Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tietää (vai tietääkö) palasiko jälkivuoto vai alkoiko menkat?

Vierailija
26.07.2010 |

Minulla loppui jälkivuoto vajaassa parissa viikossa synnytyksestä. Kun synnytyksestä oli 5viikkoa niin vuoto alkoi uusiks ja oli menkkamainen olo. Tuo vuoto kesti neljä päivää ja poistui. Nyt vuodon loppumisesta on kolmisen viikkoa.

Neuvolassa epäilivät jälkivuodoksi joka palasi koska täysimetän, itse en vaan ihan usko tuohon. Mutta tietääkö sitä mistään muusta kun siitä, että jos tulee seuraavat menkat kuukauden päästä? Meillä on ollut myös seksiä ilman ehkäisyä eli pieni raskauden mahdollisuuskin on kait olemassa, jos nuo olivat menkat. Ihan tarkoituksella kyllä ei ole ehkäisyä käytetty, vauva siis olisi tervetullut.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

menkkakipuja, joita ei ollut jälkivuodon aikana. Tämän takia siis luulen, että olivat menkat

ap

Vierailija
2/3 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmen viikon tauko? Tuskin se jälkivuotoa voi olla, sehän tulee istukan haavapinnasta (pääasiassa) ja tuskinpa se enää kolmen viikon jälkeen alkaa uudelleen tihuttelemaan.

Vaikka täysimetys yleensä estää kierron aka pitkään, on ihan tunnettu tosiasia, että joillakin sillä ei juuri ole vaikutusta. Ja silloin ehkäisynkin on oltava kunnossa, vaikka onhan se riski niilläkin, joilla kierto ei ole alkanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

menkat palasivat 7 viikon päästä synnytyksestä ja täysimetin minäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi