Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tampereen härmälä!

Vierailija
24.07.2010 |

Osaisko joku kertoa tarkemmin millainen paikka asua ja noin muutenkin.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

asuinalue maineeltaan. Alkoholisteja ja laitapuolen kulkijoita on aika paljon. Tosin myös kivaa omakotialuetta. Aluetta mielestäni kuvaa hyvin se, että tällä viikolla poliisi on kehottanut ihmisiä välttelemään Härmälän uimarantaa iltaisin, koska siellä on käyty ihmisten kimppuun ja siellä pyörii epämääräistä porukkaa. Itse en tamperelaisena kyseiselle alueelle muuttaisi, mutta yksi sukulaiseni siellä asuu ja on viihtynyt.

Vierailija
2/3 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun härmälässä eikä mulla oo mitään valitettavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten mm. kaupungin vuokrataloja. Osassa asuu kaikenlaisia laitapuolen kulkijoita.

Eli ne "mukavat alueet" Härmälästä on ihan kivoja, mutta laitapuolen kulkijoiden naapuriin en muuttaisi. Omakotitaloissa asuu varmaan ihan tavallista porukkaa, itse tuntemani ovat korkeasti koulutettuja ja hyvin toimeentulevia. Osassa omakotitaloista asuu eläkeläisporukkaa, mutta paljon on myös lapsiperheitä ja taloja rempataan perusteellisesti kovaa vauhtia. Omakotialueet ovat mielestäni varsin idyllisiä. Härmälän "Pirkkalan puoleisella" reunalla on myös uudenmpaa kerrostaloaluetta, jossa kai ainakin asumisoikeusasuntoja. Siitä minulla ei sen kummempaa käsitystä. Itse asun Rantaperkiön suunnalla ja täällä on kyllä hyvin rauhallista ja mukavaa.

Hyvät yhteydet kaupunkiin, autolla pääsee isompiin ruokakauppoihin, Härmälässä vain pienehkö K-market.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi