Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Synnytys Finnairin lennolla

Vierailija
12.07.2024 |

Äiti ei tiennyt olevansa raskaana?????

Miten tämä on mahdollista nykypäivänä? Kyseessä ei ollut edes mikään ensisynnyttäjä. Kuukautiset?

Onko ollut reilusti ylipainoa, ettei näy päällepäin?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti äippä ei ollut suomalaisen neuvolasysteemin piirissä?

Vierailija
2/17 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei niinkään ihmetytä ettei ulkoisesti huomaa. Mutta miten ihmeessä vauvan liikkeet ei herätä ajatuksia. Kukaan ei voi luulla kärsivänsä monta viikkoa niin pahoista ilmavaivoista.

Ja varsinkin jos on uudestisynnyttäjä, niin luulisi tunnistavan vauvan liikkeet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita tapauksia on vuodessa muutamia. Ihan mahdollista. Eikä kaikki ole mitään lihavia edes.

Vierailija
4/17 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti äippä ei ollut suomalaisen neuvolasysteemin piirissä?

Miksi olisikaan, jos ei tiedä olevansa raskaana??

Vierailija
5/17 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei niinkään ihmetytä ettei ulkoisesti huomaa. Mutta miten ihmeessä vauvan liikkeet ei herätä ajatuksia. Kukaan ei voi luulla kärsivänsä monta viikkoa niin pahoista ilmavaivoista.

Ja varsinkin jos on uudestisynnyttäjä, niin luulisi tunnistavan vauvan liikkeet.

Miten näitä ihmettelijöitä riittää aina... Minä ihmettelen sitä. 

Vierailija
6/17 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko kyseessä suomalainen nainen? Mihin hänellä oli kiire ja mikä oli määränpää?

Eihän koneisiin oteta viime päivien mahdollista synnytystä. Ja miten nyr vessassa?

Vierailija
7/17 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko kyseessä suomalainen nainen? Mihin hänellä oli kiire ja mikä oli määränpää?

Eihän koneisiin oteta viime päivien mahdollista synnytystä. Ja miten nyr vessassa?

Mitä mitä miten miten mikä hä täh miten mitä milloin ja missä???????

Vierailija
8/17 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se palomies sanoi puhuneensa äidin kanssa englantia. Ei ollut siis suomalainen. 

Vierailija
9/17 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, oli suomalainen nainen, joka huvikseen puhui englantia suomalaisen palomiehen kanssa. Ihan vaan koska se oli hienompaa syntymän hetkellä. Tuli kansainvälinen fiilis.

Lukekaa ne uutiset ensin, pliis.

Vierailija
10/17 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en usko ettei ihmiset tiedä olevansa raskaana. Ei sitä voi olla huomaamatta. Valehtelevat ehkä itselleen, mutta kyllä he syvällä sisällä tietävät mikä tilanne on.

Vierailija
11/17 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bimbot pyörittävät uutismediaa.

Vierailija
12/17 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en usko ettei ihmiset tiedä olevansa raskaana. Ei sitä voi olla huomaamatta. Valehtelevat ehkä itselleen, mutta kyllä he syvällä sisällä tietävät mikä tilanne on.

Sinun uskomuksesi ei kuitenkaan tarkoita että asia olisi näin. Maailmassa tapahtuu paljonkin kryptisiä raskauksia joissa äiti ei ihan oikeasti tiedä olevansa raskaana. Jopa 1/2500 raskaudesta on kryptinen ja osa heistä saa tosiaan tietää lapsesta vasta kun synnytys alkaa. He eivät välttämättä liho (tai ole lihavia) eivätkä he yksinkertaisesti tunne mitään erikoista.

Olen nähnyt kuvan eräästä naisesta bikineissä rannalla, ei missään nimessä ylipainoinen, pitkä urheilijatyyppi, ja viikkoa myöhemmin synnytti täysiaikaisen vauvan. Ei ollut mitään oireita eikä tietoa raskaudesta. 

Osa toki vain kieltäytyy uskomasta asiaa mutta ei todellakaan kaikki.

Vierailija
13/17 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen raskaus oli minulla yllätys aika  pitkään. Olimme käyttäneet ehkäisyä olin 18 vuotas. Synnytyskin oli helppo, nopea ja kivuton Naistenklinikalla. Olin vain kävelyllä ja päätin mennä  sisälle näyttämään itseäni, mutta lapsi syntyikin silloin yllättäen. Seuravatkin  vauvat syntyneet kivuttomati ja nopeasti.  Lapset ovat nyt terveitä aikuisia.

Vierailija
14/17 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentokoneessahan on hyvä alkoholimyynti. Pitivätköhän remuvarpajaiset?

Vierailija
15/17 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis joku muka  Finnairin koneessa synnyttänyt eikä tiennyt olevansa raskaana?! 

Vierailija
16/17 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo nainen oli jo äiti 

miten ei tiedä Onko raskaana 

Vierailija
17/17 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noita tapauksia on vuodessa muutamia. Ihan mahdollista. Eikä kaikki ole mitään lihavia edes.

eli olet itse lihava

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme