Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kasvaako sinulla karvoja nänninpihan ympärillä?

Vierailija
24.07.2010 |

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kasvaisi,tekisin asialle kaiken mitä vain voi!

Vierailija
42/53 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nypin ne pinseteillä pois. Odotan aina innolla koska kasvavat takaisin jotta pääsen taas nyppäisemään, se on niin kivaa.

Olen luonnonvaalea ja hentokarvainen enkä ole koskaan ajatellut että näissä vähissä "nännikarvoissa" olisi jotain omituista tai epänormaalia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisilla ei saa olla alapäässä karvan karvaa ja jos nännin ympäriltä löytyy yksi karva, mies oksentaa.

Sanotteko te näitä miehiksi?

Vierailija
44/53 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo nännien ymp-karvat on taakse jäänyt huoli. Niitä oli ennen ainakin 10 molemmissa nänneissä ja olivat mustia+ paksuja haivenia.

Kun 2 v sitten aloitin laserklinikalla karvojen poiston kainaloista ja alapään alueelta niin samalla pyysin tuhoamaan nämä karvat. Joten ei enää huolta.

Vierailija
45/53 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan kai vauvani ovat päässeet "nauttimaan" näistä karvoista, jotka mulla oli jo ennen raskauksia:-)

46/53 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä kuullutkaan, että NAISELLA kasvaisi rintakarvat???????

Mä oon kyllä myös ihan nainen. ;)

Vierailija
47/53 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minä olen muutenkin karvainen nainen (mies siis?). Tummia karvoja on vähän siellä sun täällä. Mutta mun maailma ei kaadu jos en ole jatkuvasti karvaton.

Vierailija
48/53 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai yläosattomana tarjoilijana? Mistä muuten huomaisit töissä, että muilla naisilla on karvoja nänninpihan ympärillä. No, voithan tietenkin olla myös perushoitaja sairaalassa, ja tehtäväsi on pestä naisten nänninpihat.

Mutta töissä monesti huomaan, että monella itseäni nuoremmalla naisella kasvaa paljon karvoja nännipihojen ympärillä ja aina ihmettelenkin, mikseivät he nypi niitä...

Vierailija
49/53 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kasvaa ainakin yli 10 yhessä tississä enkä

mä oo mies!!!!!!!!!!!! Se on tavallista!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ne joilla ei gasva,nii ei oo paggo giusata toisii (_()(_ menkä mielisaairaalaa,disaajat!

-Roosa, 19,

Vierailija
50/53 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 15:03"]

Mulla kasvaa ainakin yli 10 yhessä tississä enkä

mä oo mies!!!!!!!!!!!! Se on tavallista!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ne joilla ei gasva,nii ei oo paggo giusata toisii (_()(_ menkä mielisaairaalaa,disaajat!

-Roosa, 19,

[/quote]                    

Niinpä, mitä ihmeellistä on karvoissa? Sehän on ihan normaalia! Tosin minulla ei kasva...

Vierailija
51/53 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄLÄ JAKSA OLLA PISSIS ROOSA TAI SANONKO TOOSA!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
52/53 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2010 klo 17:40"]

osalla naisista esiintyy noita yksittäisiä karvoja, huolestumiseen on syytä vasta jos karvankasvu kiihtyy huomattavan paljon lyhyessä ajassa.

Yksittäiset karvat on helppo nyhtäistä vaikkapa pinsetillä pois, kuten moni varmaan tekeekin. Sitten se karvaa taas vähitellen kasvaa siihen uudelleen...

[/quote] se sattuu

Vierailija
53/53 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi kamala! No ei kasva.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme