Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas mies lähti päivällä käymään vaan

Vierailija
24.07.2010 |

ja sillä reissulla on vieläkin, eli baariin vei tie. Ei siinä mitään, että menee. Mutta, että näin. Luulin, että käy isäänsä auttamassa ja tulee kotiin. Ja kun asiasta mainitsin niin mies vaan tokas: "no ku xxxx nyt sattu soittaa." En oo ikinä kuullu äidistä joka noin tekisi, iseistä kyllä. Ja ei siis mitään soitellu, että reissu venähtääki. Se selvisi tänne kotiin niin, että lapsi soitti ja pyysi iskää tuomaan sipsiä tullessaan. Isi vastas, että "no, katotaan nyt jos tuun ajoissa."

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin minä oppisin elämään ilman miestä. Palatessaan löytäisi vähän tyhjemmän asunnon.

Vierailija
2/20 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä käy melkein jokapäivä tohon tyyliin.. eli ei naurata yhtään. eilenki mies kertoi menevänsä ottamaan pari vain mutta eipä tullut yöks himaan vasta seuraavana päivänä lähempänä 12

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni kiskaisi kylässä puoli pulloa viskiä, alkoi hortoilla ja sönköttää ja lähdettiin sit kotiin. Aaamulla läksytän sen niin että luu näkyy.

Vierailija
4/20 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tosin häipyi baariin ihan salaakin. Luikahti ovesta mitään sanomatta. Tai meni muka kaupasta maitopurkkia hakemaan ja jäi sille tielleen. Kun tämä alkoi toistua 4-5 krt/vko, otin lapsen ja lähdin.

Vierailija
5/20 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä käy melkein jokapäivä tohon tyyliin.. eli ei naurata yhtään. eilenki mies kertoi menevänsä ottamaan pari vain mutta eipä tullut yöks himaan vasta seuraavana päivänä lähempänä 12

miksi te elätte tällaisten kanssa? Lasten takia vai?

Vierailija
6/20 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan hänntä ja hän minua. En ihmettele ero tilastoja jos ihan tälläisen takia eroillaan :O.

Olemme nuoria, monilla ystävistämme ei ole vielä lapsia, he menevät paljon ja pyytää usein mukaan. Ei tässä muu ihmetytä/suututa ku se, kuinka ei miehen päässä mikään kehottanut tulemaan kodin kautta juttelemaan asiasta.

Vierailija
7/20 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.edellinen

Vierailija
8/20 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi te elätte tällaisten kanssa? Lasten takia vai?

aina ei siis todellakaan ole kyse siitä kuppilasta,eilen oli ja joskus aikasemminki myös ja joo luultavasti myös jatkossa. osittain joo ehkä lapsen takia ja myös sen että odotan jo toista lastamme

Vierailija
9/20 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan hänntä ja hän minua. En ihmettele ero tilastoja jos ihan tälläisen takia eroillaan :O. Olemme nuoria, monilla ystävistämme ei ole vielä lapsia, he menevät paljon ja pyytää usein mukaan. Ei tässä muu ihmetytä/suututa ku se, kuinka ei miehen päässä mikään kehottanut tulemaan kodin kautta juttelemaan asiasta.

Ei sillä ole tarvetta kysellä tai puhua, se menee ja sinä saat opetella elämään niin, että mies ei paljoa juttele menoistaan.

Vierailija
10/20 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua ainakin vituttaa miehessäni se ettei koskaan osaa ilmoittaa menoistaan tai jos siis nimenomaan sattuukin menee johonkin tahi tulemaan myöhään.

Vierailija
11/20 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan hänntä ja hän minua. En ihmettele ero tilastoja jos ihan tälläisen takia eroillaan :O.

Olemme nuoria, monilla ystävistämme ei ole vielä lapsia, he menevät paljon ja pyytää usein mukaan. Ei tässä muu ihmetytä/suututa ku se, kuinka ei miehen päässä mikään kehottanut tulemaan kodin kautta juttelemaan asiasta.

mua ei kyllä kolmenelosena kolmen lapsen äitinä paljoa ymmärryttäisi. Koiratkin ulkoilutettavana. Mutta en mä kyllä ehtisi moisesta asiasta jutellakaan. Kai se sullekin sit riittäis, jos vaan ilmoittais puhelimitse, et hei nyt menen baariin??

Vierailija
12/20 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan muuten 25v, että ei nyt ihan teinejä kuitenkaan. Mutta nuoria kuitenkin.

ap

Vierailija
13/20 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurasin aikoinaan kaveripariskuntaa joissa mies aina lähti "autoa korjaamaan". Pikkuhiljaa reissut vain piteni, olipa kerran neljäki päivää reissussa. Ja nainen otti avosylin vastaan. Tästä on jo kymmenen vuotta ja tilanne ei ole tainnut muuttua miksikään. Minä en kattelis ja nöyryyttäis itseäni nuin.

Olen omalle miehelle tehnyt selväksi, että mennä saa, mutta minä tahdon tietää asiasta ajoissa (tarkoittaa ainakin päivää ennen). Osaan sitten asennoitua siihen, ettei tarvitse odotella illalla kotiin.

Vierailija
14/20 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DDD

Täällä av:lla nyt vain on aina joko-tai. Joko tohvelisankari tai tenukeppi-pettäjä.

Nyt mies meni moikkaa kavereita, tulee pilkun aikoihin, that´s it.

ap

Vierailija
15/20 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä ei ainakaan oteta sitä miestä avosylin vastaan päin vastoin!!! multa pyysi anteeksi vasta sen jälkeen ku sanoin että se saa mut kokoajan enempi inhoamaan/vihaamaan itseään.(eli häntä) ja kun anteeksi tuli tokasin myös ettei se auta mitään siihen ( kirves melkeenpä toisessa kädesä ja kaulin toisessa heh)

Vierailija
16/20 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DDD Täällä av:lla nyt vain on aina joko-tai. Joko tohvelisankari tai tenukeppi-pettäjä. Nyt mies meni moikkaa kavereita, tulee pilkun aikoihin, that´s it. ap

Jos asia ok, en tajua viestiäsi.

Mene itsekin lukemaan jotain Demiä, Cosmopolitania ja Reginaa.

Vierailija
17/20 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko ajan että missä mies on ja milloin tulee

Vierailija
18/20 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miehensä myös. Yäk.

Vierailija
19/20 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta varmaan vituttaa jos jatkuvasti..

Vierailija
20/20 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kanssa tajua ollenkaan tuollaista menoa. Miten te voitte tehdä perheenä mitään suunnitelmia kun mies saattaa vaan yhtäkkiä lähteä vuorokaudeksi pois?

Mitä kerrot lapselle, joka kysyy, että missä isä on?

Entä miten ajattelit opettaa isommalle lapselle yhteydenpidon, kotiintuloaikojen ja vastuullisuuden merkityksen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän