Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kenelle kietaisumekko??

Vierailija
24.07.2010 |

Tim Gunn sanoo,että kaikilla naisilla tulisi olla kietaisumekko.

Haluaisin noudattaa Tim Gunnin listaa 10 vaatetta jotka naisella PITÄÄ olla,mutta minulta puuttuu day dress ja kietaisumekko,ajattelinkin,että sopisiko esim meandi kietaisumekko daydress mekoksi,koska T.G väittää (ja useat muut),että kietaisumekko sopii vartalolle kuin vartalolle,mutta nuo me and i mekot kun ovat trikoisia niin näkyykö niissä sitten kaikki lumpybumbyt vai mitä ne on? ;D

Eli mulla ON selluliittia,reittä ja bepaa niin et riittäisi muillekkin jakaa,löytyy myös rinnat 75DD mutta imetyksestä rupsahtaneet (onneksi on kaarituet keksitty!!!) ja vyötärö on erittäin kapea. Peppu tosiaan on "black and beauty and proud of it" mallia,mut kun oon täysin valkoinen niin ei ole oikein sopiva ;D tähän valtavirtaan ja vaatemmalleihin!!!

Joten vinkatkaas mulle tuosta kietaisumekosta,millaista etsiä?? Vaatekokoni on yleensä melkein kaikissa vaatteissa M/38 (alaosan joudun joskus hankkiin L/40)

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sweatsuit!!

ap

Vierailija
22/30 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostaisin tuollaisen trikoomekon todellakin sellaiseksi vaatteeksi, jota pitäisin kotona töiden jälkeen jos ei tarvitse mennä mihinkään. Tai lomalla sitä voi pitää jos pyörii ihan kotipiirissä. Se on asteen puetumpi kuin se sweasuit. Noi sun joogahousut ja t-paita on juuri se sweatsuit. Siis ymmärsin niin, että sweatsuit alternative on mukava vaate, jota voi pitää kotona ja on silti puettu.

Niitä kietaisumekkoja on usein syksyn mallistoissa, joten kiertele kaupat uudestaan elokuussa.

Day dress olisi munkin mielestä jotain jersey-tyyppistä tai ainakin hyvin ryhdikästä kangasta. Joku printtipuuvillakin saattaisi mennä kotiäidille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esprit, In Wear, Bandolera. Näitä nyt luulisi löytyvän pienemmästäkin kaupungista. Tälläkin hetkellä Espritin nettikaupassa on useampi malli, tosin lyhythihaisia vielä. Nyt syksyn mallistojen myötä niitä ilmestynee kauppoihin lisää.

Vierailija
24/30 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita hakuun wrap dress, tulee vaikka kuinka monta?

Suurimmassa osassa on vain etumus "wrap dress" -mallia tai sitten on "wrap dress effect", mutta itse mekko ei ole kietaisumallia. Toisaalta nuo materiaalit eivät kyllä sitten läpäise Tim Gunnin seulaa ;)

Vierailija
25/30 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän hän ajatellut työssäkäyviä naisia, jotka joutuvat etsimään kaapistaan joka aamu jotakin asiakastapaamiskelpoista.

boden.co.uk -nettikaupan valikoimassa on aina runsaasti kietaisu- ja valekietaisumekkoja. Lähettävät Suomeen muutamalla eurolla.

Vierailija
27/30 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esprit, In Wear, Bandolera. Näitä nyt luulisi löytyvän pienemmästäkin kaupungista. Tälläkin hetkellä Espritin nettikaupassa on useampi malli, tosin lyhythihaisia vielä. Nyt syksyn mallistojen myötä niitä ilmestynee kauppoihin lisää.

lainkaan kietaisumekkoja.. Pitääkin kurkata uudelleen. Sellaista etsin minäkin.

Vierailija
28/30 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin jos sitä hänen stailaus-sarjaansa on uskominen,siinähän on käyty läpi kaiken tyyliset ja kokoiset naiset,kotiäideistä uraohjuksiin.

En ole minäkään Espritillä huomannut kietaisumekkoja,katsastettava uudestaan selvästi,kiitos vinkistä!!

Ja tosiaan,eikö kukaan kommentoi Mari Kiviniemen printtikietaisumekkoa tältä viikonlopulta?! :O

:):)

ap

Vierailija
29/30 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan Marja Tiuralla. Näyttää vähän DVF:lta, tietääkö joku, onko tämä?

http://static.iltalehti.fi/viihde/tyyliniekat_2juttu2307in_vi.jpg

Vierailija
30/30 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin viime talvena olisiko ollut In wearin valekietaisumekon, trikooa, ja minun muodokkaalle vartalolle karmea :/ Kotiasuna mekko menee, mutta ei muuten.

Kietaisumekkoideasta kyllä pidän ja paitoja käytän, joten tämä ketju oli kiva!