Jaa paras elämänohjeesi!
Pitämällä omantuntonsa puhtaana, on helpompi tykätä itsestään. Tykkäämällä itsestään on helpompi elää, koska kuitenkin sinä itse olet ainoa jonka kanssa joudut viettämään joka ainoan hetken alusta loppuun.
Kommentit (40)
Lässyn lässyn.
Unohda kaikki typerät voimalauseet. Syntymä on kuolemantuomio ja siinä välissä eletään.
Vierailija kirjoitti:
Lässyn lässyn.
Unohda kaikki typerät voimalauseet. Syntymä on kuolemantuomio ja siinä välissä eletään.
Juuri näin, elä ja ota vastaan se elämä sellaisena kun se tulee vastaan äläkä mieti mieti miten toimit, että olisit muiden silmissä hyvä ihminen. Jos se elämä vaatii kusipäisyyttä niin ole sitä rehellisesti.
Olet olemassa itseäsi varten ja surkeimmat valheet kertoo itselleen.
Kuuntele itseäsi ja uskalla elää omannäköistä elämää. Se on ainoa keino elää onnellisena.
Kärsi kärsi,
Kirkkaamman kruunun saat.
Vierailija kirjoitti:
Olet olemassa itseäsi varten ja surkeimmat valheet kertoo itselleen.
Lemmy lauloi että itsellemme me kerrotaan parhaimmat valheet. Minä sanoisin vaikka näin niistä ohjeista. Jotkut lukee käyttöohjeita ja toiset kuten minä luetaan ohjeet vain jos ei muuten onnistu. Koitan sanoa pointtina että elämälle ei ole käyttöohjekirjaa.
Ollut suvulla käytössä ja hyväksi todettu, että muista näyttää aina vähän tyhmemmältä kuin mitä oikeasti olet.
Älä luota keneenkään 100 %, edes lähimpään läheiseesi. Opettele selviytymään yksin niin henkisesti kuin fyysisestikin. Älä uhraa rahojasi, voimavarojasi tms. kovin paljoa edes tarvitseviin läheisiisi. Pidä varasi aina selkäänpuukottamisen varalta. Älä ole tekemisissä myrkyllisten ja kateellisten ihmisten kanssa, eikä niiden jotka ovat eri tasolla kuin sinä, esim. varallisuudelta.
Isä opetti jo pienenä, että "muista hengittää".
Antti Holmalta opittu, ketään ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Älä luota keneenkään 100 %, edes lähimpään läheiseesi. Opettele selviytymään yksin niin henkisesti kuin fyysisestikin. Älä uhraa rahojasi, voimavarojasi tms. kovin paljoa edes tarvitseviin läheisiisi. Pidä varasi aina selkäänpuukottamisen varalta. Älä ole tekemisissä myrkyllisten ja kateellisten ihmisten kanssa, eikä niiden jotka ovat eri tasolla kuin sinä, esim. varallisuudelta.
Minusta tuo on hyvä neuvo, vaikka olen ekstrovertti ihminen, jolla on puoliso ja paljon ystäviä. Niidenkään kanssa ei ripustauduta vaan seistään lähekkäin omilla jaloilla. Koskaan ei voi tietää, kenet menettää ja elämän on silti jatkuttava.
Jospa onkin niin, että elän vain kerran.
Vierailija kirjoitti:
Hyppää kun vielä voit.
Tein tasajalkahypyn. Mitäs nyt sitten?
Hyppääjä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyppää kun vielä voit.
Tein tasajalkahypyn. Mitäs nyt sitten?
Jos se tasajalkahyppy oli sun unelma niin se oli sit siinä. Nyt voit alkaa odotteleen kuolemaa tai keksit uuden unelman.
Let it go