yleistys! Meillä alle 1v kelpaa sekä Piltit että kotiruoka, oikeastaan kaikki, mitä suuhun kumotaan. Pilttejä käytän vain siksi, että on HELPOMPAA. Itsekin syön usein ulkona/haen kaupan tuoretiskilta valmista (koti)ruokaa, koska en pidä ruuanlaitosta ja siihen käytetyn ajan voin käyttää muutenkin.

Kaiken pitää olla helpompaa....ja vähemmän terveellsitä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkää molemmista kovasti. Olen aika paljon lapsen kanssa kahdestaan kotona ja syön itse lounaaksi yleensä jotain salaattia tms. , mikä nyt ei varsinaisesti ole minusta noin pienelle asiallista ruokaa. Olen laiska, enkä jaksa erikseen alkaa kokkaamaan lapselle, vaan annan purkkiruokaa. Tämä piltti-kotiruoka asia on minusta sellainen, että jokainen perhe voi ihan vapaasti valita, kumpaa painottaa lapsen ruokavaliossa enemmän. Pääasia, että lapsi saa vaihtelevaa ja terveellistä ruokaa ja tottuu monenlaisiin makuihin.

..LAISKOJA ja myöntävä sen...

Vierailija
4/24 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun saa tehdä itselleen hyvää ruokaa eikä vain näitä lapsille kelpaavia makaronilaatikoita ja jauhelihakammotuksia - kiitos valmisruokien. :)

..lasta ei arvosteta, kun mättöä tarjotaan...

Vierailija
5/24 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se sinulta jotenkin pois jos joku toinen haluaa tarjota lapselleen ravitsevaa, tutkitusti puhdasta ja ihan syötävää purkkiruokaa?

Vierailija
6/24 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

helppoja. Omat lapseni eivät niitä ole syöneet, sillä laitamme kotona kuitenkin joka päivä ruokaa, ja he ovat tottuneet kotiruokaan. Ja mtakoilla lapset syövät ravintolassa, niin kuin aikuisetkin. Ja ei, ei olla kertaakaan tilattu lasten annoksia, vaan ihan oikeita ruokia ruokalistalta. Lapseni ovatkin pikkugurmaaneja:) Ja hyvä niin.

Vierailija
7/24 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun saa tehdä itselleen hyvää ruokaa eikä vain näitä lapsille kelpaavia makaronilaatikoita ja jauhelihakammotuksia - kiitos valmisruokien. :)

..lasta ei arvosteta, kun mättöä tarjotaan...

Hyvillä mielin tarjoan lapselle purkkiruokaa, kuten todella monet muutkin suomalaiset. Ja edelleen totean, että lapsi voi mitä parhaimmin.

Vierailija
8/24 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni ovatkin pikkugurmaaneja:) Ja hyvä niin.

Ps. Tarkoititko gurmandeja? Todella noloa käyttää sivistyssanoja väärin... ;DDD

Vierailija
9/24 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvis- ja lihasoseet tein itse kaikki.

Vierailija
10/24 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin syödessään sitä kaupasta kaukaa kuljetettu puoliksi nahistunut vihannesta, josta itse vaivalla on kiehuttanut viimeiset vitamiinit pois ennen syöttämistä.

Näin kesällä tietysti helpompaa saada tuoretta vauvallekin, mutta reissun päällä se purkki voi olla aika ehdoton. Itse teen kotonakin ruokaa, mutta en halua säilöä sitä pakkaseen. Paitsi kun olen ihanan tuoreista porkkanoista raastanut vauvan annoksia, sitten.

Ehkä jos ostaisin sellaisen höyrysteriloijan, sillä voisin sitten valmistaa vihannessoseita, joissa jotain ravintoaineita on tallellakin.

Vierailija
11/24 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin syödessään sitä kaupasta kaukaa kuljetettu puoliksi nahistunut vihannesta, josta itse vaivalla on kiehuttanut viimeiset vitamiinit pois ennen syöttämistä.

Vierailija
12/24 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tosin keittelin sooseja mutta hyvää ruokaahan se purkissakin on.

Vierailija
13/24 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..muuta kuin pilttejä. Missä syy? Äideissä ja isissä? OIKEIN!

Vierailija
14/24 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö hän sitten olekaan nykylapsi?

Vierailija
15/24 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hyvin upposi. Omat soseet saa maustettua paremmin, ne oli ehkä suositumpia, mutta hyvä oli reissuilla ja muissa, että piltitkin upposi.

Vierailija
16/24 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olis sit mun lapsi kasvanu jos pelkät piltit sen ruuaksi olis laskettu (muutama purkki ruokaa ja hedelmäsoseita)

Vierailija
17/24 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se sinulta jotenkin pois jos joku toinen haluaa tarjota lapselleen ravitsevaa, tutkitusti puhdasta ja ihan syötävää purkkiruokaa?

Vierailija
18/24 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

poikkeus...

Ei maistu purkkiruoka vaikka olis aika helppo jos vois reissuun sellasen mukaan ottaa... vaan itse joutuu kaiken tekemään.

Vierailija
19/24 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

söi pilttejä, nuorempi taas ei niistä pitänyt.

Mitä sitten?

Vierailija
20/24 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

piltti ja bona yms. purkit olemassa! Helppoa ruokaa lapselle ja matkoilla aivan ehdottomat!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi