Miksi kukaan haluaa Bulgarian SunnyBeachille?
Sehän on pelkkä turisteille rakennettu turistirysä, ei lainkaan alkuperäistä väestöä tai kulttuuria, rahat pois turisteilta henki oikein huokuu siellä.
No, kait sitten joillekin riittää se että pääsee pois kotimaasta, muulla niin väliä.
Siihen 1500euroon ei vain tarvitsisi paljoa lisätä (300-1000e) kun pääsisi jo "kunnon" kohteeseen mitä ei ole kyhätty kasaan vain turisteja varten.
Kommentit (10)
niiden nuorten kännäävien ja bilettävien lisäksi.
niiden nuorten kännäävien ja bilettävien lisäksi.
vaikka Albena tai Golden Sands
ihan sama mihin kukakin matkustaa.
Ja 1500 euroa kuulostaa kyllä melko paljolta mistään euroopan kohteesta. vai oliko tuo yhden ihmisen matkan hinta?
jolla paha psoriasis, johon tarvitsee aurinkoa eikä ole oikeasti montaa kertaa vuodessa laittaa 'ihan vaan paria sataa lisää'. Siis aivan takuuauringon takia menee :-)
Siellä on hotellitaso todella hyvä nyt, kun ne itablokkiläävät on räjäytetty enimmäkseen ja tilalle tehty uusia ja hyviä hotelleja. Jossain Kreikassa on aivan lääviä verrattuna SB:hen. Maasto on helppoa liikkua rattaiden kanssa, hintataso selvästi vaikka Italiaa tai Kreikkaa halvempi, lentomatka alle 3 tuntia ja lämpöä on keskikesällä tarpeeksi.
En mä kaipaa lasten kanssa mitään suurta kulttuurielämystä vaan yksinkertaisuutta: ruokaa edullisesti, hyviä uima-altaita, hyvää hiekkarantaa ja lepoa koko perheelle. Lasten ollessa isompia tai miehen kanssa kaksin suositaan sitten hiukan erikoisempia kohteita. Ennen lapsia en käynyt kymmeneen vuoteen perinteisellä etelänlomalla vaan tehtiin reppureissuja, kaupunkilomia jne. Lasten synnyttyä aloin arvostamaan noiden turistirysien helppoutta.:)
Itse en viitsi istua 6h koneessa että pääsee Kanarialle, mieluummin Bulgariaan. On muuten Puerto Ricocin Kanarialle täysin turisteille rakennettu...
Siellä on hotellitaso todella hyvä nyt, kun ne itablokkiläävät on räjäytetty enimmäkseen ja tilalle tehty uusia ja hyviä hotelleja. Jossain Kreikassa on aivan lääviä verrattuna SB:hen. Maasto on helppoa liikkua rattaiden kanssa, hintataso selvästi vaikka Italiaa tai Kreikkaa halvempi, lentomatka alle 3 tuntia ja lämpöä on keskikesällä tarpeeksi.
En mä kaipaa lasten kanssa mitään suurta kulttuurielämystä vaan yksinkertaisuutta: ruokaa edullisesti, hyviä uima-altaita, hyvää hiekkarantaa ja lepoa koko perheelle. Lasten ollessa isompia tai miehen kanssa kaksin suositaan sitten hiukan erikoisempia kohteita. Ennen lapsia en käynyt kymmeneen vuoteen perinteisellä etelänlomalla vaan tehtiin reppureissuja, kaupunkilomia jne. Lasten synnyttyä aloin arvostamaan noiden turistirysien helppoutta.:)
vähäluminen kesä, niin mielummin mä vietän osan lomasta auringossa kuin vesisateessa, joten silloin käy vaikka Sunny Beach.
reilusti yli puolet halvemmalla viiden tähden hotelliin Bulgariaan, missä varmasti paistaa aurinko koko loman, kuin johonkin Kreikan tai Espanian lomakohteisiin niin kumma kyllä se Bulgaria kiinnostaisi enemmän...
Riippuu tietysti siitä, että mitä etelänmatkaltaan odottaa. Minä lähden yleensä nauttimaan lämmöstä. auringosta ja siitä, että minua palvellaan lomallani hyvin. Toisinaan tietysti kiinnostaa paikan historiaakin tutkia, mutta yleensä ihan rötväämään menen :)
mutta monissa muissa ns. massaturistikohteissa kyllä mm. Varnassa, Playa de Inglesissä, Rodoksella jne.
Me matkailemme äkkilähdöillä syystä että lapsia on 5 ja rahaa niukasti. Loman päätavoite on että on lämmintä, lapset saa uida ja nauttia kesäsäästä. Vietämme rentoa kiireetöntä lomaelämää. Nuo massaturistikohteet sopii tarpeisiimme vallan mainiosti. Kun haluan kulttuuria, nähtävyyksia ja muunlaista teemme miehen kanssa kahdestaan kaupunkimatkan mm. Roomaan, Prahaan tai Lontooseen.
Viime vuosina on kahdenkeskiset lomat jääneet ja on käyty koko perhe rantalomilla. Kukin matkustaa tarpeidensa ja varojensa mukaan.
mutta on Bulgariassa parempiakin paikkoja. Kun olisi omatoiminen ja lähtisi esim, sisämaahan katselemaan, niin näkisi upeita juttuja