Postimyyntikuvastojen muoti ei ole kaikkia varten,kannattaa katsoa peiliin.
Huomasimme mieheni kanssa näyn,joka sai meidät molemmat purskahtamaan tahtomattamme nauruun,kun ajoimme ohi.Iso täti-ihminen oli vetänyt piukkaakin piukemmat farkkushortsit tai sitten hameen ja gladiaattorisandaalit pitkillä varsilla pulleisiin jalkoihinsa.Sitten seuraavana päivänä näimme taas tuon saman tädin ja nyt hänellä oli sateisella kylmällä ilmalla sellainen lyhyt tunikamainen mekko,kun me muut hytisimme kylmästä.Lisäksi tuuli tarttui vielä helmaan ja paljasti kaiken komeuden eli järkyttävän paksut jalat.Hänellä on varmasti hyvä itsetunto,mutta kannattaisi ehkä katsoa peiliin ulos lähtiessään;)Tunnen isokokoisia ihmisiä,mutta useimmat heistä peittävän itsensä tyylikkäästi ja tuosta ihmisestä se oli kyllä kaukana.Loppujen lopuksi huomasimme mieheni kanssa ajattelevan aika samalla tavalla,kun kummankaan ei tarvinnut avata edes suutaan.Itsekin olen ollut vastavissa mitoissa,mutta onneksi en enää!
Kommentit (11)
kirjoittavansa hyvinkin nokkelasti ja humoristisesti, mutta ei huomannutkaan miten ontuvaa tuo teksti oli. Ei meistä nyt irtoa ivauskaveria, nykyään on muotia hyväksyä kaikki sellaisina kuin ovat, toisen ulkomuodon ja elämän mollaaminen on niin noloa!
Mitä tulee kys kuvastojen muotiin niin eipä ne ole tarkoitettu kuin 175cm/45kg/a-kuppisille hengareille.
ITse tilaan paljon merkkivaatetta Peter Hahnilta, ja sieltä takuulla löytyy joka kropalle malleja. Kyseessä kun ei ole mikään teinikuvasto :)
"Antaa kaikkien kukkien kukkia vaaaaan" Mitä tulee kys kuvastojen muotiin niin eipä ne ole tarkoitettu kuin 175cm/45kg/a-kuppisille hengareille.
Yksi haluaa näyttää muodikkaalta, eikä katso sopiiko ne muodikkaat vaattete omalle kropalle.
Toinen haluaa olla tyylikäs ja katsoo ennemmin sitä mikä sopii itselle kuin sitä mikä on muodissa.
Kolmatta ei kiinnosta yhtään miltä vaatteet näyttävät, pääasia että ovat käytännölliset.
kirjoittavansa hyvinkin nokkelasti ja humoristisesti, mutta ei huomannutkaan miten ontuvaa tuo teksti oli. Ei meistä nyt irtoa ivauskaveria, nykyään on muotia hyväksyä kaikki sellaisina kuin ovat, toisen ulkomuodon ja elämän mollaaminen on niin noloa!
Kuulostat vähän ilkeältä ihmiseltä.
Yleisin ongelma av:llä on se, että ihmisillä tuntuu olevan valtavasti vapaa-aikaa, jota ei osata käyttää hedelmällisesti, vaan se purkautuu sitten tällaiseen yleiseen persenaamailuun.
Ihminen käyttää sellaisia vaatteita, joissa hän itse viihtyy. Muiden vaatteet eivät ole sinun asiasi, ja on täysin asiatonta kirjoitella ja kuvailla täällä ihmisiä, jotka SINUN mielestäsi ovat pukeutuneet väärin. Ymmärrän aivan hyvin sen, että tukevatkaan ihmiset eivät halua pukeutua pelkkiin kaapuihin, mutta teitä läskinatsejahan maailmassa riittää. Käännä katseesi ja hanki elämä.
Yleisin ongelma av:llä on se, että ihmisillä tuntuu olevan valtavasti vapaa-aikaa, jota ei osata käyttää hedelmällisesti, vaan se purkautuu sitten tällaiseen yleiseen persenaamailuun.
Ihminen käyttää sellaisia vaatteita, joissa hän itse viihtyy. Muiden vaatteet eivät ole sinun asiasi, ja on täysin asiatonta kirjoitella ja kuvailla täällä ihmisiä, jotka SINUN mielestäsi ovat pukeutuneet väärin. Ymmärrän aivan hyvin sen, että tukevatkaan ihmiset eivät halua pukeutua pelkkiin kaapuihin, mutta teitä läskinatsejahan maailmassa riittää. Käännä katseesi ja hanki elämä.
Ap.kommentoi.Siis varmaan huomasit,että olen itsekin ollut vastaavissa mitoissa ja mieleeni tuli ajatus,että olen varmaan itsekin näyttänyt tosi järkyltä jonkun muun mielestä,kun olen yrittänyt olla vaan muodikas.Ihmisen mieli on sen verran kumma,että se saa sinut uskomaan olemaan yhtä hehkeä vaatteissasi kuin 45 kiloinen ja 180cm malli.En halua olla ilkeä,vaan enemmän tuo näky herätti minussa säälin tunteita.Katsettani en voinut kääntää,olisimme olleet ojassa muuten;)
ja osaat pukeutua kauniisti. Hivenen voisit vielä osakkeitasi nostaa sillä, että opettelisit yhden oikeinkirjoitussäännön. Nimittäin jokaisen välimerkin jälkeen tulee välilyönti, niin pisteen kuin pilkunkin.
Kun tällaisten ihmisten mielipiteitä (ja perusteluja niille) kuulee tai lukee, ymmärtää taas hivenen paremmin, miksi yhteisöllisyys on Suomessa täysin hukassa. Harva kykenee empatiaan, en kylläkään tiedä, minkä takia.
Sinähän et ap tiedä, jos kyseinen ihminen on vaikka parhaillaan laihduttamassa. Toivottavasti hän on sen verran vahva tyyppi, ettei kaipaa sinun ja miehesi kaltaisten ihmisten hyväksyntää, vaan kulkee omia teitään, jalassa gladiaattorisandaalit, Crocsit tai vaikka kumisaappaat!