Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ollaanko itsekkäistä, jos ei oteta lapsia mukaan etelään?

Vierailija
24.07.2010 |

Tiedän, että lapset haluisivat ja nauttisivat, eivät ole kuin kerran eläessään olleet etelän lomalla. Rahan suhteen saataisiin juuri ja juuri kaikille matka, ei niin hirveästi käyttörahaa siellä tai... matka vain aikuisille. Lapset tosin ovat lähdössä isänsä kanssa ensi vuonna thaimaaseen (nykyinen mies ei siis lasten isä). Morkkista pukkaa jo ajatuksestakin että kaksin, mutta vois olla kyllä ihanaa... Tai sitten ei kun miettii vaan mistä lapset jää paitsi, ääk kääk, auttakaa!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä ottaisin lapset mukaan.

Vierailija
2/15 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minun mielestäni. Tarvitseehan parisuhdekin kahdenkeskistä aikaa (niin no näitä av-mammoja tietenkään lukuunottamatta, hehän eivät perusta tämän sortin laatuajasta vaan itkevät niitä verikyyneliään, jos joku muu siitä perustaakin). Ja varsinkin jos lapset ovat sitten myöhemmin lähdössä omalle reissulleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaiset lomat teillä muuten on?

No mä en lähtisi ilman lapsia, varsinkaan rantalomalle. Mä en haluaisi jättää lapsia viikoksi hoitoon ja meillä on vain ihan tavalliset vuosilomat ( 5 vk), niin niistä on mun mielestä liian pitkä aika olla lapsista erossa.

Jos olisi sellainen tilanne, että olisi itsellä ja lapsilla pitkät vapaat ja lapset siis kouluikäisiä, niin sitten voisin harkita.

Silloinkin tekisin reissun kyllä jonnekin muualle kuin rantalomalle.

Vierailija
4/15 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
5/15 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisin sanoen kotona/yhdessä ollaan lasten kanssa jatkuvalla syötöllä. Miehelläkin paljon vapaa-aikaa. Viikon reissu oli tarkoitus... ap vieläkin =)

Vierailija
6/15 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisin sanoen kotona/yhdessä ollaan lasten kanssa jatkuvalla syötöllä. Miehelläkin paljon vapaa-aikaa. Viikon reissu oli tarkoitus... ap vieläkin =)

Vierailija
7/15 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta te teette niinkuin te teette.

Vierailija
8/15 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapset ja isänsä menossa Thaimaahan (ei Thaimaaseen) niin se riittää heille lomaksi ja sen ajanhan se saatte sitä parisuhdeaikaa.

Saat toki olla itsekäs, mutta jos lapset ovat noin pieniä ja ero edellisestä aika tuore juttu niin miksi ihmeessä vielä lisää teloa lasten maailmaa?

Vierailija
9/15 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lasten isä vie heidät Thaimaahan talvella, niin miksi ette mene samaan aikaan reissuun silloin?

sehän se kaikkein viisain ratkaisu olisi.

Vierailija
10/15 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella itsekästä. Lapset nauttisivat matkasta. Ihan hölynpölyä väittää muuta.

Vierailija
11/15 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsesi ovat vielä pieniä ja ehtivät kyllä reissata. Jos kuitenkin ovat tuon aikaa isällään, niin ei se heitä vahingoita etteivät he ole mukana sinun matkallasi (liian kuuma siellä etelässä kuitenkin on pienille lapsille tähän aikaan!), varsinkin tosiaan jos joka tapauksessa olet erossa heistä. Oma päätöksesi, panosta parisuhteeseen niin olet takuulla pirteämpi äiti palattuasi. - Itse matkustan miten tahdon sillä aikaan kun lapseni ovat isällään, ja teen kaikkea lasten ikään mielestäni sopivaa kun lapset ovat minun luonani. Mutta tosiaan, täällä AV:llä vallitsevat muut lait...kärsi, niin kirkkaammaan kruunun saat...

Vierailija
12/15 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsesi ovat vielä pieniä ja ehtivät kyllä reissata. Jos kuitenkin ovat tuon aikaa isällään, niin ei se heitä vahingoita etteivät he ole mukana sinun matkallasi (liian kuuma siellä etelässä kuitenkin on pienille lapsille tähän aikaan!), varsinkin tosiaan jos joka tapauksessa olet erossa heistä. Oma päätöksesi, panosta parisuhteeseen niin olet takuulla pirteämpi äiti palattuasi. - Itse matkustan miten tahdon sillä aikaan kun lapseni ovat isällään, ja teen kaikkea lasten ikään mielestäni sopivaa kun lapset ovat minun luonani. Mutta tosiaan, täällä AV:llä vallitsevat muut lait...kärsi, niin kirkkaammaan kruunun saat...

Vierailija
13/15 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun eivät nyt pääse mukaan, mutta tietävät, että joka toiselle ulkomaan lomareissulle pääsevät mukaan, kotimaan matkoille aina. Viimeksi joulukuussa Teneriffalla.

Vierailija
14/15 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta välillä itsekkyys on ihan hyvästäkin.

Jos sen sijaan tuntuu yhtään väärältä ratkaisulta, niin silloin en kyllä suosittelisi lähtemään kahden.

Toisaalta taas mietin, onko tämä nyt taas jonkun samantyyppinen provo, kuin eilen:)

Vierailija
15/15 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

läsnäolosta ja koko perheen rennosta tunnelmasta.

Mutta jos teidän perhe ei muutenkaan ole tottunut viettämään rauhallista aikaa yhdessä, niin ehkä silloin on parempi jättää lapset lomallakin hoitoon.