Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä murkulle on tapahtunut?

Vierailija
14.07.2010 |

Vielä keväällä liikkui kavereiden kanssa, oli aktiivinen, pukeutui kivasti(no, ainakin kiinnitti siihen huomiota) jne.

Nyt on enimmäkseen kotona, on mielestään ruma(ruma tukka, iso takapuoli, paksut reidet) ei ole yhteydessä kavereiden kanssa, ei voi lähteä edes uimaan kun reidet on niin paksut.

Pakostakin tulee mieleen että jotain on sattunut

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murkku on lihonut!

Vierailija
2/7 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku sanonut negatiivista ulkonäöstä. Tuollainen huolestuttava käyttäytymisen muutos on paha juttu, vie kouluterkalle/lääkärille juttelemaan. Onko tullut hylätyksi kaveripiirissä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vakavasti. Tänä päivänä varsinkin nuorten tyttöjen masennus on aika yleistä ja voi olla vakavaakin.

Vierailija
4/7 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsenäiset aamupalat ym välipalat vähän mitä sattuu.

Ei siis ole lihava vaan hoikka/normaali.

Mä itse vähän epäilen että ulkonäköön on puututtu, oli jonkin aikaa tekemisissä vanhan kaverin kanssa joka oikeasti on käärme. Tää arvostelu on voinut tulla sieltä ja vielä niin ovelasti ettei sitä heti tajua tyyliin " löysemmissä housuissa reidet ei näytä niin paksuilta"

Tyttö ei itse myönnä mitään joten tuskin puhuu kouluterkallekaan. Täytyy katsoa miten koulun alku sujuu

Vierailija
5/7 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun olisin äidiltä kaivannut sitä ulkonäön kehumista edes vähän, hän ei joko ottanut mitenkään kantaa tai kommentoi tyyliin:

" Miks sun piti leikata noi hiukset? Ne on ihan karseet nyt."

Tai että:

" Lopeta se makean syöminen kun lihoat entisestäänkin."

" Ei se tukan jatkuva laittaminen saa sun kasvojas näyttämään yhtään sen paremmalta."

Yms. Nyt noi ei kuullosta kovin pahalta arvostelulta, mutta silloin masentuneena ja kun tunsin oloni rumaksi hirviöksi, noi ei ainakaan auttanut mitään.

Vierailija
6/7 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi halunnut puhua asiasta, mutta minä annoin vaihtoehdoksi puhua joko minulle tai sitten ammattiauttajalle. Ongelmat paljastuivat juuri kaverisuhteissa oleviksi, kiusaamista koulussa (pois sulkemista) jne.

Kannatan ap ehdottomasti "tiukkaa" puuttumista asiaan. Osoita lapsellesi rakkautta ja lunasta hänen luottamuksensa. Voin melko varmasti sanoa, että seuraavaksi kärsii lapsesi koulunkäynti ja sitä tilannetta on hankala korjata. Tsemppiä!

Vierailija
7/7 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulu sujunut kiitettävästi vielä keväällä. Todistuksessa suurin osa ysejä ja kymppejä vaikkei kauheasti teekään koulun eteen töitä. Mä olen toistuvasti kehunut; oikeasti hän on kaunis tyttö, itsetunto vaan on nyt pahasti hukassa.

Olen tuota masennustakin miettinyt, siitä on ihan omakohtaistakin kokemusta itseltäni.

Tytär ehkä on sosiaalisesti hiukan "avuton", kavereiden arvostelun ja juonimisen edessä jotenkin aseeton.

Kiitos kannustuksesta! Kyllä me tästä selvitään, varsinkin kun asia on tiedostettu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä