Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toukokuiset 2011

26.07.2010 |

Heippa siskot!

Hätäisenä aloitin jo uuden ketjun meille elokuussa yrittäville.

Jos tässä pari kiloa saisin vielä pois painosta niin elokuun loppupuolella olisi sitten viides inssi, huh. Kahdeksan kiloa on lähtenyt ja se on lekurin mukaan hyvä. Ikää minulla jo kohta 39, joten vaikeaksi menee. Toivottavasti huhtikuisista tulee vielä paljon plussia, mutta jos luonto päättää toisin niin tervetuloa jakamaan ajatuksia tähän pinoon. Ja varsinkin piinailuja;-) Toivotan meille kaikille nyt viimeistään mahtavia plussatuulia!

Terkuin Evelina

Kommentit (281)

Vierailija
1/281 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hyppään suoraan maaliskuisita toukokuisiin, meni kierto sen verran pitkäksi ja ehdin jo elätellä toiveita.

Tsemppiä meille ja kaikille muille, huhtikuisissa tosiaan alkoi plussia tippua, kiva juttu :)

Haaveilija82 kp 4/27-29, yk7.

Vierailija
2/281 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vietetään kp 36/34. Eilen testattu nega, tänään testattu nega joten testien mukana meni roskiin myös toivo huhtivauvasta.

Nyt odotetaan punaista paronia ja uusia yrityksiä kehiin.

-mama yk 3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/281 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatellaan, että mikäs sen ihanampaa kuin synnyttää juuri toukokuussa. Kesä aluillaan ja kaikkea ihanaa tiedossa, eikös vaan?

Kyllä tässä suoraan sanottuna kohta superpsyykkausta tarvitaan kun ei mitään tapahdu. Mutta ei lannistuta, elokuussa se tärpää meille vihdoinkin.

Vierailija
4/281 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä ois yksi lisää, joka tippui huhtikuisista eli yk 2, kp 1/30-32.

Ihanaa Evelina, että jaksat olla noin positiivinen ja kannustaa muita. Paljon plussaonnea sinulle ja kaikille muillekin!

5/281 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luminainen, että jouduit tänne toukokuun pinoon. No, nyt tulee sitten valioyksilö tässä kuussa eikös vaan.

Äh, itse joudun kärvistelemään vielä kauan kun inssi tehdään vasta jotain 20. päivän tienoilla tai jälkeen. Sitä ennen sitten popsitaan femaria ja piikitellään puregonia. Menispä aika nyt äkkiä;-)

6/281 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ei vaan tunnu onnistuvan:( Kolmatta kiertoa nappisuoritus oviksen ja puuhien kulminaatiossa eikä MITÄÄN, paitsi joka kierrossa haileita positiivisia testejä miten sattuu. Kiukuttaa koko homma!!

Helene kp.6/24-28

7/281 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin sain kolmessa inssissä haaleita plussia juuri ennen menkkojen alkua. Tiedän, miltä tuntuu kun vaihtuu aina vaan negaksi. Lääkäri oli tosin sitä mieltä, että tuohan on hyvä asia. Eli hedelmöittyminen olisi saattanut tapahtua, mutta kiinnittyminen ei onnistunut. No joo, mutta mikä on lopputulos...arghh. Tämän kuun loppupuolella viides inssi vähän tymäkämmällä pregnylillä ja sitten suoraan IVF:ään jos ei taaskaan onnaa.

Meikäläinen tilasi jo mammaksi.fi sivustoilta vinon pinon r-testejä, 12 kpl herkkiä maksoi alta 14 euroa. On sitten millä testailla. Ja noilla voisi testata kuulemma jo ennen menkkojen alkua. ensi viikolla alkaisi sitten femarien popsiminen.

Menis nyt tämä aika nopeasti, please.

8/281 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänne siis minäkin kaiken tuon outouden jälkeen, mitä viime kierto toi taas tullessaan.

Nyt onkin helppo muistaa kiertopäivät, kun täti tuli kylään näin kuun ensimmäisenä päivänä. Nyt näyttäisi vahvistuvan kierroksi tuo 29 päivää, ehkä.

Solina kp1/29

Vierailija
9/281 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutena tulokkaana taidan varovasti liittyä joukkoonne. Lievää vauvakuumetta poteneena on ensimmäinen yrityskerta aloitettu. Minulta poistettiin kierukka heinäkuun 12pv, jonka jälkeen muutamana päivänä tuli tyhjennysvuotoa. Oviksen luulen huomanneeni viimeviikon lopulla/tän viikon alussa, ja tulihan se hyödynnettyä!

Saa nyt nähdä onko tulosta saatu aikaiseksi...

Nyt muutaman päivän ollut sellainen outo olo tuolla alavatsalla, menkkamainen tunne koko ajan. Myöskin huimausta jonkin verran. Tai sit vaan hassusti kuvittelen koko oireet.

Kiertopäiviä en oikein tiedä missä mennään.

Sen verran kerron itsestäni, että kolmas vauva olisi toiveissa, vanhemmat lapset jo 6,5 ja 8 vuotta. Meille ei enää pitänyt tulla lapsia, mutta ovelasti se ajatus vielä yhdestä hiipi mieleen.

Plussa tuulia vaan kaikille toivottelen!

Lemminkäinen yk1 ja kp jotain

10/281 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se elokuu sitten tuli! Toivotaan kaikille parhainta elokuuta ikinä!

Itse odottelen tädin saapumista, että pääsisin aloittamaan femarit jne. Pari päivää vielä...

Tilastollisesti viides inssi pitäisi onnistua jos on ylipäätään onnistuakseen. Todella toivon, että kerrankin tilastot pitäisivät paikkansa.

Vierailija
11/281 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli Huhtikuisissa turissut oon ja käykääs lukeen mun vika viestini sieltä, nii ei tartte uusintaa tähän iskeä ja viedä tekstiltä tilaa ;)

Eli meillä vitosta kuumeillaan ja en jaksa nyt laskea mun mahollista kiertoa, ko meni liian sekavaksi. On toi viime huhtikuinen kierukan poisto heittänyt kierron persiilleen ja nyt toi varhaisen km:n tuoma lisä sekoitti mun kiertoni varmaan lisää. Yk taitaa olla nyt 3...?! Ja nyt ois hyvä aika saaha tärppi, koska meän muksut on kaikki loppukesästä/syksyllä syntyneitä, nii ois ihanaa saaha uusi elämä maailmaan ennen kesää. Tsemppiä jokaiselle bd

12/281 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

no alkais nyt ne menkat, että pääsis popsii hormoneja. Miten tämä odottavan aika voi olla näin pitkä..puhumattakaan sitten piinaviikoista.

Juilii kyllä selkää siihen malliin, että ehkäpä huomenna tai ylihuomenna...

Ajatelkaapas, meidän vauvelit syntyy sitten toukuiseen kevääseen, ihanaa! Kesä tuloillaan ja päästään työntelemään vaunuja vähissä vaatteissa (ja paljastamaan venynyt maha, hih) mutta ei haittaa, pääasia, että päästään työntelemään tuhisevaa nyyttiä.

Vierailija
13/281 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittaudun uutena joukkoon mukaan kuumeilemaan toukokuun kääröstä =) Meillä on ennestään kaksi lasta -02 ja -04 syntyneet ja olemme alkaneet haaveilemaan iltatähdestä. Ensimmäisen yrityksen aloitamme näin elokuussa. La sattuisi toukokuun alkuun. Meillä on toinen lapsista syntynyt toukokuussa ja muistan kuinka ihanaa oli päästä pian aloittamaan ulkoilu pienokaisen kanssa ihanassa kevätsäässä! Plussatuulia jokaiselle!

kp4/28 y1

14/281 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kun sitä tätiä nyt tarvittais niin eikös lie missä maakuntamatkalla, arghh. Ja silloin kun täti sais pysyä 10 kk muualla niin silloin kyllä ollaan oven takana kolkuttelemassa. Niin, että täti on nyt vaan hyvä ja tuttavalliseen tapaan vierailee tässä osoitteessa viimeisen kerran pitkään aikaan. Sitten voi täti lomailla vajaan vuoden verran. eikös vaan?

Vierailija
15/281 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli tänään täti heitti mut huhtikuisista tähän pinoon. Olin just menossa vessaan tekemään raskaustestiä, kun menkat oli lupaavasti 2 päivää myöhässä...no, samantien lorahti, kun sain pakkauksen auki...

Meillä alkaa nyt sitten yk4 ja kolmannesta täälläkin haaveillaan. Vanhemmat lapset on -03 ja -08 syntyneet, joten ihan iltatähdestä ei voi puhua. Tervetuloa uusille kuumeilijoille! T.Wilpuri kp1/27-29 yk4

Vierailija
16/281 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka kaikille!

Ilmottautuisin mukaan haaveilemaan toukovauvasta. kp 4/29-31 yk 5. Esikoinen kovasti toiveissa. Minulla on ollut vauvakuume niin kauan ku vaan voin muistaa. Mut siis nyt oon kunnolla vasta päässy yrittään. :) Eka Femar-kuuri menossa ja jänskättää saako ovista bongattua!

Plussia, plussia!

Vierailija
17/281 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa tasapuolisesti. :)

Tänne nyt sitten tuolta huhtikuisista. Esikoinen myös meillä toiveissa. Mulla on menkat melkeen viikon myöhässä, mutta testit on näyttäny negaa, joten kierto on nyt vaan venynyt pitkäksi.

kp 33/?. yk 2. :)

Toivottavasti tässä kuussa tulis paljon plussia!

18/281 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovis kolkuttelee muutaman päivän sisällä, oma mieliala on edelleen aika synkkä, pohtinut pohtimasta päästyäni miksei onnistu vaikka kolme kiertoa on juuri oikeaan aikaan puuhasteltu ja kolmessa kierrossa on ollut haaleita positiivisia testitkin ja silti aina ne menkat alkavat, AINA!! AMALIAJOEL, minä oon kanssa aina toivonut salaisesti kevätvauvaa, meillä 4 lasta syntyneet heinä-, elo-, syys- ja marraskuussa ja näiden lisäksi keskenmenneiden lasketut olisivat olleet aikoinaan heinäkuussa, kesäkuussa ja syyskuussa. Eli minä en kai tule raskaaksi kuin syysaikaan tai alkutalvesta? Siipi maassa ovista kohti, kaipa se yritetään hyödyntää vaikka tuskin tässä toivottua tulosta taaskaan saadaan:(

Helene kp.11/24-28

19/281 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sulle nyt tärppää usko pois. Ajattele, minkä määrän olet saanut aurinkoenegiaa ja sen myötä d-vitamiina. Jostain nimittäin luin, että myös d-vitsku saattaisi auttaa raskautumaan.

tädin pitäisi tulla hetkellä millä hyvänsä niin pääsen sitten syömään femareita ja piikittelemään puregonia.

Tsemppiä ja positiivista mieltä toivottelen!

Vierailija
20/281 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se sieltä vielä tärppää. Kaikille meille! Uskokaa pois. :)

Itse kun just kerkesin sanomaan että missä se täti viipyy niin äsken se sitten tuli. :D Hyvä niin, saa vähän kierrosta kiinni. :)

Kp 1/28-34 yk 2