Lähtisitkö 19 vuotiaan 173 senttisen ja 76 kiloa painavan miehen mukaan baarista (rehellisiä vast.)
Kommentit (77)
Tosin oli viitisen senttiä pitempi ja viitisen kiloa laihempi, mutta ikäeroa oli kuitenkin yli 10 vuotta. Eikä ole tarvinnut katua, tämä liitto on taivaassa tehty.
Oisin voinu 15.v sitten lähteä..Jos poika on 6.v vanhempi kuin oma niin saa jäädä..
Mun mielestä lyhyt mies voi olla komea kasvoiltaan ja pitkä tai lyhyt nainen voi olla kaunis/söpö ym. Tässä aloittaja ei yhtään maininnut kasvojaan, joten tuskin on komea.
Pituus on asia, jolle ei mahda mitään. Painolle jonkin verran voi taipumuksista huolimatta, tai sanotaan että osa voi, osa ei. On ihmisiä, jotka eivät liho, vaikka kuinka yrittäisivät vähän lihoa ja niitä, joille laihtuminen on vaikeaa. Mutta oli 150 tai 200 cm mies tai nainen, sille ei voi mitään.
Ei mulla muuta :)
Jos tolla tarkoitetaan Twilightin Taylor Lautneria (Jacobia), niin lähtisin. Vaikka heti tällä sekunnilla. =)
Jos tolla tarkoitetaan Twilightin Taylor Lautneria (Jacobia), niin lähtisin. Vaikka heti tällä sekunnilla. =)
vielä että olen 33v ja naimisissa.
mitä vitun oygmejä täällä hengaa? Yllätkö näppikselle?
Mut tällänen 3-kymppinen mamma ei varmaan paljoa innosta sitä pojua! ;)
pitkä tai lyhyt nainen voi olla kaunis/söpö ym.
Pitkä nainen ei voi olla söpö.
Kun on naimisissa ollut jo 20v, ei paljon muiden, kuin oman miehen kanssa ole poistuttu kapakoista.
Mutta tuossa töksähtäisi jo tuo ikä. Siis vaikka olisinkin asemassa, että poistuilisin baareista miesten kanssa, en takuulla löytäisi sieltä 19 vuotiasta, joka sytyttisi mitään muuta kuin äidillisiä tunteita ;)
Kyllä saisi olla aika kehittynyt miehenalku, sellainen, joka vaikuttaisi ainakin 15 vuotta ikäistään vanhmmalta, että tuollainen vahinko pääsisis tapahtumaan.
...eli ei todellakaan en poistuisi 19v kanssa :9
mitä vitun oygmejä täällä hengaa? Yllätkö näppikselle?
Olen 163 cm. Yli 170 cm naiset ovat todellakin liian pitkiä.
Kiitos!
Tuntuipa hyvältä paska kommenttisi!!
T. 159 senttinen nainen (joka ei kylläkään ole mikään pötkelö). :(
ja siis lyhyt on alle 165cm.
enemmän söpöistä pienistä naisista kuin pitkistä. Vaikka voi tykätä katsella pitkiä sääriä.
t. mies 193 cm - joka ei kiihoitu pitkistä naisista
176 cm ja söpö :).
pitkä tai lyhyt nainen voi olla kaunis/söpö ym.
Pitkä nainen ei voi olla söpö.
Mut tällänen 3-kymppinen mamma ei varmaan paljoa innosta sitä pojua! ;)
ketä pojua??
ja siis lyhyt on alle 165cm.
Suurin osa miehistä varmasti juuri pitää alle 165 cm naisista.
T: se 163 cm
Onpas täällä huonolla itsetunnolla varustettua porukkaa, kun näkyy olevan niin tärkeetä, että mies on paljon pidempi. Omassa kaveripiirissä ainakin pariskuntien pituuseroa on molemmin päin. Tietty jos baarista lähtee jonkun matkaan niin kriteerit voi olla vähän erit kuin onnellisessa parisuhteessa.