Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähtisitkö kanaemoksi homojen matkaan joulua viettämään ?

Vierailija
27.07.2010 |

Olen jo päätökseni tehnyt, lähden, mutta mielellään kysyn moniko tekis saman.

8 homoa = 4 pariskuntaa, kaikki ollut kimpassa vähintään 5 v kukaan ei ole kenenkään ex. Sutinaa on ollut n 10 v sitten kahden välillä, mutta kummatkin ovat olleen yli 5 v jo yhdessä toisen kanssa.

Lapset ovat isällään joulun ja en halua veljeni luo ängetä. Yksi pariskunta lähtee autolla. Olen tuntenut toisen n 15 v, eli mua ei haittaa olla samassa hytissä Saksaan saakka ja siitä Espanjaan majoitutaan kerran matkan varrella, josta saan oman huoneen.

Tämä porukka on vuokrannut 10 päiväksi "mökin", jossa on 8 huonetta, saan oman makkarin.

Mun tehtävänä on tehdä aamiaista, pannukakkuja, puuroa, kahvia/teetä, paahtoleipää. Kerran päivässä ruokakuorma tulee kaupasta majapaikkaan.

Lounaaksi kevyttä, esim salaattia, kaikki miehet ovat hyväkroppasia ja illallisen nauttivat ulkona. Mun tehtävänä on tehdä ruokaa 2 krt päivässä, siis aamiainen ja lounas. Pitää uima-allas puhtaana, esim kerätä pyyhkeet ja vaihtaa ne uudeksi ja uutena vuotena toimia baarimikkona.

Omia kustannuksia tästä ei tule muuta kuin jos haluan poikien kanssa lähteä ulos. Luultavasti maksaa silloinkin juomat, mutta periaatteessa ei.

Eli ilmaiset matkat, majoitus ja ruoka.

Töissä pyysin heti joulun vapaaksi maanantaina ja sainkin mutta sitten tuli nämä kysymykset ja kukaan töissä ei ymmärrä mua.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on Espanjassa, aurinkorannalla.

ap

Vierailija
2/13 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyysäämään moista porukkaa, en vaikka ihan heteroita olis, eli kanaemoksi en suostu kuin vain omille lapsille :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos taas vähänkin haiskahtaa, että sinua pidetään passaajana (muutenkin kuin noiden sovittujen juttujen ulkopuolella), en lähtisi.

Tuossa jää kuitenkin vapaata kivasti ja ainahan ilmainen loma muualla on jees. Perheenäitinä sitä kokkaa lomallakin joka tapauksessa, jos kotona ollaan.

Vierailija
4/13 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matka maksaa jotain 500 e ja teet töitä reilusti yli tonnilla?

Vierailija
5/13 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyshoito (no, puolihoito, jos haluaa syödä ulkona iltaisin, muuten varmaan on jämiä illaksi) + matkat + tilava majoitus yksityistalossa.

Kyllä tuo parin tonnin keikka on, ja työtä on pari kolme tuntia päivässä (kauanko niitä pannukakkuja väsää tai salaattia kokoaa?). Tuon alan työstä tuntipalkka on vajaa kymppi, eli satasista puhutaan.

Vierailija
6/13 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai ole työkavereillesi mistään selitysvelvollinen. Sinuna olisin tyynesti kertonut lähteväni matkalle ja siinä se.

Voisin hyvinkin tehdä saman sinun tilanteessasi, varsinkin kun "passattavat" ovat kavereitasi. Teen samaa heteroystävilleni koko ajan ilman mitään matkaa ja palkkiota.

Vierailija
7/13 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan Suomesta Saksaan samassa hytissä ja 1 majapaikka mennen tullen matkalla.

En ole hintoja katsonut mutta vanhasta muistelisin että 1 hytissä tarkoittaa henkilöhinta per henkilö halvempi mutta yhteensä sama kuin vähempi ihmisiä.

Ollaan perillä 10 yötä, teen duunia max 3 h, paitsi uusi vuosi. Tosin silloinkin on mahdollisuus että pojat lähtee kaupungille, jolloin sekin olis vapaata. Mutta optio on.

ap

Vierailija
8/13 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai ole työkavereillesi mistään selitysvelvollinen. Sinuna olisin tyynesti kertonut lähteväni matkalle ja siinä se.

Voisin hyvinkin tehdä saman sinun tilanteessasi, varsinkin kun "passattavat" ovat kavereitasi. Teen samaa heteroystävilleni koko ajan ilman mitään matkaa ja palkkiota.

ja yhtäkkiä pomo ilmoitti mulla on joulu vapaana. Kukaan ei usko että lähden matkalle, koska kaikki tietävät ettei mulla ole siihen varaa.

Tätä samaa ajattelivat, että teen duunia niska limassa 24/7.

Vierailija
9/13 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan Suomesta Saksaan samassa hytissä ja 1 majapaikka mennen tullen matkalla. En ole hintoja katsonut mutta vanhasta muistelisin että 1 hytissä tarkoittaa henkilöhinta per henkilö halvempi mutta yhteensä sama kuin vähempi ihmisiä.

no tuossa pitää tietysti miettiä, mitä sinulle maksaisi mennä omin voimin vastaavalle reissulle. Ja vähentää siitä työ (mikä minusta kuulostaa ihan kivalta ja rennolta)

Ilman muuta lähtisin, jos porukka on jees.

Vierailija
10/13 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei usko että lähden matkalle, koska kaikki tietävät ettei mulla ole siihen varaa.

Ilmoitat, että lähdet komean miesporukan aupairiksi upeaan lomataloon loikoilemaan :D Kaikki negatiivinen on silkkaa kateutta ja pahantahtoisuutta.

Vierailija
11/13 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei usko että lähden matkalle, koska kaikki tietävät ettei mulla ole siihen varaa.

Ilmoitat, että lähdet komean miesporukan aupairiksi upeaan lomataloon loikoilemaan :D Kaikki negatiivinen on silkkaa kateutta ja pahantahtoisuutta.

Mä lähtisin ilman muuta sun tilanteessa. Olen ihan varma, että tulee mahtavan hauska reissu, eikä työntekokaan tunnu työltä!

Vierailija
12/13 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina sikana sekaan kaikkiin uusiin kokemuksiin! :D

Vierailija
13/13 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina sikana sekaan kaikkiin uusiin kokemuksiin! :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi