Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen hirvee läski, vitittaa helvetisti! En saa kiloja pois,

Vierailija
24.07.2010 |

vaikka kuinka liikun ja katson mitä syön. Lipsun syömisessöä koko ajan. Yritän karpata, mutta leipää tulee syötyä etenkin aamuisin ja välillä jäätelöä ja suklaata! Äsken vedin pari koulrallista pähkinöitä tähän vitutukseen!

Mä harrastan juoksua, juoksen pitkiä matkoja, osallistun juoksutapahtumiin kesällä, viimeksi oli Turussa juoksemassa heinäkuun alussa puolimaratonia (2:16).

Nyt on flunssaa, enkä ole urheillut moneen päivään, harmittaa tää saamattomuus ja läskiys. Haluan painaa 62 kiloa, nyt 10 kg liikaa. En saa edes kahta kiloa putoamaan :((

Auttakaa, antakaa vinkkejä! Miten saisin edes kilon pois pysyvästi??????

t. kohta 4 kymppinen kääk

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluaisin painaa 62, nyt on 30 kg liikaa. Jippii.

Ei vaan tipu joten tiedän tunteen. Minä tosin en lipsu syömisistäni joten en älyä miksei tapahdu.

Vierailija
2/17 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on varaa ostaa Wii ja siihen Wii Fit Plus -niminen peli jossa on tasapainolauta mukana. On aivan mahtava motivaattori ja palauttaa mieleen oman tilanteen joka kerta kun loggaa sisään. Innostaa liikkumaan pienissä pätkissä, itselläni on esim. valittuna joka päivän kohdalle suklaalevyn kalorimäärä, jonka verran yritän saada liikuttua. On muuten kova homma, kannattaa aloittaa vaikka pullalla. Ja laihduttajana, tietenkään et syö oikeasti niitä, vaan ne on symbolisia rehkimisen määrään nähden. "Nyt voisin syödä pullan enkä silti lihoisi". :)

Mutta liikuntaakin tärkeämpää on säännölliset kunnon ruoka-ajat, terveellinen tasainen ravinto. Siihen kun lisää liikuntaa päälle, niin alka kuluttaa kehon rasvavarastoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on varaa ostaa Wii ja siihen Wii Fit Plus -niminen peli jossa on tasapainolauta mukana. On aivan mahtava motivaattori ja palauttaa mieleen oman tilanteen joka kerta kun loggaa sisään. Innostaa liikkumaan pienissä pätkissä, itselläni on esim. valittuna joka päivän kohdalle suklaalevyn kalorimäärä, jonka verran yritän saada liikuttua. On muuten kova homma, kannattaa aloittaa vaikka pullalla. Ja laihduttajana, tietenkään et syö oikeasti niitä, vaan ne on symbolisia rehkimisen määrään nähden. "Nyt voisin syödä pullan enkä silti lihoisi". :)

Mutta liikuntaakin tärkeämpää on säännölliset kunnon ruoka-ajat, terveellinen tasainen ravinto. Siihen kun lisää liikuntaa päälle, niin alka kuluttaa kehon rasvavarastoja.

Päivittäin tein 30-60 min mutta ei apua.

Vierailija
4/17 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin olet paaaljon reippaampi kuin minä..

Mulla livahtanut paino viimesen 4 vuoden aikana 76kg:n. Unalma olisi päästä 60kg tienoille.

Viimeksi juoksin Lohjan tunnelimaratonin, silloin oli painoa 72kg ja polvet kesti nippanappa. Tarkoitus olisi osallistua Espoon rantamaratonille, mutta pitäisi saada ainakin 4kg pois siihen mennessä,muuten menee jalat..

Olen muuttanut uudelle paikkakunnalle ja jotenkin liikkumaan lähteminen on aikeaa-en vain osaa lähteä yksin mihinkään.

Mies kantaa olutta ja siideriä kaappiin..koittaa niitä sitten vastustaa kun toinen lipittää vieressä..

Sinun ongelmasi lienee vain tuo syöminen. Pidä pari viikkoa tarkkaa ruokapäiväkirjaa, sillä on aika herättävä vaikutus.

Pieni ruoka- ja ennenkaikkea ruokarytmiremontti on sinulle se ratkaisu.

Salli itselles hyvällä omallatunnolla yksi syöpöttelypäivä viikossa.Yllätävän vähän sitä pystyy herkuttelemaan kun se päivä koittaa.

Voi kun asuttaisiin lähekkäin niin voisimme tukea toisiamme:))

Vierailija
5/17 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulee napostelua ja lipsuttua voi ruoka-ajat olla liian harvassa tai ruoka ei ole tarpeeksi ravitsevaa ja täyttävää. Syö pienempiä annoksia ja useammin, älä päästä itseäsi nälkäiseksi. On helpompi ottaa välipalaksi valmista, pilko hedelmiä tai vihanneksia kaappiin valmiiksi, niin että niitä on yhtä helppo sieltä napsia kuin pähkinöitä tai suklaata. Makeanhimokin helpottaa ajan myötä, on vaan pysyttävä tiukkana.

Jemmaatko kaapissa suklaata, jäätelöä ja herkkuja? Niistä on vaikeampi kieltäytyä, jos ne on jatkuvasti näkyvissä.

Tsemppiä!

Vierailija
6/17 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aion kans osallistua Rantamaratoniin (1/2)!

ap

Vierailija
7/17 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

herkut jos ovat vahingossa jonnekin jäänneet. Kaupasta haen jos mieli tekee :(

Vierailija
8/17 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se tapahtuu vain olemalla n. viikon-kaksi ilman suklaata, karkkia, pullaa, jäätelöä, keksejä, kakkuja ym. koukuttavaa makeaa. Sipsitkin ois hyvä jättää syömättä. Mulla makeanhimo hävisi reilussa viikossa enkä joudu enää kieltäytymään herkuista kun ei tee mieli niitä ollenkaan. Hedelmiä syön normaalisti, samoin marjoja, niissä on ravintoaineita kuitenkin paljon. Olo on sutjakka ja olen laihtunut selvästi. Nyt mitat 170/81, tavoite näin aluksi 77. Katotaan sitten miltä tuntuu. Tavoitteena myös pysyvä painonpudotus ja elämänmuutos, en IKINÄ halua enää painaa lähelle sataa kiloa, mitä olin raskauden jälkeen! =O

Vierailija
9/17 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

leivät, pastat perunat ym. kokonaan pois. Jos sun pitää aamuisin saada leipää, leivot karppaajien leipiä pakkaseen suuremman erän tai teet minuuttileipiä, kuten minä. Silti voit syödä suklaata tai jätskiä silloin tällöin ja muutakin herkkuja. Myös rahka marjoilla ja siihen vähän makeutusainetta on hyvä välipala ja loistava makeanhimoon! Syöt säännöllisesti, niin ei tee enää mieli napostella. Näillä eväillä olen laihduttanut 16 kg ja olen nyt painanut jo kohta 2 vuotta saman verran ja takaisin kilot eivät enää tule, vaikka joskus repsahtaakin. Itse myös juoksen, joten siksi kirjoituksesi kuulosti niin tutulta!

Tsempppiä!

Vierailija
10/17 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, asun nyt Nummelassa. Olen muuten 37v, joten se 40 häämöttää täälläkin:)

terkuin no.5

Vierailija
11/17 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miks pitäis jättää kokonaan pois leipä ja peruna, mutta syödä silti suklaata ja jätskiä silloin tällöin? Eikö ruuan ravintoarvoilla ole mitään väliä karppaajille? Eihän sitä leipääkään tarvii montaa palaa päivässä mussuttaa ja valitsee hyvälaatuista leipää tai leipoo itte. Samoin perunaa ei tartte vetää kahmalokaupalla ja joka päivä.

Vierailija
12/17 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan toivoton tapaus! Mäkin juoksentelen pitkiä matkoja (tosin nyt helteiden takia on ollut luovo tauko....) ja tarkoituksena olisi ehkä tulla samoihin juoksuihin, sikäli mikäli nyt oikeasti saan treeniputke päälle.

Keväällä juoksin HCR:n ja nyt kesällä piti keskittyä painon pudottamiseen. Mitään ei kuitenkaan tapahdu ja repsahtelen kokoajan. Oon 173 cm pitkä ja paino 88 ja ei siitä liiku vaikka mitä teen. Niin ja 37 plakkarissa täälläkin ;)

Vierailija
13/17 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä olet pitkä, 175cm?

Vierailija
14/17 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö mitään herkkuja: ei jäätelöä, nameja, suklaata, leivonnaisia. Pari päivää tuntuu vähän ankealta, kun aloitan mutta sitten en oikeastaan edes kaipaa herkkuja. Kroppa myös on hyvin yhteistyökykyinen ja vesi alkaa tulla kielelle, kun ajattelee mansikoita tai porkkanaa. Onhan niissäkin sokeria.

Olen herkkuvapaa tammikuusta marraskuuhun. Joulukuussa herkutellaan, mutta eivät ne herkut oikeasti edes maistu niin hyvälle kuin on muistavinaan.

Vierailija
15/17 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miks pitäis jättää kokonaan pois leipä ja peruna, mutta syödä silti suklaata ja jätskiä silloin tällöin? Eikö ruuan ravintoarvoilla ole mitään väliä karppaajille? Eihän sitä leipääkään tarvii montaa palaa päivässä mussuttaa ja valitsee hyvälaatuista leipää tai leipoo itte. Samoin perunaa ei tartte vetää kahmalokaupalla ja joka päivä.

Jos ap vielä lukee, niin nyt niskasta itseä kiinni ja ne leivät hiiteen. Suklaata voi syödä, kunhan on oikeanlaista, pari palaa päivässä.

Toiseksi ruoka rytmikuntoon! Kolme ateriaa päivässä eikä mitään paloja väliin. Kerralla kun syö riittävästi, niin jo jaksaa 6-8h olla ilman ruokaakin.

Näin ne läskit lähtee, jos tahto vain riittää.

Vierailija
16/17 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läski ja läski, se on suhteellista. Jos on suurimman osan elämästään ollut normaalipainoinen tai jopa ali(itse elävänä esimerkkinä), niin tuollainen muutos aikuisiällä koosta 38->42-44 kokoon tuntuu tosi ahdistavalta. Muutos on melkoinen.

Mitä tuohon juoksuun tulee..paino vain vähän hidastaa ja aiheuttaa enemmän rasitusta polville. Pullukallakin voi olla llihaksia. Itse en edes säännöllisesti harjoittele vaan käyn vain kylmiltäni vetäisemässä pidempiä matkoja. Puoli maraton keskimäärin 2.30 ajassa pelkällä tahdonvoimalla.

Aika on pysynyt samana koko ikäni taitaa 2.24 olla. Olen vaan syntyäni hidas, laihuus ei ole auttanut..

Vierailija
17/17 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi