Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri antoi sitten koiranpennulleen meidän pojan nimen :(

Vierailija
10.10.2005 |

Tultiin tänään kaupasta pojan kanssa ja pysähdyttiin juttelemaan naapurin kanssa. Tuli sitten puheeksi heidän koiranpentu ja ovat antaneet sille saman nimen kuin meidän pojalla. En kyllä käsitä ollenkaan, mutta en kyllä saanut sanottua mitään. On vähän höntti olo :o

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
10.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri kerto ennen palaverin alkua ettei ollu laittanu rairuohoja ku xxxx söis vaan mullat. Oli parin työkaverin ilmeet hyviä kun ei tienny et xxxx oli hänen lapsi enkä minä, jonka kaima siis xxxx on :)

27

Vierailija
22/38 |
10.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kans töissä Alli ja työkaverin koiran nimi Alli.

Vähän repeiltiin kokouksessa kun työkaveri kertoi että Alli tuli siihen korvan juureen huohottamaan ja sen henki haisi ihan maksalaatikolta..

HEH!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
10.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ei olisikaan rotukoira niin voihan se silti olla että sille pennulle oli jo annettu nimi...( siis siellä mistä he koiran hakivat)

Vierailija
24/38 |
10.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin koulut on täynnä Nicoja, Mikoja/Micoja (perusmuoto Miko/Mico), Janicoita, Janetteja sun muita. Itse en edes ole kaikkien kohtaamieni nimien taivutuksesta varma..Itse tunnen huomattavasti useamman Miko-nimisen lapsen kuin vaikkapa Markun tai Leenan. Tarkemmin ajateltuna en taida tuntea yhtäkään alle 10-vuotiasta Markkua..tai Leenaakaan.

Vierailija
25/38 |
10.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Arvatkaa vaikka näistä naapurustoni asukeista mitkä 5 ovat koiria: Valtteri, Jere, Rasmus, Leevi, Onni, Nico, Miro, Timi, Lari

Vierailija
26/38 |
10.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän aikuisen nimi eikä sovi lapselle. Tosin kaikki mun tuntemat Leenat on pikkumaisia ja ärsyttäviä.

Vierailija
27/38 |
10.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen narttukoiran nimeä en muista. Joku ihmisen nimi silläkin oli. Jotenkin hassun kuuloista, ihan kuin ne olisi niiden lapset.

Vierailija
28/38 |
10.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää aina ottaa kaikesta itseensä...?

Vierailija
29/38 |
10.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja juu, mun koirat on Mia ja Peppi. Pepillä on pennut joista kahdella on ihmisen nimi.. He ovat Joonas ja Pipsa.

Terkkuja tutuille! =)

Vierailija
30/38 |
10.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sitä, mua ainakin naurattaisi!

Vierailija
31/38 |
10.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän vaan osoittaa vajaata mielikuvitusta kun ei keksi koiralleen koiran nimeä vaan pitää ottaa nimi seinänaapurista...

Sitä mielikuvitusta peräänkuulutan, entäs jos se koira olisikin lapsi ?

Vierailija
32/38 |
10.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta myöhemmin tajusin, että tiedän 3 Vilma-nimistä koiraa. en yhdistänyt Vilma-tyttöä Vilma-koiraan. Mummuni oli Martta, samoin koirani äiti on MArtta ja 2 muuta koiraa, jotka tiedän.

Onhan näitä: Jere, Topi, Ruut, Onni.

Mutta aika härskiä silti naapureilta...ettei vaan paistaisi kettuilu läpi.

Vierailija
33/38 |
10.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisena nimivaihtoehtoina oli Esko ja Erkki:)

Vierailija
34/38 |
10.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja heillä on Jere-niminen poika. Vastaan tuli tämän kaverin serkku, jolla oli Jere niminen koira, ja sitten ne keskusteli yhdessä että " meidän Jere se pissi taas lattialle, ai niin meidänkin" ... : )

Näissä oli kyllä se koira ollut ennen lasta nimetty.

Vierailija
35/38 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on niitä jo päällepäin pelottavan näköisiä koirarotuja ja sitten niille on tapana antaa jokin R-painotteinen, kova nimi, mikä korostaa sitä pelottavuutta, esim. rotweiler ja sillä nimenä jokin Roki.

Vierailija
36/38 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysymällä teiltä, pahastutteko jos antaa ko. nimen. Että se on hänestä niin vastustamaton..

Vierailija
37/38 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän voi tykätä koirasta vaikka kuinka ja saa naapurustossa etuoikeuden ulkoiluttaa sitä ja vaikka mitä. Älkää nyt olko lapsellisia.

Mun lähipiirissä on lapset kasper, paavo, kuisma ja siiri. Kas kummaa, koirani lähipiirissä on koirat kasper, paavo ja siiri, ja kuisma-terrierikin on joskus nurkilla nähty. Pipoa löysemmälle.

Vierailija
38/38 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin just aikeissa kirjottaa " jaah, ap sit nosti tylsää provoaan" , mut hogasin että kirjotitki ite että se oli provo...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän