Naapuri antoi sitten koiranpennulleen meidän pojan nimen :(
Tultiin tänään kaupasta pojan kanssa ja pysähdyttiin juttelemaan naapurin kanssa. Tuli sitten puheeksi heidän koiranpentu ja ovat antaneet sille saman nimen kuin meidän pojalla. En kyllä käsitä ollenkaan, mutta en kyllä saanut sanottua mitään. On vähän höntti olo :o
Kommentit (38)
Meillä kans töissä Alli ja työkaverin koiran nimi Alli.
Vähän repeiltiin kokouksessa kun työkaveri kertoi että Alli tuli siihen korvan juureen huohottamaan ja sen henki haisi ihan maksalaatikolta..
HEH!
Vaikka ei olisikaan rotukoira niin voihan se silti olla että sille pennulle oli jo annettu nimi...( siis siellä mistä he koiran hakivat)
Ainakin koulut on täynnä Nicoja, Mikoja/Micoja (perusmuoto Miko/Mico), Janicoita, Janetteja sun muita. Itse en edes ole kaikkien kohtaamieni nimien taivutuksesta varma..Itse tunnen huomattavasti useamman Miko-nimisen lapsen kuin vaikkapa Markun tai Leenan. Tarkemmin ajateltuna en taida tuntea yhtäkään alle 10-vuotiasta Markkua..tai Leenaakaan.
Vierailija:
Arvatkaa vaikka näistä naapurustoni asukeista mitkä 5 ovat koiria: Valtteri, Jere, Rasmus, Leevi, Onni, Nico, Miro, Timi, Lari
vähän aikuisen nimi eikä sovi lapselle. Tosin kaikki mun tuntemat Leenat on pikkumaisia ja ärsyttäviä.
Sen narttukoiran nimeä en muista. Joku ihmisen nimi silläkin oli. Jotenkin hassun kuuloista, ihan kuin ne olisi niiden lapset.
Miksi pitää aina ottaa kaikesta itseensä...?
Ja juu, mun koirat on Mia ja Peppi. Pepillä on pennut joista kahdella on ihmisen nimi.. He ovat Joonas ja Pipsa.
Terkkuja tutuille! =)
Mitäs sitä, mua ainakin naurattaisi!
Vähän vaan osoittaa vajaata mielikuvitusta kun ei keksi koiralleen koiran nimeä vaan pitää ottaa nimi seinänaapurista...
Sitä mielikuvitusta peräänkuulutan, entäs jos se koira olisikin lapsi ?
Vasta myöhemmin tajusin, että tiedän 3 Vilma-nimistä koiraa. en yhdistänyt Vilma-tyttöä Vilma-koiraan. Mummuni oli Martta, samoin koirani äiti on MArtta ja 2 muuta koiraa, jotka tiedän.
Onhan näitä: Jere, Topi, Ruut, Onni.
Mutta aika härskiä silti naapureilta...ettei vaan paistaisi kettuilu läpi.
Toisena nimivaihtoehtoina oli Esko ja Erkki:)
ja heillä on Jere-niminen poika. Vastaan tuli tämän kaverin serkku, jolla oli Jere niminen koira, ja sitten ne keskusteli yhdessä että " meidän Jere se pissi taas lattialle, ai niin meidänkin" ... : )
Näissä oli kyllä se koira ollut ennen lasta nimetty.
Niitä on niitä jo päällepäin pelottavan näköisiä koirarotuja ja sitten niille on tapana antaa jokin R-painotteinen, kova nimi, mikä korostaa sitä pelottavuutta, esim. rotweiler ja sillä nimenä jokin Roki.
kysymällä teiltä, pahastutteko jos antaa ko. nimen. Että se on hänestä niin vastustamaton..
Sehän voi tykätä koirasta vaikka kuinka ja saa naapurustossa etuoikeuden ulkoiluttaa sitä ja vaikka mitä. Älkää nyt olko lapsellisia.
Mun lähipiirissä on lapset kasper, paavo, kuisma ja siiri. Kas kummaa, koirani lähipiirissä on koirat kasper, paavo ja siiri, ja kuisma-terrierikin on joskus nurkilla nähty. Pipoa löysemmälle.
Olin just aikeissa kirjottaa " jaah, ap sit nosti tylsää provoaan" , mut hogasin että kirjotitki ite että se oli provo...
Työkaveri kerto ennen palaverin alkua ettei ollu laittanu rairuohoja ku xxxx söis vaan mullat. Oli parin työkaverin ilmeet hyviä kun ei tienny et xxxx oli hänen lapsi enkä minä, jonka kaima siis xxxx on :)
27